Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 5 Ιουνίου 2015

..επειδή ως Κεφαλλονίτης μπορεί να έχω και το διάολο μέσα μου...


new  
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΑΠΟ   KEFALONIAPRESS
                   γράφει ο (ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ)  Σπύρος Ρόκκος
(ΣΤΑ ΟΜΗΡΙΚΑ ΣΕΝΑΡΙΑ)  
           
 



http://cache.desktopnexus.com/thumbseg/570/570202-bigthumbnail.jpgΟ διάολος κι ο Χάρακας.

Επειδή είμαι γέννημα θρέμμα Ασσιώτης και επειδή ως Κεφαλλονίτης μπορεί να έχω και το διάολο μέσα μου, έκαμα μια σκέψη που μπορεί να είναι κατόπιν διαολικής υποδαύλισής του και θα μου ήταν πολύ χρήσιμο να μου απαντηθεί από κάποιον αρμόδιο άμα στέκει, ή όχι και έτσι να προλάβω να πάω στον Άγιο να με κάμει καλά.
Ποιος χάνει τουριστικά από το κλείσιμο του δρόμου του Χάρακα?
Στην ουσία μόνο η Άσσος!
Και μου λέει ο όξου από δω:
Κάνει ένας μπάνιο στο Μύρτο και τόνε κόβει η λόρδα το μεσημέρι.

Παλιά θα έλεε δεν πάω 10 λεπτά δρόμο μέχρι την Άσσο να φάω καλό φαί και να δώ και ένα άλλο όμορφο μέρος?
Τώρα δε μπορεί άρα θα κάτσει για φαί, ή έδεκει στα Διβαράτα, λίγο πάρα κάτου στην Αγιά Θημιά, ή κάπου ενδιάμεσα, άρα όλη η Πύλαρος ευχαριστημένη!
Πασίγνωστο και το ωραίο Φισκάρδο όμως!
Σου λέει και ένας άλλος δε πάμε να κάμουμε μια βουτιά έδεκει στο Μύρτο και μετά πάμε για φαί, καφέ ή ό,τι άλλο Βόρεια?
Και αφού ανεβεί το Γολγοθά του Καλού όρους βλέπει πινακίδες ευθεία για Φισκάρδο, πίσω για Άσσο που θα πάει? Λογικά για Φισκάρδο και μέχρι να φτάσει κάπου θα κοντοσταθεί να ξανασάνει, μπορεί και να φάει, ή να ψωνίσει το κάτι τις του.
Αποτέλεσμα, το 80% των επισκεπτών της Άσσου πηγαίνουν στην υπόλοιπη Έρισσο χαράς Ευαγγέλια και για τσου Ρισσιάνους!!
https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRcjeVj49EvCxRQM5-S1GJa_YjFxX6W0M2LbtL_GeSi-53ap3ToΠόσους ψήφους έχει η Άσσος?
Καμιά εξηνταριά.
Πόσους Πύλαρος και Έρισσος?
Κάτι χιλιάδες!!
Άμα Ασσιώτες δείτε δρόμο Χάρακα να μου γράψετε…
Θα χάσουνε και τα λεφτά του ΕΣΠΑ να μου το θυμάστε.
Αυτά μου λέει ο όξου από δω και δε μπορώ να ησυχάσω, φταίω??
Και μου δίνει έδεκει που κοιμάμαι κάτι καμουτσικιές με την ορά του, που δε με αφήνει να κοιμηθώ παρί πετάουμε ολόρτος και φωνάζω Άη Γεράσιμε σώσε με.
Είναι αληθινά τα λεγόμενα του διαόλου, ή ψέματα ?
“Αρμόδιοι”  μια απάντηση περιμένω στα κούκαλα των αποθαμένων σας!! 
ΒΟΗΘΕΙΑ χριστιανοί!!!!  Σώστε μεεεεεεε.

Σπύρος Ρόκκος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου