Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

ΛΙΓΕς ΕΙΔΗΣΕΙς ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟ ΑΛΛΟ ΜΟΥ ΜΠΛΟΚ,, ΠΡΟΝΝΟΙ


▼  Ιουλίου (3)
ΚΑΙ
ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ -ΑΠΑΝΤΗΣΕΙς
καλημέρα,, και καλή Κυριακή.! Αυτή ήταν μια ομάδα πριν 2 χρονια με πολύ μεγάλο αρχειο και πάρα πολλές φωτο από αρχαια και τόπους, το οποίο τυχαία ειχα βρεί , και έπερνα κοινοποιησεις τους και φωτο (οι οποίες πια δεν φαινονται φυσικά διότι εκλεισαν την ομάδα) εγω εχω αρκετά φυλαγμένα (αλλα όχι δικά τους δυστηχώς γιατι δεν το πρόβλεψα αυτό) σε ομάδες σε φεις όπως το porosnews.se blogs (prosnews-ayto, porosvress και άλλα. και φυσικά στο προφίλ μου σε φεις ΓΚΙΑΦΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ. σε Ωκεανίδες, ενάλιες νύμφες, κόρες του Ωκεανού και της Τηθύος
το ανέρτησα ,,σαν ενημέρωση και στο άλλο μπλοκ! http://porosnews.blogspot.com/2015/12/blog-post_17.html σε ΟΙ ΣΕΙΣΜΟΙ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ Του ΗΛΙΑ ΤΟΥΜΑΣΑΤΟΥ
ΚΑΙ ΑΛΛΗ ΜΟΥ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ
ΣΑς ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΓΙΑ ΤΙς ΠΟΛΥ ΧΡΗΣΙΜΕς ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕς,,ΔΕΝ ΕΙΜΑΙ ΕΙΔΙΚΟς ΝΑ ΓΡΑΨΩ ,, ΚΑΙ ΝΑ ΥΠΕΡΑΣΠΙΣΤΩ ή ΟΧΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ,ΟΥΤΕ ΤΟΥ ΑΝ ΤΗΝ ΑΣΠΑΖΩΜΑΙ!! Το σιγουρο ειναι οτι Ο χριστιανισμός εχει αφήσει πάρα πολλά ερωτηματ αναπάντητα, και τυχαία ας πούμε διαπιστώνω πολλές ομοιοτητες με αρχαιοελληνικές λατρίες, και Επίσης κάτι που εχω αναφέρει και σε άλλες αναρτήσεις,, πολλές εκκλησίες μας δηλώνουν αρχαίους τόπους λατρείας και ναων!! σε 10 ΛΟΓΟΙ ΠΟΥ Ο ΙΗΣΟΥΣ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΥΠΗΡΞΕ ΠΟΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου