Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 18 Αυγούστου 2015

Η ΚΥΡΑ ΕΦΡΟΣΥΝΗ!!!

ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ,, ΚΑΙ ΠΟΛΥ  ΓΝΩΣΗ,, ΓΙΑ  ΤΟ  ΠΕΜΠΤΟ  ΕΤΟΣ  ΔΙΑΔΙΚΤΙΑΚΗς ΜΑς ΥΠΑΡΞΗΣ!!
ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ  ΤΗΝ ΝΕΑ ΜΟΥ ,,ΠΟΛΥ  ΧΡΗΣΙΜΗ ΦΙΛΙΑ  ΓΝΩΣΗΣ ΠΑΝΟΡΑΜΑ
Η ΚΥΡΑ ΦΡΟΣΩ ΝΤΥΜΕΝΗ ΧΙΠΙΣΑ ΣΕ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗ — 
ΑΥΤΗ Η ΗΛΙΚΙΩΜΕΝΗ ΟΝΟΜΑΖΕΤΕ ΕΥΦΡΟΣΥΝΗ ΚΑΛΟΓΗΡΑΤΟΥ 95 ΕΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΓΙΑΓΙΑ ΘΑΥΜΑ ΤΙ ΓΙΑΓΙΑ !!!!ΘΑ ΜΑΣ ΣΤΕΙΛΕΙ ΟΛΟΥΣ.... ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΘΑΥΜΑ ..ΕΙΝΑΙ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ.....ΑΠΑΓΓΕΛΕΙ ΤΑ ΠΟΙΗΜΑΤΑ, ΠΑΙΖΕΙ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΚΑΙ ΤΟ ΧΕΙΡΟΚΡΟΤΗΜΑ ΔΕΝ ΛΕΕΙ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΕΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΤΑ ΦΑΡΑΚΛΑΤΑ .....ΑΛΛΑ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ ΟΛΗΣ ΤΗΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΤΙ ΛΕΤΕ ....ΤΟ ΠΟΙΗΜΑ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΣΤΟ ΘΕΑΤΡΟ ΕΙΝΑΙ
Η ΚΟΥΦΗ
Ξέρετε πως κουφάθηκα? θα σας το εξηγήσω,
Μα πρέπει όμως στην αρχή ,να σας περιπλανήσω.
Είχα μια στρίγγλα πεθερά , με στόμα πολυβόλο
Παρατηρήσεις έκανε και γω εξυνα τον κώ…..

Δεν απαντούσα εγώ ποτέ, σ΄ετούτο το μαρτύριο,
Που δεν το έκλεινε καλέ, αυτό το αποχωρητήριο.
Η απελπισία έφτασε στο αμήν , μα δεν αντέχω άλλο,
Νάρπάξω το σφουγγαρόπανο στο στόμα της να βάλω .
Το είπα του κανακάρη της, βοήθεια σου ζητάω
Θα τρελαθώ στα σίγουρα ,πόσο να καρτεράω?
Πως θα κοπεί η γλώσσα της θα χάσει την μιλιά της
Να μην της φαίνονται στραβά αυτά που έχει μπροστά της.
Μα δεν βαριέστε φίλοι μου αυτή όλο καρδαμώνει,
Και βιταμίνες και τροφές στο στόμα όλο χώνει.
Άδικα σας λέω περίμενα ν΄ αλλάξει η ζωή μου ,
Αφού δεν άφησα μαλλιά πλέον, στη έρμη κεφαλή μου.
Από την απελπισία μου μαδούσα τα μαλλιά μου ,
Να μην σβουρίξω ότι βρω στην στρίγγλα πεθερά μου.
Τέλος πια αναγκάστηκα παράκληση να κάνω και να του
Πω του άντρα μου θα πέσω να πεθάνω.
Τίποτα δεν κατάφερα με τούτη την φοβέρα,
Στην Παναγιά κατέφυγα και εγώ την άλλη μέρα.
Εσύ γλυκεία μου Παναγιά πάρε την ακοή μου ,
Να μην σκοτώσω αυτή την την πεθερά
Που μπήκε στην ζωή μου .
Ποδήλατο μου την έκανε , με έχει καβαλίσει
Μα δεν την παίρνει ο διάβολος ακόμα θα με ψήσει?
Η Παναγιά βοήθησε πήρε την ακοή μου
Και από τότε πλέον εγώ ,χάρηκα την ζωή μου.
Αστην πλέον να λυσσάει ,να δαγκώνει ,να φωνάζει
Δεν ακούω δεν ακούω και καθόλου δεν με νοιάζει.

ΚΑΙ ΤΩΡΑ ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟ ΤΗΣ ΠΕΜΠΤΗΣ ΔΗΜΟΤΙΚΟΥ 
ΣΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΦΑΡΑΚΛΑΤΩΝ....ΓΕΙΑ ΣΟΥ ΚΥΡΑ ΦΡΟΣΩ ΝΑ ΖΗΣΕΙ ΧΙΛΙΑ ΧΡΟΝΙΑ,,,

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου