αμην και πότε???
Μέσα στο 2015 ο πρώτες πτήσεις υδροπλάνων: Αναλυτικά πόσο θα κοστίζουν τα εισιτήρια
Στην τελική ευθεία φαίνεται πως βρίσκεται η λειτουργία των περίπου 40 υδατοδρομίων σε όλη τη χώρα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Seaplanes, Νίκο Χαραλάμπους, να εκτιμά ότι «το 2015, εάν όλα πάνε καλά, θα είναι η χρονιά που οι Έλληνες θα μπορούν να πετάνε σχεδόν παντού με υδροπλάνα».
Ο κ. Χαραλάμους υπογράμμισε ότι μέχρι σήμερα πάνω από 40 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης και υλοποίησης. Όπως είπε, η ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου υδατοδρομίων μπορεί να δώσει ώθηση στα τουριστικά επαγγέλματα, να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να στηρίξει την εξυπηρέτηση ασθενών με αεροδιακομιδές, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα.
Αναφερόμενος στο θέμα της προσέλκυσης των επενδύσεων ο κ. Χαραλάμπους σημείωσε ότι «η Ελλάδα μπορεί να μετατραπεί σε Μαλδίβες της Ευρώπης. Είναι ο προορισμός που θέλουν να επισκεφτούν τουρίστες απ' όλο τον κόσμο, φτάνει μόνο να έχουν την αίσθηση ότι καμία ελληνική κυβέρνηση, όποια και να είναι, δεν θα τους ταλαιπωρήσει στις ημέρες των διακοπών τους. Οι επενδύσεις στον τουρισμό δεν θα σταματήσουν, είτε είμαστε στο ευρώ, είτε στη δραχμή. Αυτό που απαιτείται είναι να δοθεί η σωστή εικόνα προς το εξωτερικό, πως η προσπάθεια που γίνεται για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων δεν μπορεί να ανακόπτεται κάθε φορά από τις πολιτικές εξελίξεις».
Πόσο θα κοστίζουν οι πτήσεις
Οσον αφορά το κόστος μεταφοράς, οι μετακινήσεις με υδροπλάνο δεν θα είναι ιδιαίτερα ακριβές, εφόσον για ένα δρομολόγιο μισής ώρας (πχ Αθήνα- Σέριφος ή Κως- Νάξος ή Ρόδος- Σητεία) υπολογίζεται σε 75 έως 80 ευρώ. Για ένα αντίστοιχο ταξίδι με συμβατικά μέσα θα πρέπει κανείς να υπολογίσει και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο (πχ 35 ευρώ προς το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος ή 22 ευρώ προς το αεροδρόμιο της Κω ή 20 ευρώ προς αεροδρόμιο της Ρόδου), τα οποία δεν θα έχει με το υδροπλάνο. Οι τιμές, φυσικά, θα μπορούν και να μειωθούν εφόσον αναπτυχθούν περαιτέρω οικονομίες κλίμακας, υπογράμμισε ο κ. Χαραλάμπους. Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο των επενδυτών, η Hellenic Seaplanes θα ξεκινήσει με τέσσερα υδροπλάνα 19 θέσεων, το καθένα, το 2015 και έως το 2017 θα φτάσουν τα 20
(υδροπλάνα).
Τέλος, το επιχειρησιακό πλάνο της εταιρίας, αμέσως μετά την ανάπτυξη του εθνικού δικτύου υδατοδρομίων, έχει ως στόχο τη σύνδεση της Ελλάδας με γειτονικές χώρες όπως η Τουρκία, η Βουλγαρία, η Ιταλία και η Κροατία.
Η εταιρεία «Υδροπλάνα Ελλάδας» (Hellenic Seaplanes) ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 βάσει του ν. 4146/18-4-2013 περί λειτουργίας υδροπλάνων και υδατοδρομίων, ως αποτέλεσμα του τεράστιου ενδιαφέροντος που δημιουργήθηκε για επενδύσεις στο χώρο των υδροπλάνων στην Ελλάδα. Καλύπτει μεταφορές στο εσωτερικό της χώρας χρησιμοποιώντας μία νέα εναλλακτική μορφή μετακίνησης και δραστηριοποιείται εξειδικευμένα στη λειτουργία αεροπορικής εταιρείας υδροπλάνων, την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων, την αδειοδότηση και διαχείριση υδατοδρομίων και την εκπαίδευση πιλότων και τεχνικών υδροπλάνων.
Πηγή: iefimerida.gr
Στην τελική ευθεία φαίνεται πως βρίσκεται η λειτουργία των περίπου 40 υδατοδρομίων σε όλη τη χώρα με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο της Hellenic Seaplanes, Νίκο Χαραλάμπους, να εκτιμά ότι «το 2015, εάν όλα πάνε καλά, θα είναι η χρονιά που οι Έλληνες θα μπορούν να πετάνε σχεδόν παντού με υδροπλάνα».
Ο κ. Χαραλάμους υπογράμμισε ότι μέχρι σήμερα πάνω από 40 υδατοδρόμια σε όλη την Ελλάδα βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης και υλοποίησης. Όπως είπε, η ανάπτυξη ενός πανελλαδικού δικτύου υδατοδρομίων μπορεί να δώσει ώθηση στα τουριστικά επαγγέλματα, να δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και να στηρίξει την εξυπηρέτηση ασθενών με αεροδιακομιδές, τόσο για τους Έλληνες όσο και για τους τουρίστες που επισκέπτονται την Ελλάδα.
Αναφερόμενος στο θέμα της προσέλκυσης των επενδύσεων ο κ. Χαραλάμπους σημείωσε ότι «η Ελλάδα μπορεί να μετατραπεί σε Μαλδίβες της Ευρώπης. Είναι ο προορισμός που θέλουν να επισκεφτούν τουρίστες απ' όλο τον κόσμο, φτάνει μόνο να έχουν την αίσθηση ότι καμία ελληνική κυβέρνηση, όποια και να είναι, δεν θα τους ταλαιπωρήσει στις ημέρες των διακοπών τους. Οι επενδύσεις στον τουρισμό δεν θα σταματήσουν, είτε είμαστε στο ευρώ, είτε στη δραχμή. Αυτό που απαιτείται είναι να δοθεί η σωστή εικόνα προς το εξωτερικό, πως η προσπάθεια που γίνεται για την προσέλκυση ξένων επενδύσεων δεν μπορεί να ανακόπτεται κάθε φορά από τις πολιτικές εξελίξεις».
Πόσο θα κοστίζουν οι πτήσεις
Οσον αφορά το κόστος μεταφοράς, οι μετακινήσεις με υδροπλάνο δεν θα είναι ιδιαίτερα ακριβές, εφόσον για ένα δρομολόγιο μισής ώρας (πχ Αθήνα- Σέριφος ή Κως- Νάξος ή Ρόδος- Σητεία) υπολογίζεται σε 75 έως 80 ευρώ. Για ένα αντίστοιχο ταξίδι με συμβατικά μέσα θα πρέπει κανείς να υπολογίσει και τα έξοδα μεταφοράς από και προς το αεροδρόμιο (πχ 35 ευρώ προς το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος ή 22 ευρώ προς το αεροδρόμιο της Κω ή 20 ευρώ προς αεροδρόμιο της Ρόδου), τα οποία δεν θα έχει με το υδροπλάνο. Οι τιμές, φυσικά, θα μπορούν και να μειωθούν εφόσον αναπτυχθούν περαιτέρω οικονομίες κλίμακας, υπογράμμισε ο κ. Χαραλάμπους. Σύμφωνα με το επιχειρησιακό σχέδιο των επενδυτών, η Hellenic Seaplanes θα ξεκινήσει με τέσσερα υδροπλάνα 19 θέσεων, το καθένα, το 2015 και έως το 2017 θα φτάσουν τα 20
(υδροπλάνα).
Τέλος, το επιχειρησιακό πλάνο της εταιρίας, αμέσως μετά την ανάπτυξη του εθνικού δικτύου υδατοδρομίων, έχει ως στόχο τη σύνδεση της Ελλάδας με γειτονικές χώρες όπως η Τουρκία, η Βουλγαρία, η Ιταλία και η Κροατία.
Η εταιρεία «Υδροπλάνα Ελλάδας» (Hellenic Seaplanes) ιδρύθηκε τον Μάιο του 2013 βάσει του ν. 4146/18-4-2013 περί λειτουργίας υδροπλάνων και υδατοδρομίων, ως αποτέλεσμα του τεράστιου ενδιαφέροντος που δημιουργήθηκε για επενδύσεις στο χώρο των υδροπλάνων στην Ελλάδα. Καλύπτει μεταφορές στο εσωτερικό της χώρας χρησιμοποιώντας μία νέα εναλλακτική μορφή μετακίνησης και δραστηριοποιείται εξειδικευμένα στη λειτουργία αεροπορικής εταιρείας υδροπλάνων, την ανάπτυξη δικτύου υδατοδρομίων, την αδειοδότηση και διαχείριση υδατοδρομίων και την εκπαίδευση πιλότων και τεχνικών υδροπλάνων.
Πηγή: iefimerida.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου