Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 18 Φεβρουαρίου 2014

Ο ΑΡΙς ΣΧΟΛΙΑΖΕΙ!!!


Λοιπόν επειδή μου αρέσεις με την σεισμογραφική ευρεσιτεχνία σου να τελειοποιήσουμε τη συσκευή. Χρειάζεσαι ακόμα τρείς τέτοιες κατασκευές με προσανατολισμούς Πουνέντε – Μαΐστρο – Τραμουντάνα – Γραίο . Πόσα ζευγάρια μάτια δε ξέρω και κολλάω και τσου ξαφνικούς που πάνε πάνου – κάτου. Εγώ πάντως έβρηκα τελειότερο σύστημα. Μετράω την ένταση τση στριγκλιάς τση πεθεράς μου. Χρειάζεσαι μονάχα ένα μαγνητόφωνο με όργανο για την ένταση εισόδου και να έχεις δεμένη τη πεθερά μισό μέτρο από δαύτο. Άμα είναι δεμένη σκούζει και τσου μικρούς, δε κρατιέται. Για το πόσο ήτανε ο σεισμός εγώ ξέρω. -Για τσι Ευρωπαϊκές διεκδικήσεις είναι 8,2 Ρίχτερ. -Για τσου Κεφαλλονίτες 2,5 Ρίχτερ. -Για τσου Έλληνες 5,6. Γράφτα σε τρία χαρτάκια ανακάτεψτα, κλείσε τα μάτια και τράβα ένα. Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα. σε ΕΝΑς ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΟΣ

ΜΑΛΛΟΝ ΔΕΝ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕς ΚΑΛΑ ΤΟ ΟΡΓΑΝΟ,, ΜΕΤΡΑΩ ΤΗΝ ΚΛΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΜΠΑΤΑΡΕΙ ΤΟ ΝΗΣΙ,, ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΒΛΕΠΕΙς ΟΤΙ ΤΟ ΚΡΕΜΑΣΑ 1 ΠΟΝΤΟ ΑΡΙΣΤΕΡΑ,, ΑΠΛΑ ΕΧΕΙ ΑΡΧ ΙΣΕΙ ΝΑ ΜΠΑΤΑΡΕΙ 1 ΠΟΝΤΟ (ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΤΟ ΛΗΞΟΥΡΙ) ΧΑΧΑΧΑ,,ΜΠΡΙΚΙΑ ΚΟΛΑΜΕ?? (ΤΗ ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΗ ΦΩΤΟ ΝΑ ΠΩ ΕΔΩ ΟΤΙ ΤΗΝ ΒΡΗΚΑ ΣΤΟ ΦΕΙς ΤΟΥ ΧΡΗΣΤΗ ΦΑΝΟΥΡΗ ΦΡΑΓΚΙΑ) 

Άμα είναι έτσι πάω πάσο, ποτέ δε τα πήγαινα καλά με την εξέλιξη τση τεχνολογίας. Εκειό που έχω μάθει μα δε το έχω διασταυρώσει είναι ότι εφκείνοι οι Κολομπαίοι εκάνανε καιρό τώρα πειράματα να μιζάρουνε τη κουνόπετρα να κουνάει περισσότερο, αλλά κάτι τσου πήε στραβά και εκουνήσανε τη Παλική ολόκληρη! Οι Αργοστολιώτες το μυριστήκανε και εφέρανε εμπειρογνώμονες του στρατού δήθεν για βοήθεια και άμα βγεί πραματικό θα τσου κουρλάνουνε τσι αποζημιώσεις. Για να δούμε τη συνέχεια… Χα χα χα χα χα χα χα.  
Γιατί θέλουνε τσου Ο.Υ.Κάδες να σαμποτάρουνε το μπαστούνι στο Αργοστόλι. Που να ξέρω ορέ ποιοι το αποφασίσανε και γιατί. Εκειό που δεν έχει σκεφτεί κανείς είναι η συμπεριφορά της επισκευασμένης γέφυρας. Μπας και εγονάτισε και κάνουνε τη κότα? Φαντάζεσαι να μην είχε επισκευαστεί? Θα μαζεύαμε πέτρες για να παίζουμε αμάδες. Χα χα χα χα χα. σε ΕΝΑς ΠΡΑΚΤΙΚΟΣ ΣΕΙΣΜΟΓΡΑΦΟΣ

Καλά έχω και εγώ μια εικόνα τση Παναγίας τση καποναριώτησας γιατί λέει τη βρήκε η νόνα τση νόνας μου μέσα στη καπονάρα τση. Εκειό που έχει σημασία είναι πιο σοβαρό. Για πέ μου ορέ άμα του είχε κάμει του Τηλέμαχου τέτοιο σεισμό και του τα γκρέμισε όλα εδώ θα καθότανε, ή θα παντρευότανε τη Κίρκη και θα τη κοπάναγε στου διαόλου τη μάνα να ησυχάσει? Χουά χα χα χα χα χα χα. σε Ας ΕΠΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙΝΕς ΑΝΑΡΤΗΣΕΙς- ΕΥΓΕΝΙΑ ΓΙΑΝΝΟΥΛΗ

Εγώ ένα ξέρω. Πριν 20 χρόνια όταν υπήρχε συνεργασία με τους Ιταλούς στο Ιόνιο, ήρταν έδεκει τσου Παξούς κάμανε τη γεωτρησούλα τους πήρανε το «καρότο» τους και το πήγανε για αναλύσεις. Μετά?? Ποιος πήρε τις απαντήσεις και που τις έδωσε? Ούτε έξοδα για σεισμικά ούτε τίποτα. Χουά χα χα χα χα χα χα. σε ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ TODAY

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου