Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 24 Αυγούστου 2015

τι ειναι το Ραμπαούνι?

Είναι το ραμπαούνι που ρίχνουμε στη στέρνα να πιάσουμε το σίκλο . Καλημέρα σας κ. Μάκη .
από την σελίδα







  • Stauros Christoforatos Θα μας πέρασες για δεουτελα; να μη νογαμε ορε Μάκη. .Καλή σου μέρα Μάκη! !!
  • Μάκης Αρ Μενεγάτος Καλή σου μέρα Σταυρίμου, χαίρομαι που είσαι στα μπόνασου και με κογιονάρης!!!!!!!
  • Stauros Christoforatos Μάκη εσύ προχθές γύρευε σαμάρι εδώ μέσα για το γαϊδούρι; ;;;
  • Μάκης Αρ Μενεγάτος Ναι ορε Σταύρο μου μου το είπε και η φραδέλα μου πως με γύρευες αλλά δεν μου έχει βάλει το τηλεγραφείο κέρατα για ιντερνέτι ακόμα, και τη βγάζω παραμπαστός όπου μπορώ,εάν βρεις Σαμάρι να μου τηλεγραφήσης μόνο σε μουσεία θα τα βλέπουμε, καλό μεσημέρι!!!!
  • Stamatia Vitsentzatou Γεια σου Μακη με τα πραματα σου τα ωραια!!!! Εφκειος ο Σταυρος υποφερει για το βασταγουρι, δε πιστευω να ετοιμασες το ραμπαουνι να κρεμασεις το βασταγουρι? μπα γιε?
  • Ευφροσύνη Λαφογιάννη Καλησπέρα λάλα μου!! Ποιός τη χάρη σου!! Με τα ραμπαούνια σου, το βασταγούρι σου, το σαμάρι σου!! Κανένας σίκλος ξέμεινε από παλιά;
  • Stamatia Vitsentzatou χαχαχα για να ψαχθουμε ολογυρα μας!!!! παρα σικλο εχω κ εγω!

  • Ευφροσύνη Λαφογιάννη Αααα πρέπει να μας τον δείξεις!! Για του λόγου το αληθές!!!!
  • Stamatia Vitsentzatou εχω φωτεψει λουλουδια μεσα 2 τους εχω!
  • Ευφροσύνη Λαφογιάννη Δεν ύπάρχει πρόβλημα μας δείχνεις και τα λουλούδια!! Αλλιώς αντε να το πιστέψει ο Σταύρος!!!! Ούτε ψύλλος στο κόρφο σου!!!
  • Stamatia Vitsentzatou χαχαχα θα με κανεις να παω να τσους φωτογραφισω μομεντο!
  • και  πολλά ακόμη σχόλια στην πολύ ομορφη Σελίδα για το νησί μας
  • δειτε και το  δικό μου  αλμπουμ
  • Stamatia Vitsentzatou Βλεπω πολυ πραμα εμασατε!!!!!! φτου σας να σας χαρω νοικοκυραιοι ουλοι σας!!!!!!!!
  • ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ ολοι οι κουρλοι σε μια σελιδα
  • Stauros Christoforatos Μια ομάδα με κουρλους πρέπει να φτιάξουμε πραγματικά καλό βράδυ σε όλους
  • Προκόπης Αντιγόνη Καπαραλιώτης Αποστολάτου Ορε καλό σας βράδυ Γιώργο μου μυριζομαστε μεταξύ μας ούλοι οι θεοκουρλοι ευκειος ο Σταυρός μεγαλος σκαραφωνος τόμου και δε το καταλάβουμε οτι αρκινησε το παρλατοριο τρέχει και μας κενταει ψοφαει για φαρομανια του λογου του καλό μήνα εύχομαι ο Ιούνιος νανε καλύτερος τουριστικά για το νησί μας
  • Dennis Germenis Στην Ερυσσο το λέμε γραμπαουνι μια άλλη παραλλαγή πήγαινε και συ φιλε μου
    να μάθεις μουρλοκεφαλονιτικα .???
  • Alexia Pagoulatou ναισκε γιε δεν φτανει που μας συνταοριζει καιμα παει για σου και την πεφτει λαου λαου την κοπαναει αλλα τι να του καμεις γεροντας ειναι εχει δικιο ο ψημο στου χαρου μου ειναι για τα φασκομηλα και τα χαμομηλια ο Σταυρουλης μας
  • Stamatoula Tzan ΠΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΕΡΙΞΑ ΕΦΚΙΟ ΤΟ ΡΑΜΠΑΟΥΝΙ ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΙΤΖΕΛΟ ΣΤΗ ΣΤΕΡΝΑΣ ΝΑ ΠΙΑΚΩ ΤΟ ΣΥΚΛΟ ΟΥΤΕ ΘΥΜΑΜΑΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΣΚΟΙΝΙ ΓΙΝΟΤΑΝΕ ΜΠΟΥΚΟΥΝΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ ΑΝΕΒΟΚΑΤΕΒΑΣΜΑΤΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗ ΣΤΕΡΝΑ !!!!!! ΟΜΟΡΦΟ ΞΗΜΕΡΩΜΑ !!!!!!!! ΚΑΛΟ ΣΑΣ ΜΗΝΑ !!!!!!!!!!
  • Alexia Pagoulatou καληνυκτα ομορφια μου το αγιο πνευμα ας φωτιζει ολον τον κοσμο καλη δυναμη
  • Alexia Pagoulatou καληνυχτα στην πιο τρελλη παρεα στου πιο γλυκους ανθρωπους τση οικουμενης καληνυχτα κεφαλλονια
  • Stamatoula Tzan ΚΑΛΗ ΣΟΥ ΝΥΧΤΑ ΑΛΕΞΙΑ ΜΟΥ !!!!!!!!!!!!!! ΚΑΛΟ ΜΗΝΑ !!!!!!!!!
  • Alexia Pagoulatou καληνυχτα Σταματουλα καλο και ευλογημενο μηνα καλη δυναμη κοπελα μου
  • Yiannis Christodoulopoulos Γραμπαούνι,για να βγάζεις το σύκλο που έσπασε τη σπαρτσίνα από τη στέρνα !!

2 σχόλια:

  1. Ραμπαούνι, γραμπαούνι, ή στη ναυτική διάλεχτο σιδεροχάλι.
    Αλλά τι να το κάμεις το γραμπαούνι χωρίς καθρέφτη??
    Σα να παίζεις «πάμε στοίχημα» θα είναι.
    Στη Κεφαλονιά βέβαια στο «πάμε στοίχημα» κέρδιζαν και οι άσχετοι, κάτι που δεν σκέφτηκα και με συμπαθάτε!
    Για φαντάσου επιταγές τση Νομαρχίας πιασμένες με γραμπαούνι!!! Χα χα χα χα χα!
    Τα λεφτά μου Ρέεεεεεεεεε….

    Χουά χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αστα ,,οταν το τζοκερ το κερδιζουν Πακιστανοι,, εσυ παιζεις ακόμη στοιχηματα??? κακακα! ή παπαπα

    ΑπάντησηΔιαγραφή