Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 11 Μαρτίου 2015

ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ ΠΡΟΣ ΣΤΟΝ ΑΞΙΟΤΗΜΟ Κ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΕΦΑΛΗΝΙΑΣ




Περυσι τέτοια ωρα,
οι Ρυσσιανοι πήραν φορα,
με τρέλα και με κουρλαμάδα ολοι,
κατέβηκαν στο Αργοστολι.
Μήπως μάθουν τι συμβαίνει,
και ο δρόμος παραμένει,
οπως ηταν στην αρχη,
διχως να εχει προχωρήσει, ούτε μια πιθαμή.

Χρονος περασε κερδισες τις εκλογες κ.Δήμαρχε Παριση,
αποκλεισμενη η Ερρυσος τωρα απαιτει μια λύση,
αν θέλετε σεβασμό, εμπιστοσύνη,
πραξετε λοιπον με σωφροσύνη.
Ξέρουμε ειναι δύσκολη δουλεια,
τρελα πολυ, γραφειοκρατία,
εισαι ο αρχον του νησιού,
εξασκησε το κυρος σου δωσε πρωτοβουλία.
Θελουμε την αλήθεια,
και οχι παραμύθια.
Ο χειμώνας περασε,
έρχεται καλοκαιρι,
ο δρόμος μας χρειαζεται,
σαν το δεξί μας χερι.
Οι Ρυσσιανοι ενωμένοι ολοι,
σύντομα θα έλθουνε,
ξανά στο Αργοστολι.
Οι κάτοικοι βαρεθηκαν τις αναβολές,
ζητούνε κατανόηση απο ολες τις αρχές.
Εκλογες στο παρόν δεν έχουμε,
και ισως στο μέλλον ψήφο δεν ζητήσεις,
ο χαρακας ομως αν τελειώσει,
ενα ονομα καλο " ΜΕΓΑΛΟ "θα αφίσεις.........
By Dennis Germenis

KAI  ΣΗΜΕΡΙΝΟΣ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟς!!!!

Προς την διαχείριση του "we love Erissos".

......
Αγαπητοί διαχειριστές: Με πολυ μεγαλη μου λύπη διεπιστωσα οτι κατεβάσατε την ανάρτηση μου 
"ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΞΙΟΤΗΜΟ Κ. ΔΗΜΑΡΧΟ ΚΕΦΑΛΗΝΙΑΣ" Ο Δημαρχος ειναι φιλος μου και συμμαθητής, 
τον εκτιμώ και τον σέβομαι, τον ξερω απο μικρό παιδί, δεν τον έβρισα που παραξηγηθηκατε, ο Δημαρχος δεν χρειαζεται την προστασία σας κανει την δουλεια του και εγω ως Πολιτης που πληρώνω φόρους σε δυο πατρίδες την δικιά μου. Πρέπει να μάθουμε ως πολίτες σε μια Δημοκρατια να λεμε στους πολιτικους που εκλέξαμε τι θελουμε και να τους υπενθύμιζουμε συνεχώς ποιος εναι ο μποσης και γιατι τους εκλέξαμε. Αλλιώς νομίζουν οτι πράττουν καλα. Ο Δημαρχος ειμαι σίγουρος οτι θελει
να καμει το καλο και δεν του περνά παντα απο το χερι, εγω ομως τον Δήμαρχο ξερω ως αρχη του τοπου και τα παράπονα μου θα τα πω στον Δημαρχο. Ξερω οτι η σελίδα μας αγαπα φωτογραφιες, αστειάκια και υπονοούμενα. Δεν λύνονται ομως προβλήματα με υπονοούμενα.......... Καλα ειναι αυτα, χρειαζεται ομως και λιγο ποικιλία, η για ορισμένους ειναι OK και για αλλους οχι ??? περίμενα λιγο σεβασμό, να μου δώσετε την ευκαιρια να την κατεβάσω εγω την ανάρτηση μου. Ευχαριστω με υγεια παντα !!!!!!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου