Άρης η τέχνη του πολέμου
Αθηνά η τέχνη της ειρήνης και της σοφίας
Αχιλλέας η τέχνη της δύναμης
Αθηνά η τέχνη της ειρήνης και της σοφίας
Αχιλλέας η τέχνη της δύναμης
Αλέξανδρος η τέχνη της ηγεσίας
Περικλής η τέχνη της δημοκρατίας
Οδυσσέας η τέχνη της γνώσης και της αυτογνωσίας
Κολοκοτρώνης η τέχνη της ιπποσύνης
Επειδή έχω μια ιδιαίτερη αδυναμία με το φίλο μου το Θοδωρή κάθε μέρα σχεδόν τον καλημέριζα κάποτε και τώρα κάπου – κάπου (καλημέρα μπάρμπα του λέω), έναν Θοδωρή χωρίς περικεφαλαία όμως και πολύ σκεφτικό να συμπληρώσω κάτι τις.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ Κολοκοτρώναρος αμφιβάλω αν φόρεσε ποτέ περικεφαλαία και «αν» μόνο όσο υπηρετούσε στους Άγγλους σαν κουρσάρος, πράγμα δύσκολο.
Την περικεφαλαία του την κοτσάρανε για πολλούς λόγους. Ένας από αυτούς είναι γιατί ο μακάκας ο Έλληνας άμα δεν έβλεπε «γραβάτα» δε γιόμοζε και δεν εμπιστεύονταν κανέναν, τώρα κάπως έχει ξεφύγει, για να δούμε…
Λοιπόνε για του λόγου του αληθές στο Ναύπλιο υπάρχει ένας ίδιος Κολοκοτρώνης με αυτόν της Αθήνας με ένα μικρό πρόβλημα στο πρόσωπο του αλόγου.
Και τα δύο αγάλματα είναι του ίδιου καλλιτέχνη μόνο που στού Ναυπλίου ο καλλιτέχνης στο πίσω και κάτω μέρος της περικεφαλαίας άφησε την υπογραφή του μαζί με ένα σχόλιο περί της Εγγλέζικης περικεφαλαίας που τον υποχρεώσανε να του φορέσει.
Άμα το γνωρίζει κανείς εκπαιδευτικός, ιστορικός, ή μη, ας γράψει τι ακριβώς γράφει.
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα
Και έτσι τώρα που ξαναδιάβασα το άρθρο:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠου και πότε πολέμησε σαν ιππέας ο Θοδωρής??
Το άλογο το είχε μόνο για να γυρνάει να συντονίζει, ή να ξεσηκώνει τους ραγιάδες.
Κάπου όταν εγύρναε να ανεβάσει τη ψυχολογία των ελλήνων μη διαλύσουνε με την εμφάνιση του Ιμπραήμ, λέει στα απομνημονεύματά του ότι τόσες μέρες απά στο άλογο του πριχτήκανε τα έτσι αν θυμάμαι καλά!
Υπήρχαν και τεχνικά προβλήματα απά στο άλογο. Χα χα χα.
Χουά χα χα χα χα χα χα.