Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 8 Οκτωβρίου 2019

Ωρα για ενα δυσκολο κουιζ





Παζλ για δυνατους λυτες 22 ÷ 8 ισον δυο. Μετακινω μονο ενα ξυλακι και η Ισοτητα θα ειναι σωστη!
προσπαθηστε το,, !!ειναι πολυ εξυπνο,, η απαντηση αυριο!
περισσοτερα κολπακι με τις λυσεις τους σε παλια μου αναρτηση στο POROSTV


POROSNEWSTV.BLOGSPOT.COM

ΒΙΝΤΕΑΚΙΑ, ΚΑΙ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ ΜΕ ΔΡΑΣΕΙΣ ,ΠΟΛΙΤΙΣΤΙΚΑ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ,ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ


4 σχόλια:

  1. Βάζουμε το τρίτο ξυλάκι πάνω στο δεύτερο στο παρανομαστή, ώστε να σχηματιστεί ένα ωραίο Χ.
    Με εφκείνη όμως την επιγραφή στο πηγάδι έχω μπλέξει…
    Χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. απαντω τον πολυ καλο γριφο με σχολιασμο,, ειναι οντως πολυ καλος,, μου τον ειπε ο τυπος με τα βραβεια γκινες!!! το ξυλακι λοιπν το περνουμε απο τον παρονομαστη,, οποτε μενει 7, και το βαζουμε πανω στα δυο αλλα μετα το ισον ,, και θα γινει το συμβολο,, που το ξερουν ολοι (π) δηλαδη 22/7 = 3.1428571...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Έξυπνο!!
    Αλλά και όταν θα βάλεις το δεύτερο ξυλάκι του παρανομαστή απά στο τρίτο και σχηματιστεί Χ τότε έχουμε:
    22/11 = 2
    Αυτό ισχύει βέβαια όταν τα σύμβολα είναι λίγο άναρχα σχεδιασμένα χρησιμοποιώντας τσι οδοντογλυφίδες..
    Αλλά εμένα οδοντογλυφίδες μου έβαλες κι΄άμα θέλεις πάμε και στο δικαστή!!

    Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ENTAΞΕΙ ΟΙ ΡΙΣΣΙΑΝΟΙ ΕΙΣΤΕ ΠΟΝΗΡΟΙ ΣΑΝ ΤΟΝ ΟΔΥΣΣΕΑ,, ΒΡΙΣΚΕΤΕ ΕΝΑΛΑΚΤΙΚΕς ΛΥΣΕΙς ΧΑΧΑ

    ΑπάντησηΔιαγραφή