Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 5 Αυγούστου 2022

Αποτελέσματα διαγωνισμού ποίησης πολιτιστικού συλλόγου Μαρκοπούλου - Κατελειού "Μάρκο Πόλο"

 Με απόλυτη εχεμύθεια και σεβασμό προς τους διαγωνιζόμενους έγινε η διεξαγωγή των αποτελεσμάτων από την κριτική μας επιτροπή.

Ευχαριστώ πολύ όλους έναν έναν ξεχωριστά και σφίγγω το δεξί χέρι της καρδιάς που μας τιμήστε με το γλυκό σας λόγο,δοξάσατε το κάθε πετράδι, το κάθε στοιχείο που συνθέτει αυτόν το ευλογημένο τόπο.
Ευχαριστώ πολύ τον πολιτιστικό Σύλλογο Κατελειού Μαρκοπούλου Μάρκο Πόλο που με εμπιστεύτηκε να αναλάβω αυτό το δύσκολο ενχείρημα.
Εν ώρα γενικής πανδημίας στον τόπο μας σκέφτηκα ότι είναι πολύ κρίμα να μη Δημιουργούμαι σχέσεις επικοινωνίας γιατί απαγορεύται η συνάντηση.
Σαν πρόεδρος του συλλόγου μας αποφάσισα να προτείνω αυτόν τον διαγωνισμό.
Ζήτησα βοήθεια για τις τυπικές διαδικασίες δεν πήρα εύκολα,χτύπησα κλειστές πόρτες.... ευχαριστώ πολύ την μοναδική κυρία, Κυρία με Κ Eleni Mila που στάθηκε στο πλευρό μου, τόνοσε το ηθικό μου στις τροχοπέδες που μπήκαν στο δύσβατο δρόμο που ανέβηκα έως σήμερα.
Κύρια Ελένη μου ,αγαπημένη μου Ελένη είμαι ευγνώμων για το σεβασμό και την αγάπη σου .
Είμαι τυχερή που σε έχω φίλη μου!
Ευχαριστώ πολύ την Μαρίνα Χαραλαμπάτου καθηγητριά μου στο σχολείο ,την Φρόσω Μαργέλλου καθηγήτρια των παιδιών μου ,τον λατρένο μου Αλέξανδρο Διαμαντάτο τον ιδιοκτήτη του φροντιστηρίου ''Παιπευδευμένοι''στον Πόρο που αποτέλεσαν την κριτική μας επιτροπή.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου