ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΠΑΛΙΑΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ
Και με την ευκαιρια της εκδρομης σε Καστορια,,μια φωτο ενος ακομη Σεναριου,,οσο
αφορα την Ομηρικη Ζακυνθο, μιας και δικη μυ αποψη οτι η σημερινη ειναι
το χαμενο βασιλειο του Δουλιχιου
Ο χρήστης Porosnews πρόσθεσε 311 νέες φωτογραφίες στο άλμπουμ: ΠΑΛΙΟΙ ΧΑΡΤΕΣ ,ΚΑΙ ΟΜΗΡΙΚΑ ΚΕΙΜΕΝΑ.
ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΚΑΙ ΥΠΟΣΥΝΔΕΣΜΟΥς ΑΠΟ "ΔΙΑΜΑΧΗ" ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ
Και με την ευκαιρια της εκδρομης σε Καστορια,,μια φωτο ενος ακομη Σεναριου,,οσο
αφορα την Ομηρικη Ζακυνθο, μιας και δικη μυ αποψη οτι η σημερινη ειναι
το χαμενο βασιλειο του Δουλιχιου
Ισως να φταιει η διασπαση που πλησιαζει!! οποιος ξερει τον λογο ας σχολιασει!https://www.spitogatos.gr/%CF%80%CF%8E%CE%BB%CE%B7%CF%83...
Το 1/3 του κάστρου τση Ομηρικής Ιθάκης που μου ανήκει ολόκληρη είναι!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕίπα ορέ να κάμω μια καλή πράξη και θα εύρω και το μπελιά μου?
Λοιπόνε:
Ομηρική Ιθάκη στο Πόρο, Ομηρική Ιθάκη στην Άσσο, τσι ενώνουμε και είμαστε αγαπημένοι!
Έ να μη βγάλω όμως και εγώ το κάτι τις μου? Τί Κεφαλλονίτης θα ήμουνα??
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα.
Υ.Γ.
Τώρα που θα έβγουνε και πετρέλαια μπορεί να το αγοράσουνε και τα ΕΛΠΕ να φκιάσουμε δεξαμενές!!
Θα σας δίνω τσάμπα τότενες και κάνα τόνο πετρέλαιο για τα σκολειά σας. Χα χα.
ΕΞΕΧΑΣΕς ΩΡΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΚΗ ,, ΚΑΙ ΘΑ ΜΑς ΦΑΕΙ ΦΚΙΟς Ο ΚΑΜΠΑΝΗς!! ΝΑ ΦΤΙΑΞΟΥΜΕ ΜΙΑ ΓΕΦΥΡΑ ΑΠΟ ΑΣΣΟ ΕΔΕΚΕΙ,, ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟς "ΙΘΑΚΗΣΙΟς " ΧΑΧΑ
ΑπάντησηΔιαγραφήΌλα έτοιμα είναι! Αλλά φοβάμαι μη του έρτει κάνα σπετάκουλο και είπα άσε να κάμει και τη γιορτή του.
ΑπάντησηΔιαγραφήΆμα βιάζεται όμως τα αμολάρω επί τόπου αρκεί να έχει αντοχές!
Χα χα χα χα χα.
Αντοχής άνθρωπος ο κ. Καμπάνης πάντως. ΄Επιε το «ποτήριον» τούτο (περί θεάς Πάλης) και όχι μόνο δε κατάλαβε τίποτις, αλλά από πληροφορίες μου σκέφτεται να αναβιώσει και το αρχαίο Απριλιανό έθιμο του λαπαδιάρη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚα κα κα
ο φισκαρδιωτης δεν βρηκε ακρη μαζι μου,, με διεγραψε και αποχωρησε και απο την ομαδα χαχα,, μετα απο ανω των 70 σχολιασμων σε μια ευχη μου με κοινοποιηση του ποροσβρεςς, για καλα ομηρικα ταξιδια και το 2019 Thodoris Androutsopoulos Γιωργος Γκιαφης Αυτό είχα να πω τελικά για τη θέση του τάφου του Οδυσσεα.Επιμενω ότι είναι στο Φισκάρδο.Το ανάκτορο του είναι στη μεγάλη πλατεία . Επειδή δεν θέλω να ενοχλώ όχι από αδυναμία γνώσεων.ΣΤΑΜΑΤΩ ΕΔΩ ΚΑΙ ΦΕΥΓΩ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΣΑΣ.ΑΛΛΩΣΤΕ σας διέγραψα από τους φίλους.Καλη τύχη .!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑπόκρυψη
Μου αρέσει!
· Απάντηση · 38 λεπ.
Γιωργος Γκιαφης
Γιωργος Γκιαφης οτι νομιζετε,,εμενα μου αρεσει να ακουω διαφορετικες αποψεις, και δικαιολογω οποιον επιμενει στις δικες του! Εξαλου θεωρω οτι εμεις δεν ειμαστε οι ειδικοι να βρουμε τις απαντησεις,, απλα κανουμε τις δικες μας υποθεσεις
Χα χα. Δεν γνωρίζω το σύνολο των λεχθέντων στη συζήτηση, αλλά η τοποθέτηση ότι στο Φισκάρδο ήταν το παλάτι του Οδυσσέα δεν νομίζω να έχει καμία τύχη μια και η τοποθεσία είναι εκ φύσεως ανοχύρωτη και κανείς κεφαλλήνας τιμαριούχος δεν θα την επέλεγε για ασφαλή κατοικία. Η μόνη χρονική στιγμή που έχαιρε κάποιας ασφάλειας ήταν όταν οι Ρωμαίοι για κάποια μικρή διάρκεια κατόρθωσαν να εξαλείψουν τη πειρατεία στη περιοχή.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠερί λιμένος Ρείθρου λόγος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπειδή δεν είμαι επιστήμων του είδους μήπως μπορεί να γίνει μια ερώτηση προς τους πιο ειδικούς ως προς την ακριβή μετάφραση των στίχων (α – 185-6)
… «νηῦς δέ μοι ἥδ᾽ ἕστηκεν ἐπ᾽ ἀγροῦ νόσφι πόληος,
ἐν λιμένι ῾Ρείθρῳ ὑπὸ Νηίῳ ὑλήεντι.»…
Διότι πιστεύω ότι συνήθως μεταφράζονται εν πλήρη ελευθεριώτητα πράγμα που οδηγεί σε λάθος αποτελέσματα, ενώ νομίζω ότι είναι σημαντικοί στίχοι για την έρευνά μας.
Και ίσως έτσι να σταματήσουν κάποιες Ομηρικές σφαγές!!
Κα κα κα κα
στα Αρχαια ειμαι σκράπας,,αυτη η Ευσταθιου,,δεν ξερω αν ειδες το βιντεακι με τον Γεωργιαδη αναλυει πολυ καθε αρχαια λέξη ,,σιγουρα θα το εχει αναλυσει καπου με ακριβεια! το Λαιστριγωνεια για παραδειγμα το μεταφρασε ως (λαιμος-δηλαδη ισθμος,τρις και γωνια,, και κατεληξε οτι μιλαει για γιβραλταρ (Ηρακλιες στηλες διοτι με τον μυθο και εκει ο Ηρακλης βοηθησε στο ο ισθμος να γινει περασμα οπως αλλους μυθους) επισης λεξη Βοσ-πορος δεν σημαινει περασμα με βοδια οπως πιστευουν πολλοι, αλλα υπαρχει και σε αλλα περασματα με αυτην την ονομασια επειδη λογο περασματος υπαρχει αερας οποτε και παντα βοη συν του οτι σε τετοια περασματα υπαρχει και κινηση οποτε και φασαρια!! για τους Φαιακες οτι π[αντου την αναφερει Γαια,,οποτε ειναι εκτος μεσογειου και του οτι τον φερανε κοινισμενο, και με καραβια που τους λες την τοποθεσια και σε πανε μόνα τους μας φερνει σε σημερινη τεχνολογια και αλλα τετοια
ΑπάντησηΔιαγραφήΕπισης θεωρει σιγουρο οτι ολα αυτα εγινα πολυ πολυ πριν απο την χρονολογια που υποθετουμε ,, (και ενα θεμα που αναρωτιεμαι και εγω ,,γιατι δεν αναφερεται πουθενα η εκρηξη θηρας που επρεπε να ηταν γνωστο εκεινη την εποχη) και στο στοιχο τωρα που εγραψες ταπεινη μου αποψη «νηῦς δέ μοι ἥδ᾽ ἕστηκεν ἐπ᾽ ἀγροῦ νόσφι πόληος,
ΑπάντησηΔιαγραφήἐν λιμένι ῾Ρείθρῳ ὑπὸ Νηίῳ ὑλήεντι.»… ειναι μερος για καραβια ,υπαρχει αγρος κντα στην πολη της ιθακης , και κατω ακριβως απο το βουνο Νηιω ποταμισιο περασμα -Λιμάνι..! Αλλα περισσοτερη αναλυση μονο απο Φιλολογους
ὑλήεντι σε google που τα ξερει ολα δασώδης, σύδενδρος («Αἰγαίῳ ἐν ὄρει, πεπυκασμένῳ ὑλήεντι», Ησίοδ.) 2. (ως προσωνυμία τού Απόλλωνος) αυτός που κατοικεί στα δάση 3. φρ. «δι ὑλάεσσαν ἀταρπόν» διά μέσου τού δάσους (Ανθ.
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι διαβαΣΕ ΤΟ http://homericithaca.blogspot.com/2013/10/the-unique-harbour-of-rheithron-in.html
πλέων ἐπὶ οἴνοπα πόντον ἐπ᾽ ἀλλοθρόους ἀνθρώπους,
ἐς Τεμέσην μετὰ χαλκόν, ἄγω δ᾽ αἴθωνα σίδηρον.
νηῦς δέ μοι ἥδ᾽ ἕστηκεν ἐπ᾽ ἀγροῦ νόσφι πόληος,
ἐν λιμένι ῾Ρείθρῳ ὑπὸ Νηίῳ ὑλήεντι.
Μετάφραση δε γλέπω, αλλά τηράω πως άμα σε είχα φιλόλογο θα κάναμε τη καλύτερη παρέα !! χα χα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ αυτό που μεταφράζω δε μου λέει πουθενά ότι υπήρχε λιμάνι με το όνομα Ρείθρον.
Ας το ψάξει όμως και κανένας πιο σχετικός…
Και άμα συμπέσουμε στο συμπέρασμα θα γελάσει κι ο κάθε πικραμένος με τσι μέχρι τώρα μεταφράσεις ένθεν και ένθεν!!
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα.
ΡΩΤΗΣΑ ΤΗΝ ΑΝΙΨΙΑ ΜΟΥ ,,ΠΟΥ ΕΧΕΙΙ ΤΕΛΕΙΩΣΕΙ ΦΙΛΟΛΟΓΟς ΜΟΥ ΕΓΡΑΨΕ:
ΑπάντησηΔιαγραφήπλοιο του βρισκεται σε εξοχη (σε αγρο) μακρυα απο την πολη στο λιμανι του Ρειθρου κατω απο τον δασωδη Νειο ΚΑΙ ΣΕ ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ Ό,τι ρέει: ποτάμι, ρέμα, ρείθρο, ρυάκι
ποταμοῖο ῥέεθρα / Ὠκεανοῦ (Όμηρος, Ιλιάδα, 245-246)
ἐκτρέψασα τοῦ ποταμοῦ τὸ ῥέεθρον πᾶν ἐς τὸ ὤρυσσε χωρίον (Ηρόδοτος, 1, 186)
ῥέεθρον ἁγνοῦ Στρυμόνος (Αισχύλος, Πέρσες, 497)
ο πυθμένας ή η κοίτη του ποταμού
ταύτῃ κατὰ τὴν διώρυχα ἐκτραπόμενος ἐκ τῶν ἀρχαίων ῥεέθρων (Ηρόδοτος, 1, 75)
δι᾽ ὧν νῦν ῥέει ῥεέθρων (Ηρόδοτος, 7, 130)ρείθρο το [ríθro] Ο39 : η κοιλότητα, το αυλάκι που σχηματίζεται στις άκρες και κατά μήκος ενός δρόμου και στην οποία συγκεντρώνονται τα νερά της βροχής: Tα ρείθρα του δρόμου / του πεζοδρομίου.
Αυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείο το, «ἐν λιμένι ῾Ρείθρῳ ὑπὸ Νηίῳ ὑλήεντι.», μήπως έχει κάτι δοτικές μέσα που πρέπει να εκτιμήσουμε για ακριβέστερη μετάφραση???
ΑπάντησηΔιαγραφήΜη με τσιγκλάς ορέ γιατί εσείς εκειαπουκάτου με τσι Ομηρικές σας θεωρίες έχετε κάμει ακόμα και τη Πενέλοπε να βγάνει τον Άργο το σκύλο πρωϊνιάτικα στο Καραβόμυλο για τσίσα και θα μας πάρει όλους η «αρμπάριζα»
Σα τη Βουλή θα γένουμε...
Και σας γλέπω όλους με τσου "Βόρειους" αντάμα!!
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα,
ΠΡΟΣΘΑΙΣΑ ΚΑΙ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ,, ΜΕ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΖΑΚΥΝΘΟ,, ΤΟ ΣΚΕΦΤΟΜΟΥΝ ΣΤΗΝ ΔΙΑΔΡΟΜΗ!! ΤΟΠΟΓΡΑΦΙΚΑ ΟΠΩς ΤΟ ΠΑΡΑΚΟΛΟΥΘΟΥΣΑ ΑΠΟ ΤΟ ΛΕΟΦΩΡΕΙΟ, ΜΕ ΤΑ ΒΟΥΝΑ ΔΕΞΙΑ ΜΟΥ ΟΠΩς ΑΝΕΒΑΙΝΑΜΕ, ΚΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΕΔΑΦΟΛΟΓΙΑ ΑΡΙΣΤΕΡΑ,,ΜΕ ΤΙς ΣΥΝΕΧΙΖΟΜΕΝΕς ΛΙΜΝΕς!! ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΕ ΝΑ ΘΕΩΡΕΙΤΕ ΚΑΙ ΝΗΣΙ ΠΑΛΙΟΤΕΡΑ (ΣΥΝ ΤΟΥ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΙΣΩς ΚΑΙ ΠΙΟ ΒΥΘΙΣΜΕΝΑ ΤΟΤΕ ΤΑ ΕΔΑΦΗ)
ΑπάντησηΔιαγραφήΜου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι αλλά μάλλον δεν «βγαίνει» το πράμα γιατί είναι αντίθετο με Ομηρικές περιγραφές.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγώ πάντως σας τήνε πασάρισα και ξεμπέρδεψα, εσείς πηαίνετέ τη και στη Δήλο (που μάλλον τη λέανε και Ζάκυνθο άμα θυμάμαι καλά), κα κα κα.
Μπορείτε επίσης να τη στείλετε και στην Ισπανία στο σημερινό Σάγουτον και παλιά Ζάκανθα, κα κα κα.
Το πρόβλημα είναι ότι η Ομηρική Ιθάκη ήταν μικρή και εσείς πάτε να τη ξεντώσετε και εκεί είναι που έχουνε μπερδευτεί τα πράματα.
Βέβαια έγραψε και ο μακαρίτης πλέον Βαγγέλης τα δικά του, τα οποία όμως «εφεσιβάλλονται» πανεύκολα και όχι με υποθέσεις.
Πολύ περίεργος ο μακαρίτης, άλλα έλεε το 92 και άλλα μετά, γιατί τάχα μου??
Τέλος πάντων, η γνώμη μου είναι ότι ως προς τα λιμάνια αν φέρετε του Φόρκυνα μέσα από το “Βόχυνας cannion” και οποιοδήποτε άλλο έξω κοντά στις εκβολές του για του Ρείθρου, κάπως ξεμπλέκετε.
Λέω κάπως γιατί υπάρχουν πάλε δυσκολίες βασισμένες πάνω στα γραπτά των Ομηρικών επών.
Ομηρικό ξενύχτι έκαμα και δε πλερώνομε κιόλα.
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα.
Φιλτατε εχω καμει και εγω ξενυκτια,οποτε μην παραπονιεσε χαχα!! Εμεις οι δυο παντως εχουμε συμφωνησει μαλλον στα τρια απο τα 4 ομηρικα νησια,, (η Ζακυνθος μας τα χαλάει) Τώρα το αν το θιακι ηταν μικρο,,ισως να το εννοουσε μικρο σαν βασιλειο, οχι σαν νησι,, και του οτι ειναι δυτικοτερα ολων,, παλι παιζει το ιδιο σεναριο,, δυτικοτερο εκ των λοιπων βασιλειων! Εξαλου αναφερετε οτι ηταν νησιοτικο, εφοσον περιλαμβανει αρκετα νησακια!
ΑπάντησηΔιαγραφή