Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 6 Ιουνίου 2015

ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΒΕΡΓΩΤΗ





ΤΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΤΟΥ ΓΙΩΡΓΗ ΒΕΡΓΩΤΗ
Σ'ενα καράβι μεσα, του Γιώργη Βεργωτή,
Κεφαλονίτες ειμαστε και αρκετοί Θιακοί.
Πατριδα μου Κεφαλονιά τρελά σε αγαπώ,
Ιθακη μου Ομηρική παντα σε νοσταλγώ.
Πετρέλαιο φορτωσαμε απο τον Περσικό,
και βάλαμε την πλώρη μας για τον Ατλαντικό.
Κροσάροντας τον τρομερό εκείνον Μπέη Μπίσκη,
πέσαμε σε θυελλα Θεέ μου μια φρίκη.

Η θαλασσα μας έσπασε τρια φινιστρίνια,
τα κύμματα έμπαιναν μεσα ζωντανά με θόρυβο και γκρίνια.
Κόψαμε ταχύτητα πλωρη στον καιρό,
σκαμπανεβάσματα ως που πέρασε το πολυ κακό.
Πατρίδα μου Κεφαλονια τρέλα σε αγαπώ,
Ιθακη μου Ομηρική παντα σε νοσταλγώ.
Φθάσαμε στην Ολλανδια με κρύο τσουχτερό,
στην ράδα περιμέναμε για αρκετό καιρό.
Ρυμουλκά μας φερανε στου Ροτερντάμ το ντόκο,
και απο το κρύο το πολυ, δεσαμε με κόπο.
Του ναυτικού μας η ζωη ταλαιπωρη και μοναχή,
στο Κάτεντρακ έψαχναμε για οίκους ανοχής.
Το επάγγελμα το ναυτικό όσοι δεν έχουν ζήσει,
ειναι σχεδον αδύνατον κάποιος να εξηγήσει.
Πατρίδα μου Κεφαλονια τρελά σε αγαπώ,
Ιθακη μου Ομηρική παντα σε νοσταλγώ.!!!!!!!!
Στίχοι: Διονυσιου Γερμενή.
Βy Dennis Germenis.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου