Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 5 Ιουλίου 2020

ιθακη στην παλλικη, στην ερισσο η τους Πρόννους?

Η εικόνα ίσως περιέχει: ωκεανός, ουρανός, υπαίθριες δραστηριότητες, φύση και νερό
Νικόλαος Καμπάνης Κανόνισε, άμα δεν μπορείτε εσείς να λέτε ότι είναι του Οδυσσέα, να με φωνάξετε εμένα.
1
ΚΑΙ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΚΑΙ ΑΠΟ  Οδυσσέας Ομήρου
Παλάτι Νέστορα.

1 σχόλιο:

  1. Εκείο που με βάζει σε πολλές σκέψεις είναι ότι μόλις έγραψες ότι περιμένεις τσι Σέρβες απαγορέψανε την είσοδο τουριστών από τη Σερβία!

    Τι διάολο τρέχει με σένανε????

    Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα.
    (Καλές δουλειές φίλε και άμα δεν αλληλοπειραχτούμε και λίγο θα κλατάρουμε…)

    Τώρα στο κύριο Καμπάνη τί να απαντήσω?
    Άμα συμβαίνει αυτό που περιγράφει ότι μένω σε παλιά επιχειρήματα δηλαδή, εγώ σε δικά του επιχειρήματα απαντάω δεν ανέπτυξα δικά μου.
    Και το αρδμοί σημαίνει βροχές όχι ποτάμια.
    Μήπως άμα το αναλύσω θα ανήκω στους επιχειρηματικά παλαιοντολόγους?

    Άσε που αύριο θα κάνω το τσιγαράκι μου και το καφεδάκι μου στη Τρίπολη παρέα με το μπάρμπα μου τον Κολοκοτρώνη οπότε ατυχές το παράδειγμα.
    Δε σε πάει και η τύχη διαδικτυακέ φίλε μου!!! Χα χα.
    Αλήθεια γιατί είναι «βάζελοι» όλοι εκεί, μήπως λατρεύανε παλιότερα τη θεά Πάλη?

    Κουά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα

    ΑπάντησηΔιαγραφή