-
-
-
Είναι αδιανόητο ο Τηλέμαχος να πήγε μέσα από τον στενό Πορθμό Κεφαλονιάς και Θιάκι, για τον βασικότατο λόγο ότι η εντολή της Θεά Αθηνάς ήταν να μην πλησιάζει κανένα νησί, να πηγαίνει "εκάς νήσων" προς το Β. Θιάκι, συνεπώς πηγαίνοντας από εκεί ήταν έρμαιο στα χέρια του οποιουδήποτε να υποστεί καίριο πλήγμα από την πολύ κοντινή Κεφαλονιά. Άλλωστε είχε τη δυνατότητα να πάει από την εντελώς άλλη πλευρά που δεν είχε απολύτως κανένα νησί κοντά του για να υποστεί την οποιαδήποτε ενέδρα. Όσον αφορά το βραχονήσι Δασκαλιό είναι παιδική πλέον η συνέχιση από οποιονδήποτε το υποστηρίζει ακόμη. Ούτε δυνατότητα ύπνου είχαν, ούτε ανεμοδαρμένα ύψη έχει, ούτε ακριβώς στη μέση των δύο νησιών βρίσκεται, όπως μας βεβαιώνει ο Όμηρος με την λέξη "μεσσηγύς"! Τέλος όλοι οι οπαδοί του Θιάκι ως Ομ. Ιθάκη δέχονται ότι από το Ομηρικό Άστυ έβλεπαν σε τρείς Θάλασσες. Αυτό σημαίνει ότι αν όντως το Δασκαλιό ήταν η Ομ. Αστερίς θα πρέπει να ήταν εντελώς βλάκας ο Αντίνοος να έβαζε την ενέδρα σε σημείο που ήταν στο σε Ο ΝΙΚΟΣ ΓΑΖΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΡΙΚΟ
(δειτε και τα λοιπα σχολια)
-
επισης
-
-
- Είναι αδιανόητο ο Τηλέμαχος να πήγε μέσα από τον στενό Πορθμό Κεφαλονιάς και Θιάκι, για τον βασικότατο λόγο ότι η εντολή της Θεά Αθηνάς ήταν να μην πλησιάζει κανένα νησί, να πηγαίνει "εκάς νήσων" προς το Β. Θιάκι, συνεπώς πηγαίνοντας από εκεί ήταν έρμαιο στα χέρια του οποιουδήποτε να υποστεί καίριο πλήγμα από την πολύ κοντινή Κεφαλονιά. Άλλωστε είχε τη δυνατότητα να πάει από την εντελώς άλλη πλευρά που δεν είχε απολύτως κανένα νησί κοντά του για να υποστεί την οποιαδήποτε ενέδρα. Όσον αφορά το βραχονήσι Δασκαλιό είναι παιδική πλέον η συνέχιση από οποιονδήποτε το υποστηρίζει ακόμη. Ούτε δυνατότητα ύπνου είχαν, ούτε ανεμοδαρμένα ύψη έχει, ούτε ακριβώς στη μέση των δύο νησιών βρίσκεται, όπως μας βεβαιώνει ο Όμηρος με την λέξη "μεσσηγύς"! Τέλος όλοι οι οπαδοί του Θιάκι ως Ομ. Ιθάκη δέχονται ότι από το Ομηρικό Άστυ έβλεπαν σε τρείς Θάλασσες. Αυτό σημαίνει ότι αν όντως το Δασκαλιό ήταν η Ομ. Αστερίς θα πρέπει να ήταν εντελώς βλάκας ο Αντίνοος να έβαζε την ενέδρα σε σημείο που ήταν στο σε Ο ΝΙΚΟΣ ΓΑΖΗΣ ΣΥΝΕΧΙΖΕΙ ΤΟΝ ΩΡΑΙΟ ΔΙΑΛΟΓΟ ΓΙΑ ΤΟ ΝΗΡΙΚΟ(δειτε και τα λοιπα σχολια)
- επισης
Homeric Ithaca
-
-
Φίλε Σπύρο
Έτσι και αλλιώς σημασία έχει ποιους κάνεις παρέα. Αν οι τρελοί δηλαδή είναι μέσα ή έξω. Τώρα όσον αφορά την μετάφραση που μου δείχνεις θα πρέπει να διαβάζεις, αν μου επιτρέπεις να σου κάνω την υπόδειξη αυτή, το αρχαίο κείμενο γιατί οι μεταφράσεις είναι, πολλές φορές, ότι του φανεί του λωλο-Στεφανή.
Αν ξεπεράσουμε αυτό το σημείο, μπορείς να καταλάβεις ότι το καράβι που αναφέρει είναι αυτό με του συντρόφους του Τηλέμαχου και αφού τον πρόλαβαν στο παλάτι και είπαν πρώτοι τα νέα, ότι ο Τηλέμαχος είναι ζωντανός, άρα το είδε μπαίνοντας. Αυτό προκύπτει και από το αρχαίο κείμενο. Δες το σε παρακαλώ και θα δεις ότι έχω δίκιο.
Τώρα όσον αφορά το γύρω γύρω από που προκύπτει αυτό; Προσθέτεις μια αυθαίρετη απόδοση και στην συνέχεια χτίζεις πάνω στην αυθαιρεσία αυτή. Κοντά σημαίνει όχι γύρω-γύρω. Έχει το ένα λιμάνι δίπλα στο άλλο γι' αυτό και είναι αμφίαλος. Μάλιστα όπως θα έπρεπε να ξέρεις υπάρχει και ένα τρίτο λιμάνι έξω από την πόλη, όπου υποτίθεται ότι σταμάτησε η Αθηνά, όταν εμφανίστηκε ως Μέντης, κάτω απ' το Νήιω. Άλλωστε η τοπογραφία της Ιθάκης δεν έχει να κάνει με την θέληση την δική μου ή και την δική σου. Τα λιμάνια της πρέπει να είναι (3) τρία είτε σου αρέσεις ή μου αρέσει ή όχι. Δεν θα φτιάξουμε εμείς την Ιθάκη στα μέτρα μας γιατί πρέπει να ταιριάζει με τα δικά μας όνειρα. Τη Ιθάκη την περιγράφει ο Όμηρος.
Αν διαφωνείς ευχαρίστως να ακούσω τις αντιρρήσεις σου.
Φιλικά Παυσανίας-ακόμη έξω.χαχαχαχα
-
Σαν οικοδεσπότης και πάντα σεβόμενος κάθε αποψη,,φυσικα στον συνδεσμο που έχει η Ανάρτηση,,που έξηγω τα λιμάνια στον τόπο μου ,,κατα εκείνα τα χρόνια,,απλα από γνωση μου,, και απο υποθετική πλευρα ,ας το θέσω καλύτερα
http://porosnews.blogspot.gr/2015/11/blog-post_526.html
ακομη και σημερα,, το Σημερινό Λιμάνι από τον λοιπό οικισμο,,εχει μόνη πρόσβαση τον κεντρικο δρόμο,, δυσκολο προσπέλαστο όμως πριν τους σεισμους 53 ,, μπορω να πω, και πολυ πιθανόν και απροσπέλαστος παλιότερα,, οι διάβασεις ηταν από Παχνι(Παχυ"δασωμενο"Νηιο)Το ίδιο και από τα Λιμένια (Λιμιωνας κατα με στα ομηρικά κειμενα),, μετά το κεντρικό λιμάνι (ρειθρος-Ποτάμι) υπάρχουν και τα Ράγια,, οπου και από εκει η πρόσβαση προς την Χώρα-πολη,, γινόταν από το Βουνα (στα παλια σημερινα μονοπάτια για Ατρο) οπότε νομίζω εχουμε αρκετές πιθανότητες και λογους να θεωρούμε ότι οσα περιγράφει ο Ομηρος εχουν αμεση σχέση με τον τόπο μας!!
ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ , Ο ΒΟΧΥΝΑς,,,
TO BAΣΙΚΟ "ΠΕΡΑΣΜΑ" ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΠΟΡΟΣ" .
- Φίλε Σπύρο
Έτσι και αλλιώς σημασία έχει ποιους κάνεις παρέα. Αν οι τρελοί δηλαδή είναι μέσα ή έξω. Τώρα όσον αφορά την μετάφραση που μου δείχνεις θα πρέπει να διαβάζεις, αν μου επιτρέπεις να σου κάνω την υπόδειξη αυτή, το αρχαίο κείμενο γιατί οι μεταφράσεις είναι, πολλές φορές, ότι του φανεί του λωλο-Στεφανή.
Αν ξεπεράσουμε αυτό το σημείο, μπορείς να καταλάβεις ότι το καράβι που αναφέρει είναι αυτό με του συντρόφους του Τηλέμαχου και αφού τον πρόλαβαν στο παλάτι και είπαν πρώτοι τα νέα, ότι ο Τηλέμαχος είναι ζωντανός, άρα το είδε μπαίνοντας. Αυτό προκύπτει και από το αρχαίο κείμενο. Δες το σε παρακαλώ και θα δεις ότι έχω δίκιο.
Τώρα όσον αφορά το γύρω γύρω από που προκύπτει αυτό; Προσθέτεις μια αυθαίρετη απόδοση και στην συνέχεια χτίζεις πάνω στην αυθαιρεσία αυτή. Κοντά σημαίνει όχι γύρω-γύρω. Έχει το ένα λιμάνι δίπλα στο άλλο γι' αυτό και είναι αμφίαλος. Μάλιστα όπως θα έπρεπε να ξέρεις υπάρχει και ένα τρίτο λιμάνι έξω από την πόλη, όπου υποτίθεται ότι σταμάτησε η Αθηνά, όταν εμφανίστηκε ως Μέντης, κάτω απ' το Νήιω. Άλλωστε η τοπογραφία της Ιθάκης δεν έχει να κάνει με την θέληση την δική μου ή και την δική σου. Τα λιμάνια της πρέπει να είναι (3) τρία είτε σου αρέσεις ή μου αρέσει ή όχι. Δεν θα φτιάξουμε εμείς την Ιθάκη στα μέτρα μας γιατί πρέπει να ταιριάζει με τα δικά μας όνειρα. Τη Ιθάκη την περιγράφει ο Όμηρος.
Αν διαφωνείς ευχαρίστως να ακούσω τις αντιρρήσεις σου.
Φιλικά Παυσανίας-ακόμη έξω.χαχαχαχα - Σαν οικοδεσπότης και πάντα σεβόμενος κάθε αποψη,,φυσικα στον συνδεσμο που έχει η Ανάρτηση,,που έξηγω τα λιμάνια στον τόπο μου ,,κατα εκείνα τα χρόνια,,απλα από γνωση μου,, και απο υποθετική πλευρα ,ας το θέσω καλύτερα
http://porosnews.blogspot.gr/2015/11/blog-post_526.html
ακομη και σημερα,, το Σημερινό Λιμάνι από τον λοιπό οικισμο,,εχει μόνη πρόσβαση τον κεντρικο δρόμο,, δυσκολο προσπέλαστο όμως πριν τους σεισμους 53 ,, μπορω να πω, και πολυ πιθανόν και απροσπέλαστος παλιότερα,, οι διάβασεις ηταν από Παχνι(Παχυ"δασωμενο"Νηιο)Το ίδιο και από τα Λιμένια (Λιμιωνας κατα με στα ομηρικά κειμενα),, μετά το κεντρικό λιμάνι (ρειθρος-Ποτάμι) υπάρχουν και τα Ράγια,, οπου και από εκει η πρόσβαση προς την Χώρα-πολη,, γινόταν από το Βουνα (στα παλια σημερινα μονοπάτια για Ατρο) οπότε νομίζω εχουμε αρκετές πιθανότητες και λογους να θεωρούμε ότι οσα περιγράφει ο Ομηρος εχουν αμεση σχέση με τον τόπο μας!!
ΕΝΑ ΒΑΣΙΚΟ ΛΙΜΑΝΙ , Ο ΒΟΧΥΝΑς,,,
TO BAΣΙΚΟ "ΠΕΡΑΣΜΑ" ΕΞΟΥ ΚΑΙ ΤΟ ΟΝΟΜΑ "ΠΟΡΟΣ" .
Σχόλια
ΑΠΟ ΡΑΓΙΑ (ΡΑΓΙΣΜΑ) ΑΝΕΒΑΙΝΕς ΑΠΌ ΒΙΓΓΛΕς, (ΣΔΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΤΡΟΥ,,ΤΟΤΕ ΜΟΝΟΠΑΤΙ)
ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ,,ΛΙΜΑΝΙ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΒΟΧΥΝΑ, ΛΟΓΟ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟς ΠΡΟς ΑΥΤΟΝ, ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΗΤΑΝ ΜΕΣΩ ΠΑΧΝΙΟΥ, (ΑΠΟ ΛΕΥΚΕΣ) ΚΑΙ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΑΡΑΚΗΝΙΚΟΥ, ΛΟΓΟ ΣΑΡΑΚΙΝΩΝ .
ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ Ο ΛΙΜΝΙΩΝΑΣ (ΛΙΜΕΝΙΑ ) ΚΑΙ ΕΚΕΙ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΖΑΝΝΑΤΑ(ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ ΥΠΗΡΕ ΑΡΧΑΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ) ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΑς ΠΕΔΙΑΔΑΣ ΜΕΣΩ ΠΑΧΝΙΟΥ
Η ΔΙΑΝΥΞΗ ΔΡΟΜΟΥ ΕΞΑΛΟΥ ΕΓΙΝΕ ,, ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ!! ΣΕ ΣΧΕΣΗ,, ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
Συνηθές πρόσβαση ,,η κάτωθι! καμοία φυσικά σχέση με τις τωρινές καταστάσεις!
ΑΠΟ ΡΑΓΙΑ (ΡΑΓΙΣΜΑ) ΑΝΕΒΑΙΝΕς ΑΠΌ ΒΙΓΓΛΕς, (ΣΔΤΟ ΔΡΟΜΟ ΑΤΡΟΥ,,ΤΟΤΕ ΜΟΝΟΠΑΤΙ)
ΔΕΥΤΕΡΟ ΤΟ ΣΗΜΕΡΙΝΟ,,ΛΙΜΑΝΙ ΑΛΛΑ ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΑΠΟ ΒΟΧΥΝΑ, ΛΟΓΟ ΠΕΡΑΣΜΑΤΟς ΠΡΟς ΑΥΤΟΝ, ΚΑΙ Η ΔΙΑΔΡΟΜΗ ΗΤΑΝ ΜΕΣΩ ΠΑΧΝΙΟΥ, (ΑΠΟ ΛΕΥΚΕΣ) ΚΑΙ Η ΟΝΟΜΑΣΙΑ ΣΑΡΑΚΗΝΙΚΟΥ, ΛΟΓΟ ΣΑΡΑΚΙΝΩΝ .
ΚΑΙ ΤΟ ΤΡΙΤΟ Ο ΛΙΜΝΙΩΝΑΣ (ΛΙΜΕΝΙΑ ) ΚΑΙ ΕΚΕΙ Η ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΕ ΤΖΑΝΝΑΤΑ(ΚΑΙ ΧΩΡΕΣ ΟΠΩΣ ΥΠΗΡΕ ΑΡΧΑΙΑ ΟΝΟΜΑΣΙΑ) ΚΑΙ ΗΡΑΚΛΕΙΑς ΠΕΔΙΑΔΑΣ ΜΕΣΩ ΠΑΧΝΙΟΥ
Η ΔΙΑΝΥΞΗ ΔΡΟΜΟΥ ΕΞΑΛΟΥ ΕΓΙΝΕ ,, ΣΧΕΤΙΚΑ ΠΡΟΣΦΑΤΑ!! ΣΕ ΣΧΕΣΗ,, ΜΕ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΤΟΠΟΥ ΜΑΣ
Καλά ορέ αγνώριστος ο Πόρος σε εφκειές τσι φωτό! Δεκαετία του 60΄ είναι?
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκειό το τουριστικό σα καλαμιά στο κάμπο είναι χα χα χα. Κοιτάω και τα μπάζα όπου θέλανε τα πετάανε!
Τώρα με τα λιμάνια τση Οδύσσειας δηλαδή τση Ομηρικής Ιθάκης:
Για δε μου λέτε ορέ πόσα τα έχετε βγάλει γιατί έχω χάσει το λογαριασμό.
Εγώ δύο τα έχω μετρήσει και επώνυμα, εσείς τα μετράετε ρομπολιασμένοι???
Χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
BAZΩ 2-3 AKOMH
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί ορέ?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνέχισες με τσιπουράκια μήπως?
Χουά χα χα χα χα χα χα χα
Να που τα έλεγα προηγούμενα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι ο “aris” δύο τα βγάνει τα λιμάνια χα χα.
Και νωρίτερα από μένα!
Σπ. Ρ.
Να ΄μαι και εγώ εδώ αφού σας πήρα είδηση.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλό είναι να εξηγούμε και τις αρχαίες λέξεις σωστά.
Το περιβόητο μεσσηγὺς λοιπόν.
Έχει δύο έννοιες στη μέση αλλά και μεταξύ – ανάμεσα.
Γιατί παίρνετε όποια σας βολεύει?
Στην Οδύσσεια δεν υπάρχει πουθενά η λέξη “μεταξύ” για να φανερώσει την έννοια του ανάμεσα άρα μένει το μεσσηγύς.
Αν ο Όμηρος ήθελε να προσδιορίσει ακριβώς τη λογική του - ίσες αποστάσεις - θα χρησιμοποιούσε τη λέξη εις το μέσον, ή εις την μέσην που εκφράζει ακριβή ιδιότητα και αναμφισβήτητη.
Και η συμβουλή της Αθηνάς ήταν να μη μπλέξει με νησόπουλα, όχι γενικώς με νησιά γιατί διαφορετικά έπρεπε να πάει στην Ιθάκη με αεροπλάνο, οπότε προφανώς το είπε γιατί θα πέρναγε από το κανάλι της σημερινής Ιθάκης, ή από την Ανατολική της πλευρά αν θέλετε.
Το βλέπει “τρεις θάλασσες” αν πάρουμε την θεωρία Ασσος = Ιθάκη και ανέβετε στο εκεί νησί πόσες θάλασσες βλέπετε? Και για πολλά μέρη τις Β. Ιθάκης όμως συμβαίνει το ίδιο.
Η λέξη αμφίδυμος τώρα δεν σημαίνει δίδυμος, δίπλα – δίπλα δηλαδή, αλλά από εδώ και από εκεί. Αν ήθελε τη λέξη δίδυμος με την έννοια του “κοντά” θα χρησιμοποιούσε τη λέξη δίδυμος όπως στη ραψωδία (τ – 225):
αὐτάρ οἱ περόνη χρυσοῖο τέτυκτο
αὐλοῖσιν διδύμοισι·
Το Αλαλκομενές είναι όντως λέξη που ισχύει για πολλά μέρη και όχι Ελληνική.
Για τον αγαπητό κατά τα άλλα κ “Παυσανία” που θέλει να με κλείσει στο κουρλοκομείο, δεν έχω πρόβλημα για όσα λιμάνια θέλει μια και η Άσσος σαν Ιθάκη, είναι αμφίαλος με όποια έννοια θέλει και όσα λιμάνια θέλει!
Έτσι για να αγριεύουνε και τα αίματα αλλά και γιατί το φίλο μου τον aris τόν έχετε πάρει παραμάσχαλα και φώναξε βοήθεια.
Χα χα χα.
Σπ.Ρ.
η αναννεωση ανάρτησης εγινε περισσοτερο λογο της νεας παρεμβασης Γαζη,,για την θεση Αστεριδας σε Δασκαλιο!,, απλα προς διευκρινιση οσων διαβάζουν τα σχόλια! γινεται ενα κουβαρι,αλλα δεν μπορω να τα οργανωσω ευκολα σε μια καθευατου σειρα,, εγκυκλοπαιδια θα γραφαμε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΕγω βρίσκω συμμαχους εντομεταξυ,οσων η θεωρεια βοηθαει την δικη μου τον υποστηριζω με νυχια και με δοντια χαχαχα,, εχει απολυτο δικιο λοιπον ο Γαζής ειναι " αδιανόητο ο Τηλέμαχος να πήγε μέσα από τον στενό Πορθμό Κεφαλονιάς και Θιάκι" οποτε εφοσον και η Λευκάδα δεν πρεπει να ειναι η Ιθάκη,, πάλι Πόρο ερχομαστε χαχαχαχα
Ωραίοοοοος!!!
ΔιαγραφήΧα χα.
Πολύ φαγωμάρα με αυτά τα λιμάνια της Ιθάκης!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρος τί αλήθεια?
Και όταν λέμε Ιθάκη εννοούμε την πόλη ή όλη τη χώρα?
Η πόλη πάντως είχε ένα λιμάνι και μάλλον ήταν του Φόρκυνα και ορατό από το παλάτι του Οδυσσέα.
Πως το υποστηρίζω:
Εάν είχε δύο και από αυτά μόνο το ένα ορατό από το παλάτι, τότε η Αθηνά δεν θα έλεγε στον Τηλέμαχο ότι έχει αράξει σε λιμάνι «επ΄ ἀγροῦ νόσφι πόληος» με λίγα λόγια μακριά από την πόλη αλλά στο παραδίπλα λιμάνι που δεν φαινόταν από το παλάτι.
Οι λογικές ότι δεν είδε ο Εύμαιος το καράβι των συντρόφων του Τηλέμαχου (αν και από ψηλά ερχόμενος προς τη πόλη άρα προφανώς έβλεπε και τα δύο λιμάνια), εξηγούνται από τα λόγια του:
(π-465)
“Δὲν ἤθελα νὰ τὰ ρωτῶ καὶ νὰ τὰ μάθω ἐτοῦτα,
στὴ χώρα μέσα τρέχοντας• βιαζόμουνα νὰ δώσω
τὸ μήνυμά μου ὁλόταχα, καὶ πίσω νὰ ξανάρθω.
Μα και από το ότι το πλοίο είχε φτάσει νωρίτερα από τον Εύμαιο αλλά καθυστέρησαν κάπως να αποστείλουν κήρυκα στο παλάτι χαιρετώντας τους δικούς τους και μεταφέροντας τα δώρα.
(π-325)
τραβῆξαν ἔξω στὴ στεριὰ τὸ μελανὸ καράβι,
καὶ τ' ἄρματά τους σήκωσαν καμαρωτοὶ λεβέντες,
καὶ στοῦ Κλυτίου φέρανε τὰ δῶρα τὰ πανώρια.
Κατόπι στεῖλαν κήρυκα στοὺς πύργους τοῦ Ὀδυσσέα,
τὸ μήνυμα τῆς φρόνιμης νὰ φέρη Πηνελόπης…
Χα χα χα χα
Να κάμω και εγώ μια ερώτηση?
ΑπάντησηΔιαγραφήΓιατί τα έπη αποκαλούν τους Κεφαλλήνες Αχαιούς?
(α – 90)
εἰς ἀγορὴν καλέσαντα κάρη κομόωντας Ἀχαιοὺς
πᾶσι μνηστήρεσσιν ἀπειπέμεν, οἵ τέ οἱ αἰεὶ
(μεταφρ.)
νὰ πῆ τοὺς μακρομάλληδες Ἀχαιοὺς νὰ μαζωχτοῦνε,
καὶ τοὺς μνηστῆρες ὁλονοὺς ν' ἀποκηρύξη ὀμπρός τους,
Γιατί αποκαλεί ο Μέντορας (Αθηνά) τους κατοίκους της πόλης της Ιθάκης Κομόωντες Αχαιούς και όχι Ιθακήσιους ή Κεφαλλήνες ???
(β – 96)
σοὶ δ᾽ οὔ τι μνηστῆρες Ἀχαιῶν αἴτιοί εἰσιν,
(μετάφρ.)
μὰ ξέρε το πὼς δὲ σοῦ φταῖν οἱ Ἀχαιοὶ οἱ μνηστῆρες,
Τα τελευταία είναι λόγια του Αντίνοου!
Και οι μνηστήρες Αχαιοί και αυτοί?
Το Κεφαλλήνες πάπαλα δηλαδής!!
Εγώ Κεφαλλήνας είμαι έκπαλαι όχι Αχαιός.
Περκιέ φίλοι Ομηριστές?
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα.
πολύ καλές οι Ερωτησεις σου,, ο λογος ανανεωσης της αναρτησης , για την προσθηκη του αρχικου συνδεσμου,, σε αναρτηση σε "προννοι" για το αρχαιοτερο λιμανι, που μας το περιγραφει με ομοιοτητα οπως του ρειθρου. (ΒΟΧΥΝΑ), Τωρα ν τελικα τα λιμανια ηταν δυο 'η τρια υπαρχει διαφωνια,, οπως και στο αν τελικα ο φορκυνας ηταν ή οχι κοντα στο παλάτι.. Σιγα σιγα θα τα βρουμε ολα ομως πιστευω,,, οσο στραβοι και αν ειμαστε
ΑπάντησηΔιαγραφήοι Μακρυμαληδες Αχαιοι,, πριν λιγους αιωνες (δωθε μερια) οι κοκκινομαληδες (Ισπανοι) εξου και κοιλαδα Ισπανιας,,που στην μεσσαιωνικη ¨¨Διαολοι" τους εξοριζαν σε νησια,, και τηνε πληρωσαμε εδω μερια που τσου μασαμε ουλους και φτιξαμε το τρελονησι μας
ΑπάντησηΔιαγραφή