ANAΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ ΤΟ INKEFALONIA
Καταργούν τμήματα - ετοιμάζουν απολύσεις
Κλείνουν – συμπτύσσουν τμήματα,
κατασκευάζουν «πλεονάζοντες, ετοιμάζουν απολύσεις.Ξεσηκωμός!!!
κατασκευάζουν «πλεονάζοντες, ετοιμάζουν απολύσεις.Ξεσηκωμός!!!
Απαντάμε με πολύμορφες δράσεις,
με Γενική Συνέλευση τη Δευτέρα και Γενική Απεργία στις 6 Νοέμβρη
με Γενική Συνέλευση τη Δευτέρα και Γενική Απεργία στις 6 Νοέμβρη
Ενδεικτικά:
• Στο 1ο Γυμνάσιο Αργοστολίου επιτρέπει τη λειτουργία μόνο των τεσσάρων από τα έξη τμήματα ξένων γλωσσών που λειτουργούν παράλληλα (Γαλλικά – Γερμανικά) στη Β΄ Γυμνασίου και συμπτύσσει τα τμήματα των ξένων γλωσσών στη Γ΄ Γυμνασίου.
• Στο Γυμνάσιο Κεραμειών δεν κάνει αποδεκτή την πρόταση για δημιουργία 3 τμημάτων Γενικής Παιδείας στη Γ΄ Τάξη.
• Στο ΕΠΑΛ Αργοστολίου δε «σπάει» την Α΄ Λυκείου σε δύο τμήματα.
• Στο ΕΠΑΛ Ληξουρίου παραμένει υπό αίρεση η δημιουργία δεύτερου τμήματος.
• Στο ΓΕΛ Σάμης «κόβει» την αστρονομία (επιλογή) στη Β΄ Λυκείου και τα Γερμανικά στη Γ΄ Λυκείου.
• Στο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Μεσοβουνείων καταργούνται τμήματα ξένων γλωσσών και επιλογές.
• Στο ΓΕΛ Πάστρας καταργεί έξη ολόκληρα τμήματα μαθημάτων επιλογών σε όλες τις τάξεις (Ευρωπαϊκός Πολιτισμός, Γαλλικά Β΄ Λυκείου, Αγγλικά, Αστρονομία, Γαλλικά Γ΄ Λυκείου, Ιστορία Τέχνης).
• Στο 1ο Γυμνάσιο Αργοστολίου επιτρέπει τη λειτουργία μόνο των τεσσάρων από τα έξη τμήματα ξένων γλωσσών που λειτουργούν παράλληλα (Γαλλικά – Γερμανικά) στη Β΄ Γυμνασίου και συμπτύσσει τα τμήματα των ξένων γλωσσών στη Γ΄ Γυμνασίου.
• Στο Γυμνάσιο Κεραμειών δεν κάνει αποδεκτή την πρόταση για δημιουργία 3 τμημάτων Γενικής Παιδείας στη Γ΄ Τάξη.
• Στο ΕΠΑΛ Αργοστολίου δε «σπάει» την Α΄ Λυκείου σε δύο τμήματα.
• Στο ΕΠΑΛ Ληξουρίου παραμένει υπό αίρεση η δημιουργία δεύτερου τμήματος.
• Στο ΓΕΛ Σάμης «κόβει» την αστρονομία (επιλογή) στη Β΄ Λυκείου και τα Γερμανικά στη Γ΄ Λυκείου.
• Στο Γυμνάσιο με Λυκειακές Τάξεις Μεσοβουνείων καταργούνται τμήματα ξένων γλωσσών και επιλογές.
• Στο ΓΕΛ Πάστρας καταργεί έξη ολόκληρα τμήματα μαθημάτων επιλογών σε όλες τις τάξεις (Ευρωπαϊκός Πολιτισμός, Γαλλικά Β΄ Λυκείου, Αγγλικά, Αστρονομία, Γαλλικά Γ΄ Λυκείου, Ιστορία Τέχνης).
Με τον τρόπο αυτό κατασκευάζονται νέα τεχνητά πλεονάσματα εκπαιδευτικών και μάλιστα από ειδικότητες που, σε γενικές γραμμές, δε μπορεί να απορροφηθούν αλλού εντός Νομού. Για να γίνει περισσότερο κατανοητό αυτό οι απαιτούμενες προσλήψεις αναπληρωτών, σύμφωνα με τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Κεφαλονιάς και εφόσον συνυπολογιστούν η στελέχωση στο Εργαστηριακό Κέντρο Φυσικών Επιστημών (ΕΚΦΕ) και στο Κέντρο Πληροφορικής και Νέων Τεχνολογιών (ΚΕ-ΠΛΗΝΕΤ), είναι:
2 καθηγητές ΠΕ 02 (φιλόλογοι)
1 ΠΕ 07 (Γερμανικών)
2 ΠΕ 04-01 (φυσικός)
1 ΠΕ 15 (οικιακής οικονομίας)
1 ΠΕ 19-20 (πληροφορικής)
1 ΠΕ 07 (Γερμανικών)
2 ΠΕ 04-01 (φυσικός)
1 ΠΕ 15 (οικιακής οικονομίας)
1 ΠΕ 19-20 (πληροφορικής)
Με τον «εξορθολογισμό» της Περιφερειακής Διεύθυνσης δεν αντιμετωπίζονται οι ελλείψεις σε ΕΠΑΛ (απαιτείται ακόμη ένας εκπαιδευτικός ειδικότητας οχημάτων για Ληξούρι και εκπαιδευτικοί για τον εναπομείναντα τομέα Υγείας Πρόνοιας του ΕΠΑΛ Αργοστολίου). Στο ΕΠΑΛ Αργοστολίου στον εναπομείναντα τομέα Υγείας (δε λειτουργεί η Α΄ ΕΠΑΛ) γίνονται μόνο 8 ώρες ειδικότητας, αφού το ίδιο το κράτος έχει καταγγείλει ουσιαστικά τις συμβάσεις με τους ωρομίσθιους που μόλις πρότινος υπέγραψε. Καμία ώρα από το μάθημα που εξετάζονται οι μαθητές του τομέα σε πανελλαδικό επίπεδο δεν έχει διδαχθεί, αφού κανένας νοσηλευτής ή γιατρός δεν έχει προσληφθεί ως ωρομίσθιος. Την ίδια ώρα, οι δύο μόνιμοι συνάδελφοι του τομέα Υγείας από το καλοκαίρι είναι σε διαθεσιμότητα!!!
Ούτε βεβαίως λύνεται το πρόβλημα του ΕΕΕΕΚ Φαρακλάτων σε ειδικό εκπαιδευτικό και λοιπό προσωπικό.
Ούτε βεβαίως λύνεται το πρόβλημα του ΕΕΕΕΚ Φαρακλάτων σε ειδικό εκπαιδευτικό και λοιπό προσωπικό.
Αποδεικνύεται ότι ένα μόνο εξυπηρετεί η επιλογή της Περιφερειακής Διεύθυνσης Εκπαίδευσης: Να πεταχτούν μαθητές στο δρόμο και να ανοίξει διάπλατα ο δρόμος για καταργήσεις κατευθύνσεων. Όλοι γνωρίζουμε τη σημασία που έχει, ακόμη και για ένα παιδί, σε Πάστρα - Μεσοβούνεια κλπ η διδασκαλία πχ μίας ξένης γλώσσας. Πόσο μάλλον σε καιρούς που η λαϊκή οικογένεια υποφέρει και για τα στοιχειώδη. Εάν με τα ίδια κριτήρια που σήμερα «αξιολογούνται» οι δομές των μαθημάτων επιλογών «αξιολογηθούν» οι κατευθύνσεις (15 μαθητές για να υπάρξει τμήμα) τότε σημαίνει πως όλα τα περιφερειακά Λύκεια αυτόματα κλείνουν!!! Χωρίς να απαιτηθεί ειδική απόφαση. Κι αυτά με τον υπάρχοντα αριθμό μαθητών κι όχι με εκείνον που θα απομείνει με την εφαρμογή του «νέου» Λυκείου και ΕΠΑΛ. Η ίδια η εκπαιδευτική διαδικασία με τη μεγέθυνση των τμημάτων και την κατάργηση μαθημάτων πλήττεται απροκάλυπτα. ΕΠΑΛ και περιφερειακά σχολεία βρίσκονται στην πρώτη γραμμή της στοχοποίησης. Φτιάχνουν σχολεία που όλοι οι καθηγητές τους θα είναι μετακινούμενοι.
Δίπλα στο χτύπημα της μόρφωσης δρομολογείται η συνολική αξιολόγηση δομών για την εκπαίδευση, όπως και σε όλο το δημόσιο, από την οποία θα προκύψουν νέες διαθεσιμότητες και απολύσεις. Αυτό το στόχο, της μόνιμης κινητικότητας, της άρσης κάθε έννοιας μονιμότητας και σταθερότητας στην εργασία, της ελαστικοποίησης και της μερικής εργασίας και αμοιβής ευαγγελίζονται μονοπώλια- κυβέρνηση και ΕΕ. Αυτό υλοποιεί και ο εντολοδόχος Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.
Δίπλα στο χτύπημα της μόρφωσης δρομολογείται η συνολική αξιολόγηση δομών για την εκπαίδευση, όπως και σε όλο το δημόσιο, από την οποία θα προκύψουν νέες διαθεσιμότητες και απολύσεις. Αυτό το στόχο, της μόνιμης κινητικότητας, της άρσης κάθε έννοιας μονιμότητας και σταθερότητας στην εργασία, της ελαστικοποίησης και της μερικής εργασίας και αμοιβής ευαγγελίζονται μονοπώλια- κυβέρνηση και ΕΕ. Αυτό υλοποιεί και ο εντολοδόχος Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης.
Για του λόγου του αληθές, καθόλου τυχαία – ταυτόχρονα με τα προηγούμενα – ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης κυκλοφόρησε ονομαστική λίστα 27 συναδέλφων που (υποτίθεται) έχουν μηδενικά ωράρια και ζητά να μάθει το γιατί!!! Μάλλον την κυβέρνηση και τον εαυτό του πρέπει να ρωτήσει αν και ασφαλώς γνωρίζει την απάντηση. Την ώρα που οι μορφωτικές ανάγκες των μαθητών διευρύνονται, την ώρα που χιλιάδες εκπαιδευτικοί συνταξιοδοτούνται που οι περσινοί αναπληρωτές δεν προσλαμβάνονται ξανά και χιλιάδες μόνιμοι παίρνουν το δρόμο της διαθεσιμότητας - απόλυσης η κυβέρνηση λέει στο λαό ότι όχι μόνο δεν υπάρχει πρόβλημα αλλά υπάρχουν και πολλοί που κάθονται!!! Δε διστάζει, με τα πιο επίσημα χείλη να πει ψέματα (όπως κάνει τώρα) για να φτιάξει το κλίμα, για να διασύρει τον κλάδο των εκπαιδευτικών και να επιταχύνει τις απολύσεις που επιδιώκει.
Η κυβέρνηση και οι μηχανισμοί της βρίσκονται σε εντεταλμένη υπηρεσία. Η επίθεση στο δικαίωμα για δημόσια δωρεάν παιδεία, για μόνιμη σταθερή εργασία εντείνεται, σαν μέλος της ενιαίας επίθεσης σε όλο το λαό. Να μην μείνουμε με τα χέρια σταυρωμένα, κόντρα σε κυβέρνηση και υποταγμένο συνδικαλισμό, παλιό και νέο. Να απαντήσουμε στον πόλεμό τους με πόλεμο και ενιαίο αγώνα που θα στοχεύει τον πυρήνα των αναδιαρθρώσεων: την ΕΕ και την κερδοφορία του κεφαλαίου.
Τώρα οι γονείς και οι μαθητές να ενημερωθούν. Σε κοινό μέτωπο με τους εκπαιδευτικούς και τους υπόλοιπους εργαζόμενους να αντιδράσουμε άμεσα, μαζικά και ποικιλόμορφα. Τώρα παραστάσεις των σχολείων στη ΔΔΕ. Να πάρουν θέση το Δημοτικό και το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Τώρα οι γονείς και οι μαθητές να ενημερωθούν. Σε κοινό μέτωπο με τους εκπαιδευτικούς και τους υπόλοιπους εργαζόμενους να αντιδράσουμε άμεσα, μαζικά και ποικιλόμορφα. Τώρα παραστάσεις των σχολείων στη ΔΔΕ. Να πάρουν θέση το Δημοτικό και το Περιφερειακό Συμβούλιο.
Απαιτούμε:
1. Να μην κλείσει κανένα τμήμα από όσα λειτουργούν σήμερα και να εγκριθεί η λειτουργία όλων.
2. Να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα γενικής παιδείας με 20 το πολύ μαθητές, όλες οι κατευθύνσεις και οι επιλογές ανεξάρτητα από αριθμό μαθητών.
3. Κανένας συνάδελφος δεν πλεονάζει.
4. Τοποθέτηση και κάλυψη όλων των συναδέλφων – συμπλήρωση σε μέχρι δύο το πολύ σχολεία.
5. Άμεση κάλυψη του συνόλου των πραγματικών αναγκών των σχολείων με μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.
1. Να μην κλείσει κανένα τμήμα από όσα λειτουργούν σήμερα και να εγκριθεί η λειτουργία όλων.
2. Να λειτουργήσουν όλα τα τμήματα γενικής παιδείας με 20 το πολύ μαθητές, όλες οι κατευθύνσεις και οι επιλογές ανεξάρτητα από αριθμό μαθητών.
3. Κανένας συνάδελφος δεν πλεονάζει.
4. Τοποθέτηση και κάλυψη όλων των συναδέλφων – συμπλήρωση σε μέχρι δύο το πολύ σχολεία.
5. Άμεση κάλυψη του συνόλου των πραγματικών αναγκών των σχολείων με μαζικές προσλήψεις μόνιμου προσωπικού.
Μαζικά να οργανώσουμε την παρουσία
στη Γενική μας Συνέλευση
στη Γενική μας Συνέλευση
Δευτέρα 14 Οκτώβρη, 6.30 μμ, αμφ. 2ου – 3ου Γυμνασίου.
Κορυφώνουμε με τη Γενική Απεργία στις 6 Νοέμβρη
Κορυφώνουμε με τη Γενική Απεργία στις 6 Νοέμβρη
Αργοστόλι 11 Οκτώβρη 2013
Για το ΔΣ της ΕΛΜΕ-ΚΙ
Ο Πρόεδρος Ο Οργανωτικός Γραμματέας
Γεωργόπουλος Διονύσης Μαντζουράτος Δημήτρης
Γεωργόπουλος Διονύσης Μαντζουράτος Δημήτρης
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου