Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 21 Φεβρουαρίου 2016

ΔΗΛΩΣΗ: ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΤΕΕΜ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ

ΔΗΛΩΣΗ: ΠΡΟΕΔΡΟΥ ΠΕΤΕΕΜ ΓΙΑ ΤΟ ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΩΝ, ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΩΝ ΤΟΥ ΕΠΑΛ ΛΗΞΟΥΡΙΟΥ
«Εκεί που μας χρωστάγανε μας πήραν και το βόδι!»
Η νέα βάρδια των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων του ΕΠΑΛ Ληξουρίου, πριν μπουν στο κόπο να παίξουν το παιχνίδι της διοίκησης της εκπαίδευσης (δείτε το ΔΤ εδώ),  όφειλαν να γνωρίζουν, την ιστορία της ΤΕΕ και την τεράστια προσφορά των συναδέλφων του κλάδου ΤΕ1 της ΠΑΤΕΣ – ΣΕΛΕΤΕ, άρθρου 14 Ν. 1566/85. Όπου εκ του μηδενός «έστησαν» την ΤΕΕ στη χώρα μας και ειδικότερα τα σχολικά εργαστήρια. Όπως έγινε και με αυτά της πρώην ΒΕΣ του Ληξουρίου (1900-2000), που βρίσκονται εγκαταλελειμμένα μέσα στα χαλάσματα του σεισμού και τη λήθη του χρόνου. Αδιαφορία; Ανεπάρκεια ή το τέλος εποχής για την τεχνικοεπαγγελματική εκπαίδευση; Επιβάλλονταν στην περίπτωση συγκράτηση και η ανάλογη περίσκεψη καθώς και σεβασμό στην ιστορική μνήμη γι’ αυτούς, που πρόσφεραν, ενώ αδικήθηκαν, αλλά δεν ζήτησαν ποτέ την πρέπουσα αναγνώριση από κανέναν, αρνούμενοι το φαίνεστε και την υποκρισία, φαινόμενα της σημερινής εποχής! Πίσω δηλαδή από κάθε φαινομενικά αθώο και «ουδέτερο» κοινωνικό, επαγγελματικό κ.λ.π. γεγονός, κρύβονται οι θηριώδεις αιτίες του, όπως και στην περίπτωση του άδικου αποκλεισμού πρόσληψης αναπληρωτή καθηγητή εργαστηρίων ΤΕ01.06 στο ΕΠΑΛ Ληξουρίου.

Ο Δαρβίνος, στο πολύκροτο έργο του «Η καταγωγή των ειδών» (1859), υποστηρίζει το πέρασμα από ατελέστερες σε πιο σύνθετες μορφές ζωής με τη θεωρία της φυσικής επιλογής ή, αλλιώς, στη φύση ο αδύναμος πεθαίνει. Αυτό θέλουν να μας θυμίσουν αυτοί οι εκπαιδευτικοί;
Οφείλει αυτή η «επηρμένη» παρέα απέναντι στους βασικούς συντελεστές της εργαστηριακής εκπαίδευσης, εκπαιδευτικούς του κλάδου «στυλοβάτη» της ΤΕΕ, όσον αφορά την εκμάθηση της ειδικότητας στους αυριανούς επαγγελματίες, να γνωρίσει κάποια στιγμή την ιστορική αλήθεια της ΤΕΕ και την προσφορά εκάστου κλάδου. Για το λόγο αυτό πρέπει να είναι ποιο προσεκτικοί και να μην εκτίθενται και να μην ενδίδουν τόσο εύκολα στα διάφορα κελεύσματα των διοικούντων, ούτε να κρύβονται πίσω από πρόσκαιρους συσχετισμούς, διότι το δικαίωμα στην εργασία είναι ιερό πράγμα και κατακτήθηκε με σκληρούς αγώνες για όλους τους ανθρώπους.
Αλήθεια σε τι συνίσταται αυτές οι «οβιδιακές» μεταμορφώσεις και η διασπορά της μισής αλήθειας των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων του ΕΠΑΛ Ληξουρίου στην τρέχουσα σχολική χρονιά; Αυτοί δεν είναι που στην περσινή σχολική χρονιά δυσανασχετούσαν με το εργασιακό περιβάλλον των εργαστηρίων, καθώς και με τις ελλείψεις τους, που δεν εξασφάλιζαν την ασφαλή  διεξαγωγή του μαθήματος; Η εγκατάλειψη των εργαστηρίων μετά τους καταστροφικούς σεισμούς, όπως οι ίδιοι αναφέρουν στο πρακτικό του Συλλόγου Διδασκόντων δεν τους αφορά;
Είναι γνωστό σε κάθε καλοπροαίρετο συνάδελφο ότι τα εργαστήρια των ΕΠΑΛ - Ε.Κ. λειτουργούν όλα αυτά τα χρόνια με δυσκολίες και προσωπικές θυσίες των συναδέλφων μου. Δηλώνουμε ότι δεν έχουμε ανάγκη από αυτόκλητους υπερασπιστές των εργαστηριακών εκπ/κών κλάδου ΤΕ1. Η ομάδα των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων, που εξέδωσε το «λιβελογράφημα του απομονωμένου πλέον ΕΠΑΛ Ληξουρίου, με ευθύνη ¨τους, που έχουν μάθει να μεταμορφώνονται ανάλογα με την δύναμη του ανέμου αναλαμβάνουν πλέον εξολοκλήρου και την ευθύνη των όσων προκύψουν.
Πώς καταντάει τον άνθρωπο η σιχαμένη η Κρίση; Ή μήπως δεν φταίει αυτή; Μήπως φταίει η Φύση; Και η φύση του καθενός. Άλλωστε, είναι γνωστό ότι οι «μηδίσαντες», όσοι αλλάζουν ιδεολογίες, συμπεριφορές και πολιτικές πρέπει να δίνουν συνεχώς εξετάσεις στον… Αρταξέρξη.
ΥΓ. 1. Δεν κατανοούμε ειλικρινά τον ολισθηρό δρόμο και την πολεμική των εκπαιδευτικών ειδικοτήτων του ΕΠΑΛ Ληξουρίου κατά της τοπικής ΕΛΜΕ και τον απρόκλητο εισαγγελικό ρόλο, που ανέλαβαν για λογαριασμό του συνδικαλιστικού κινήματος. Αν αυτό δεν είναι κατάντια των καιρών τι άλλο μπορεί να είναι;
  1. Όπως ήρθαν τα πράγματα βοηθάει να ξεκαθαριστεί η ήρα (ζιζάνιο) από το στάρι και να παρουσιαστούν τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως φαίνονται…
  2. Όταν θεριεύει η αυταπάτη της «κυβερνώσας», κάποιοι είναι ακόμα στο καθήκον τους. Με τους φτωχούς, τους αδιόριστους, τους «αταίριαστους». Ενώ κάποιοι άλλοι επέλεξαν να στρογγυλοκαθίσουν με τους πραιτοριανούς, τους σκυφτούς και τους προϊσταμένους.
«Έκαστος εφ’ ω ετάχθη», λέμε στα σχολεία.
ΚΩΣΤΑΣ ΚΟΡΔΑΤΟΣ
ΠΡΟΕΔΡΟΣ - ΠΕΤΕΕΜ, Πτυχιούχων ΠΑΤΕΣ / ΣΕΛΕΤΕ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου