Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 10 Ιουνίου 2011

Ζήστε εσεις κ. Παπανδρεου με 400 ευρώ το μήνα

Παρασκευή, 10 Ιουνίου 2011

Γιατί κύριε Παπανδρέου και όλοι οι υπόλοιποι δεν προσπαθείτε να ζήσετε εσείς με 400 ευρώ το μήνα ή και με λιγότερα;
Εάν τα καταφέρετε να πληρώνετε λογαριασμούς και ταυτόχρονα να έχετε να φάτε εγώ θα δεχτώ όλα τα μέτρα.
Καταφέρτε να ζήσετε εσείς με τόσα και εγώ θα ξεχάσω όλα τα όνειρα που έκανα για το μέλλον μου (οικογένεια, σπίτι κ.τ.λ.)
Που θα με φορολογήσετε για το υπέρογκο ποσό των 15.000 το χρόνο, γιατί για τόσα υπογράφω, ενώ στην αλήθεια παίρνω 400 ευρώ το μήνα σκύβοντας το κεφάλι γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς?
Γιατί μου στερείτε την αξιοπρέπεια μου?
Νιώθω σαν να ζω σε μια μεγάλη φυλακή και να εξοντώνομαι σιγά σιγά…

Αναγνώστης tromaktikoy

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου