Μια πληροφορία του παρελθόντος επ΄ ευκαιρία της διοργάνωσης του 1st. KEFALONIA BIKE CHALLENGE , και καλές πεταλιές.
3224.—ΒΔ. Περί εγκρίσεως καταστατικού της Ελληνικής Ποδηλατικής Εταιρείας . 7 Οκτ. 1895 ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΝ [...] 1) ιδρύεται εν Αθήναις «Ελληνική Ποδηλατική Εταιρεία» σκοπούσα την διά του ποδηλάτου άσκησιν και τέρψιν των εταίρων αυτής δι' ιδίων εκδρομών, εορτών και αγώνων, και διά συμμετοχής εις εθνικούς και διεθνείς αγώνας .
Ρ.Σπ.
3224.—ΒΔ. Περί εγκρίσεως καταστατικού της Ελληνικής Ποδηλατικής Εταιρείας . 7 Οκτ. 1895 ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟΝ [...] 1) ιδρύεται εν Αθήναις «Ελληνική Ποδηλατική Εταιρεία» σκοπούσα την διά του ποδηλάτου άσκησιν και τέρψιν των εταίρων αυτής δι' ιδίων εκδρομών, εορτών και αγώνων, και διά συμμετοχής εις εθνικούς και διεθνείς αγώνας .
Ρ.Σπ.
Ψάχνοντας βρήκα τυχαία κάποια στοιχεία περί του ποδηλάτου στη χώρα μας άγνωστα πιστεύω στους περισσότερους. Μέσα σε αυτά ενδιαφέρουσα είναι η εξήγηση του φαινομένου γιατί ο «θρύλος» πηγαίνει πάντα με διακόσα! Χα χα χα χα χα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτην Ελλάδα το πρώτο ποδήλατο ήρθε το 1885, ενώ το 1890, τη χρονιά ίδρυσης της Διεθνούς Ποδηλατικής Ομοσπονδίας, έγιναν οι πρώτοι ποδηλατικοί αγώνες. Το πρώτο ποδηλατοδρόμιο της χώρας κατασκευάζεται στην Αθήνα για τις ανάγκες των πρώτων Ολυμπιακών Αγώνων, Πρόκειται για το μετέπειτα ποδοσφαιρικό Γήπεδο Καραϊσκάκη. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες του 1896 οι ποδηλάτες Αριστείδης Κωνσταντινίδης και Γεώργιος Παρασκευόπουλος αναδεικνύονται Ολυμπιονίκες στα δύο αγωνίσματα ποδηλασίας (85 και 320 χιλιόμετρα αντίστοιχα). Στην Ελλάδα το πρώτο ελληνικό ποδήλατο με χειροποίητο σκελετό κατασκευάστηκε από την Rafbikes (HERMES) στο Ναύπλιο.