Λοιπόνε πονηρέ Κεφαλλονίτη με εφκείνη τη θάλασσα δε μπορώ να βγάλω άκρη με σένανε. Την ανεβάζω κερδισμένος βγαίνεις, τη κατεβάζω πάλε το ίδιο, δε την αφήνεις όπως είναι να βρούμε την ησυχία μας? Πάντως καμιά κατοσταριά χρόνια πριν το Τρωικό πόλεμο τα νησιά της ιστορίας μας ήτανε τρία. Κεφ-αλ-ληνία, αλ-Σαμ (Σάμος) και Δουλίχιο. Με αυτά ξεκινώντας δημιουργήθηκε όλος αυτός ο γρίφος του Ομήρου. Προσωπική μου άποψη φυσικά. Κάκακακακακακα βααα. σε ΧΩΡΙς ΛΟΓΙΑ
και μια περιγραφη του τοτε γνωστου κόσμου από Σκυλαξ!! Γιωργος Γκιαφης https://pronoikefalonias.blogspot.gr/.../blog-post_45.html |
(ανώ η αναρτηση με την περιγραφη Σκύλακα)
Nikos Vallianatos
Kαλησπερα, στα μελη,τυχαια επεσα πανω στην περιγραφη των ακτων της Μεσογειου που κανει ο ψευδοσκυλαξ και ειναι του 350 πχ περιπου.Εκει μεσα βρηκα την νησο ΜΕΛΙΤΗ πιο πανω απο την νησο Σασων ,αρα στα δαλματικα νησια,επισης η Λευκαδα δεν ειναι νησι παρα προεχταση της στερεας και την λεει Λευκατα,η πολις της Λευκαδος υπαρχει αλλα θεωρειται στεριανη, η σημερινη Ιθακη αποκαλειται Ιθακα αλλα λειπει το Δουλιχιον,η Κεφαλληνια φυσικα στην θεση της.Αρα τα περι Κεφαλονιας=Μελιτης δεν ισχυουν και δυναμωνεται η ιδεα μου -αποψη οτι το Δουλιχιον ειναι η σημερινη Ερυσσος και απλουστατα τοτε οι προσχωσεις των υλικων απο την Αγια Δυνατη και το Καλον Ορος ειχαν φτιαξει την κοιλαδα της Πυλαρου,οποτε η πριν ΧΕΡΟ-ΝΗΣΟς Δουλιχιον εγινε κανονικο τμημα της Κεφαλονιας και εμεινε μονο σαν τοπονυμιο ως της μερες μας που αγωνιζομαστε φιλοτιμα να το εξαφανισουμε γιατι, για καποιο αγνωστο λογο ,ντρεπομαστε,καλο βραδυ να εχετε,δεκτος αντιλογος η γενικα προβληματισμος.
ΟΙ ΒΟΡΕΙΟ-ΟΜΗΡΙΣΤΕς ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ ΘΕΡΜΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ!!!
ΕΣΤΑΛΗ ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΤΟΥ ΑΡΗ ΤΟΥ ΠΟΛΕΜΟΧΑΡΗ!!,
ΤΟΝ ΑΣΣΙΟΤΗ ΣΠΥΡΟ ΡΟΚΚΟ! (ΤΟΥ ΜΠΛΟΚ ΠΟΡΤΟ ΑΣΣΟΣ)
ΤΙΤΛΟς - Η Σπηλιά του Οδυσσέα
Λοιπόνε επειδή μας πρήξετε εκεί κάτου με σπηλιές, Μελισσάνες, δράκαινες και ό,τι έχει μέσα η Οδύσσεια πάρτε και ένα βλέφαρο από τη σπηλιά στο λιμάνι του Φόρκυνα, με αυτή που φαίνεται Βόρεια μπούκα και τη Νότια να έρθετε να τη ξεχώσετε να γένει όπως πριν σεισμού να γλέπουμε και εμείς το Μύρτο. Και δίπλα από αυτή η άλλη σπηλιά για τσι εκατόμβες.
Να και τα συνεχώς υπάρχοντα νερά απά τσου βράχους «ἐν δ᾽ ὕδατ᾽ ἀενάοντα» να και τα πορφυρά υφαντά (ὑφαίνουσιν ἁλιπόρφυρα), από τσι νεράϊδες.
Πάρα μέσα έχει και το παχνί τση γαϊδούρας του μπάρμα μου τ΄ Αλέκου εφκείο δε το αναφέρει ο Όμηρος αλλά άντε να το δείτε και αυτό.
Κα κα κα κα κα.
Τι νομίζετε ορέ ότι εμείς δεν έχουμε τίποτις να δείξουμε???
ΠΟΡΟΣΝΙΟΥς,,ΣΑς ΚΑΜΑΜΕ ,,ΜΕ ΤΣΙ ΜΠΛΟΦΕς ΚΑΙ ΧΑΛΑΤΕ ΤΑ ΠΥΡΟΜΑΧΙΚΑ ΣΑς!!!
ΚΑΛΗ ΣΠΗΛΙΤΣΑ,,ΑΛΛΑ ΔΩ ΚΑΤΟΥ ΔΕΝ ΠΙΑΝΩΜΑΣΤΕ!,, ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΥ ΥΛΙΚΟ ΑΚΟΜΑ,,ΚΑΙ ΑΚΑΤΕΡΓΑΣΤΟ!! ΕΥΤΥΧΩς ΠΟΥ ΣΤΗΝ ΙΘΑΚΗ ΔΕΝ ΤΟΥς ΑΝΗΣΥΧΕΙ ΤΙΠΟΤΕ! ΙΘΑΚΗ=ΙΘΑΚΗ ,, ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΛΕΜΕ ΚΟΥΡΑΦΕΞΑΛΑ!!
Στην ανω ανάρτηση λοιπόν ειναι η Ρισιανικη θεωρεια!
ακολουθει λινκ με τα υπόλοιπα σενάρια ,, και μια ανακεφαλαιωση:
ακολουθει λινκ με τα υπόλοιπα σενάρια ,, και μια ανακεφαλαιωση:
Kαι επειδή συνεχίσαμε τον χρησιμο διάλογο με Γ.Βαλσαμη αντιγράφω σχολιασμους.
ΟΔΥΣΣΕΙΑ ν 272-278
" αὐτίκ᾽ ἐγὼν ἐπὶ νῆα κιὼν Φοίνικας ἀγαυοὺς
ἐλλισάμην, καί σφιν μενοεικέα ληΐδα δῶκα·
τούς μ᾽ ἐκέλευσα Πύλονδε καταστῆσαι καὶ ἐφέσσαι
ἢ εἰς Ἤλιδα δῖαν, ὅθι κρατέουσιν Ἐπειοί.
ἀλλ᾽ ἦ τοι σφέας κεῖθεν ἀπώσατο ἲς ἀνέμοιο
πόλλ᾽ ἀεκαζομένους, οὐδ᾽ ἤθελον ἐξαπατῆσαι.
κεῖθεν δὲ πλαγχθέντες ἱκάνομεν ἐνθάδε νυκτός."
ἐλλισάμην, καί σφιν μενοεικέα ληΐδα δῶκα·
τούς μ᾽ ἐκέλευσα Πύλονδε καταστῆσαι καὶ ἐφέσσαι
ἢ εἰς Ἤλιδα δῖαν, ὅθι κρατέουσιν Ἐπειοί.
ἀλλ᾽ ἦ τοι σφέας κεῖθεν ἀπώσατο ἲς ἀνέμοιο
πόλλ᾽ ἀεκαζομένους, οὐδ᾽ ἤθελον ἐξαπατῆσαι.
κεῖθεν δὲ πλαγχθέντες ἱκάνομεν ἐνθάδε νυκτός."
ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ
Αμέσως εγώ σε πλοίο πηγαίνοντας, τους λαμπρούς Φοίνικες
παρακάλεσα και αρκετά λάφυρα τους έδωσα
τους ζήτησα στην Πύλο να καταπλεύσουν να με αφήσουν
ή στην θεϊκή Ήλιδα, όπου επικρατούν οι Επειοί.
Αλλά αυτούς απώθησε προς τα εκεί ο δυνατός άνεμος
παρά την θέλησή τους, ούτε ήθελαν να με εξαπατήσουν.
Από εκεί περιπλανηθέντες, φτάσαμε εδώ την νύχτα
Αμέσως εγώ σε πλοίο πηγαίνοντας, τους λαμπρούς Φοίνικες
παρακάλεσα και αρκετά λάφυρα τους έδωσα
τους ζήτησα στην Πύλο να καταπλεύσουν να με αφήσουν
ή στην θεϊκή Ήλιδα, όπου επικρατούν οι Επειοί.
Αλλά αυτούς απώθησε προς τα εκεί ο δυνατός άνεμος
παρά την θέλησή τους, ούτε ήθελαν να με εξαπατήσουν.
Από εκεί περιπλανηθέντες, φτάσαμε εδώ την νύχτα
Tα ψέμματα του Οδυσσεα σε Αθηνα ότι ήταν από κρητη!!!
Τα τείχη της Σάμης δεν είναι τόσο αρχαία γιατί απλά δεν είναι πολυγωνικά. Ανθρώπινος οικισμός υπήρχε πολύ παλαιότερα γιατί ήταν το ευφορότερο φυσικά προστατευμένο και υδρευόμενο κομμάτι της Κεφαλονιάς μαζί με καλό λιμάνι. Η σημερινή Ιθάκη σαν Σάμος μόνο σαν αποικία της αρχαίας Σάμης έχει κάποια τύχη νομίζω, που έτσι μπορεί να κράτησε το όνομά της. Το αρχαίο Δουλίχιο ας το περιγράψει ο κ. Valsamis πώς και πού ακριβώς το φαντάζεται. Η σημερινή Ιθάκη πάντως σωστά αποκλείεται να ήταν.
ΑπάντησηΔιαγραφήΝαός του Απόλλωνα εξακριβωμένος στη Σάμη υπάρχει? Από ό,τι γνωρίζω όχι.
Αποικίες της Σάμου είναι η Σάμος στο Αιγαίο (την εποχή του Οδυσσέα) και αργότερα η Σαμοθράκη από Σάμιους της Σ. του Αιγαίου όμως.
ο Βαλσαμης ειναι της αποψης οπως καταλαβα,, Σαμη και /ιθακη ειμαστε στην κεφαλονια,, και το Δουλιχιο ηταν η σημερινη Ιθακη! Ζακυνθο δεν την πειραζει την αφηνει ως εχει!
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό το σχόλιο αφαιρέθηκε από τον συντάκτη.
ΑπάντησηΔιαγραφήΘα εκφράσω κάπως νωρίς μια άποψη την οποία επεξεργάζομαι ακόμα, γιατί κρύβει ίσως και παγίδες αλλά καλό θα είναι να την σκεφτούμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΤα Ομηρικά έπη δεν ήταν απλά και μόνο τραγουδάκια προς τέρψη ψιλοκρασωμένων.
Ήταν ταυτόχρονα διαμορφωτές ηθικών αξιών, και πολιτικών αρχών διακυβέρνησης μέσω των θρησκευτικών αλλαγών που δίδασκαν, όπως τον αυτοκράτορα Δία, το επιτελείο των 12 θεών που αυτοί αποφάσιζαν για τα πάντα και τους υποτελείς που έπρεπε να υπακούν, ενώ μέχρι τότε μέσω της πολυθεΐας υπήρχε πιο φιλελεύθερο πνεύμα διακυβέρνησης.
Κόντρα και παράλληλα κάπως σε αυτό το σύστημα άρχισε να αναπτύσσεται η Διονυσιακή λατρεία που άφηνε περισσότερες ελευθερίες και για διάφορους και προφανείς λόγους αρεστή στο πλήθος.
Οι Κεφαλλήνες όπως εξηγώ σε σχετικό άρθρο μου (βλέπε “το όνομα τση Κεφαλονιάς μας” στο blog portoassos), ζούσαν με πολιτικές μα και θρησκευτικές αρχές που περιστρέφονταν στο Ρωμαϊκό χαρακτηρισμό libera civitas (ελεύθερη πολιτεία) κάτι που ξέφευγε από τη συνολική τότε προσπάθεια των διδαγμάτων των επών.
«Κοτσάρανε» λοιπόνε τον Δία απά στον Αίνο και ονόμασαν την Κεφαλλονιά τόπο του Δία (Ζα – κυνθο) για να μη χαλάει η πιάτσα και μπέρδεψαν τους πάντες.
Πώς γίνεται ο Ησίοδος συνομήλικος περίπου του «Ομήρου» να αναφέρει το νησί Κεφαλληνία και ο «Όμηρος» να μη το ξέρει???
Γιατί τους Κεφαλλήνες τους αποκαλεί Αχαιούς??
Η Εντύπωση που σχηματίζεται είναι ότι το όνομα Κεφαλληνία είναι προ-Ομηρικό.
Υπάρχουν αρκετά στοιχεία που μπορώ να αναφέρω σαν ενδείξεις ή και αποδείξεις πάνω σε αυτή την άποψη αλλά ακόμα το ψάχνω, όμως επειδή ίσως υπάρχουν άλλοι περισσότερο ικανοί από μένα (ή πιο κουρλοί), το έθεσα αρχικά σαν ερέθισμα προς μελέτη, γιατί μάλλον λύνει το αίνιγμα της γεωγραφικής «τύφλωσης» του Ομήρου.
Μπας και είμαι θεόκουρλος??
Χα χα χα χα χα χα.
Σπ.Ρόκκος
O OMHΡΟΣ ΑΝΑΦΕΡΕΙ ΚΕΦΑΛΛΗΝΕΣ, ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΟΜΩς ΚΑΜΟΙΑ ΑΝΑΦΟΡΑ ΣΤΟ ΓΕΝΕΟΛΟΓΙΚΟ ΔΕΝΤΡΟ ΟΔΥΣΣΕΑ , ΠΡΙΝ ΑΡΚΕΙΣΙΟ,, ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΣΤΗΝ ΜΥΘΟΛΟΓΙΑ ΕΧΟΥΜΕ ΕΝΑΝ ΚΕΦΑΛΟ, ΜΕ ΠΟΥ ΠΕΡΙΠΕΤΙΩΣΗ ΖΩΗ , ΚΑΙ ΠΟΛΛΕς ΓΥΝΝΑΙΚΕς!! ΜΕ ΤΗΝ ΠΡΟΚΡΙΣ ΠΟΥ ΤΕΛΙΚΑ ΤΗΝ ΣΚΩΤΟΣΕ ΑΠΟ ΛΑΘΟς ΕΚΑΝΕ ΠΑΙΔΙΑ ΄΄η ΟΧΙ ,,ΚΑΙ ΠΟΤΕ , ΠΡΙΝ Η ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΚΤΗΣΗ ΤΗς ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ? η ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΣΤΡΑΤΙΑ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΩ ΕΙΝΑΙ ΚΟΜΑΤΙ ΤΟΥ ΠΑΖΛ, ΕΓΙΝΕ ΕΝΔΙΑΜΕΣΑ ΑΥΤΩΝ ΤΩΝ ΔΥΟ (ΚΕΦΑΛΟ-ΟΔΥΣΣΕΑ) ΕΦΟΣΟΝ Ο ΚΕΦΑΛΟΣ ΠΟΛΕΜΗΣΕ ΜΕ ΤΟΝ ΠΑΤΕΡΑ ΤΟΥ ΗΡΑΚΛΗ , ΚΑΙ Ο ΗΡΑΚΛΗΣ ΜΕΤΕΙΧΕ ΣΤΗΝ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΗ ΕΚΤΡΑΤΙΑ, ΚΑΙ Η ΣΑΜΗ ΥΠΗΡΕ ΟΠΩς ΑΝΑΦΕΡΟΥΝ ΤΑ ΑΡΓΟΝΑΥΤΙΚΑ! ΘΕΛΟΥΝ ΟΛΑ ΜΙΑ ΚΑΛΗ ΕΠΑΝΑΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗ ΙΣΩς
ΑπάντησηΔιαγραφήΚεφαλλήνες μας λέει η Οδύσσεια αλλά στην ραψωδία ω παράδειγμα μας λέει Αχαιούς (ω-426, ω-438) .
ΑπάντησηΔιαγραφήΠαράξενο δε φαίνεται? Με την άποψη που διατύπωσα πριν βέβαια ο χαρακτηρισμός δικαιολογείται απόλυτα.
χα χα
Ρε παιδιά στο κέντρο της φωτό (σπηλιά με το παχνί), στο κέντρο της λιθιάς κάτω και λίγο αριστερότερα από το μικρό άσπρο αντικείμενο (φακός) παρατηρείτε κάτι?
ΑπάντησηΔιαγραφήEπιτιδες ποστιασες κανα αρχαιο για να μας παραπλανησεις? Δεν μπορω να καταλαβω! Παχνι τι αλλο να σημαινει εκτος την δικηα μας ετοιμολογια του βουνου μας
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι αλλά μου μήνυσαν κάποιοι ότι η φωτοσκίαση έχει παίξει ένα παιχνίδι, να φαίνεται κάτι σαν καλόγρια γερμένη λίγο δεξιά όπως κοιτάμε που κρατάει στην αγκαλιά μωρό και έχουνε δίκιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήμε πολυ φαντασία ,,ναι! πάντως λιγο μικρη σπηλια για να βαλει μεσα δωρα ο οδυσσεας! θα στριμοχνωταν νε την Αθηνα, και θα ειχαμε ατυχηματα! λειπεουν και τα πολλα νερα, και οι μελισσες ή οι νυμφες τελος πάντων
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια μακάκα με πέρασες? Αυτό που βλέπεις (το παχνί) είναι σπηλίτσα και συνέχεια της μεγάλης σπηλιάς που βλέπεις τη μπούκα της στη τρίτη φωτό. Εκεί μαζευόντουσαν οι Ασσιώτες για προστασία από αεροπορικούς βομβαρδισμούς στον Β΄Παγκόσμιο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΧα χα χα χα χα.
Και για να μη τα μπερδεύουμε με τα νερά τα πολλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν αναφέρεται σε πολλά νερά στη σπηλιά με τα δώρα των Φαιάκων ο Όμηρος αλλά σε «ἐν δ᾽ ὕδατ᾽ ἀενάοντα». Αυτό σημαίνει σε ύδατα «αενάοντα» λοιπόνε και σωστότερα σε νερά αεινάοντα δηλαδή ο διαρκώς ρέων, ανάποδα ποτέ ξηραινόμενος. Τέτοια νερά έχει παράδειγμα το σπήλαιο της Δρογαράτης όχι της Μελισσάνης. Με τέτοια νερά μπορείς να έχεις ενεργούς σταλαχτίτες και άρα τα σκουτιά τα πορφυρά που ύφαιναν οι νεράιδες (ὑφαίνουσιν ἁλιπόρφυρα).
Δε λέει για το ποτάμι του Μόρνου ορές η Οδύσσεια, γιατί αυτό δεν υφαίνει παρί γκρεμίζει…
Κά κα κα κα κα κα κα.
και τι δουλεια ειχατε οι Ασιοτες στο φισκαρδο? και γιατι πηγαινε να καμει εδεκει τσι θυσιες του ο Οδυσσεας, και δεν τις εκανε στην Ασσο,, η ακομη καλυτερα εδεκει πανω στα Πατρικάτα?
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο Φισκάρδο (Ρείθρον, αρχαίο όνομα του καναλιού με Θιάκι) ναυλοχούσε ο στόλος, μας όποιος πέρναε και δε πλέρωνε διόδια τόνε πετσοκόβαμε! Κακακα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟι θυσίες όλες στον Φόρκυνα (λιμάνι Άσσου) γινότανε και δε ήτανε βλάκας ο δικός μας Οδυσσέας σα τονέ δικόνε σας να τόνε αφήκουνε 7 ώρες περπατητό από το σπίτι του οι Φαίακες. Σε είκοσι λεπτάκια έπινε το καφέ στο σπίτι του!
Κά κα κα κα κα κα κα.
Για πάμε από την αρχη,,γιατι πολυ με μπερδευεις,,! Η σπηλια δηλαδη ειναι κοντα στην Ασσο? οπότε και ο φορκυνας!!!!Το ρειθρο ειναι στοΦισκάρδο,, οπως το εχεις φτιαξει στο Χαρτη σου, οποτε Ερωτηση,, ο Μέγης εφκιος που παιρνει σιδερο και φερνει χαλκο,, αν θυμάσαι αραξε το πλοιο του στο Φισκάρδο, και ανεβηκε με τα ποδια του στην Ασσο,, ? κουρλος ήτανε? Από Ασσο επειδη δεν καταλαβα ποια ακριβως ειναι η παραλία Φορκυνα,,,Δεν θα τους βλεπανε τσου Φαιακες πρωι -πρωι οτι καποιον απολυσανε στην παραλία? Στα Ψέματα στην Αθηνα επειδη δεν την γνώρισε της ειπε οτι ερχοταν από Κρήτη,, τι διαολο πορεια ειχε και περαε από Ασσο? Για το Δουλίχιο που ειχε προορισμο το θεσπριωτικο καραβι δηλαδη κατα την αποψη σου την σημερινη Ζακυνθο,, κουρλο καπετάνιο ειχε και τον περασε απο την αγριεμένη θάλασσα ανοικτα του νησιου μας!? Πολλές ερωτησεις σου εβαλα,, για να σε δω!!!?
ΑπάντησηΔιαγραφήΠάμε λοιπόνε:
ΑπάντησηΔιαγραφήΛιμάνι Φόρκυνα το λιμάνι της Άσσου.
Οι σπηλιές είναι εκεί που ξεκινάει ο «λαιμός» για το κάστρο.
Λιμάνι Ρείθρον και Μέντης από Τάφο τώρα:
… «Τὸ πλοῖο μένει σὲ ξοχή, παράοξω ἀπὸ τὴν πόλη,
κάτω ἀπ' τὸ Νεῖο τὸ σύδεντρο, στοῦ Ρείθρου τὸ λιμάνι»…
Τα ρείθρα είναι οι παραλίες από εδώ και από κεί του σημερινού καναλιού Κεφαλλονιάς – Ιθάκης, άρα άραξε σε οποιοδήποτε λιμανάκι από ακρωτήριο Φισκάρδου μέχρι χοντρικά Αγιά Σοφιά που ξεκινάει το Νήριτο βουνό (Καλό όρος), γιατί από κεί και Βορειότερα προς Φισκάρδο ήταν το Νήιον το σύδενδρο. Ο Μέντης πέρναγε για ασφάλεια το πλοίο του από το Καναλέτο λοιπόνε, έτσι θα περπάταε και κανιά δυό ώρες για την Άσσο
Τσου Φαίακες δεν τους είδανε οι Ασσιώτες (Θιακιοί) γιατί και η πόλη για ασφάλεια ήταν ψηλότερα από το λιμάνι αλλά η Αθηνά τα είχε εξαφανίσει όλα μέσα στο μπούσι (ομίχλη).
Οι Φοίνικες υποτίθεται ότι πληρώθηκαν να τόνε φέρουνε από Κρήτη στην Πύλο και να γυρίσουνε Συρία (Σιδώνα), τους έπιασε θάλασσα όμως ξέφυγαν του προορισμού τους και τον αμολάρανε όπου βρήκανε εκεί κοντά. Έπειτα την Αθηνά ο Οδυσσέας την είχε καταλάβει από την εμφάνιση που είχε κατά τα γραφόμενα του Ομήρου.
Έπειτα τι το ψάχνεις τώρα?
Κλέβουμε «εκκλησιές» πλέον!!
Εδώ μές΄ το σπήλαιο φωτογραφίσαμε την Ωκεανίδα Καλλιρρόη που αναφέρεται και σα μία από τσι Νύμφες που αποτελούσαν την ακολουθία τση Περσεφόνης, γι΄ αυτό φοράει μαύρα. Εκεί απουκάτου στον Άδη όλες μαύρα φοράανε! Εκειό που δε ξέρω ακόμα είναι ποιό μωρό τση κρατάει αγκαλιά, τον Μινύα από το Ποσειδώνα ή τη Χιόνη από τον Νείλο? Αλλά θα το βρούμε και αυτό από το DNA.
Κά κα κα κα κα κα κα κα
καλά τα μπαλωσες χαχα,, επειδη λοιπόν μου βγαινεις,,εκαμα και νεα αναρτηση,,να καμω θαλασσοταραχη,, εγραψα για δρακους0δρακαινες κλπ, κοτσαρα και το Αυγο του δεινοσαυρου για να μαθετε! Βρε ο Πορος εχει ιστορια! Παλαιοντολογικη και βάλε! Πιστευω και οι εξωγηινοι (εκεινοι οι ΑΝΟΥΝΑΚΙ,, δωθε πρεπει να προσεδαφιστηκανε και κουρλαθηκανε με την γη! κακακακα
ΑπάντησηΔιαγραφήΧα χα χα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔε ξέρω εφκείνοι με το ΑΝΟΥΝΑΚΙ, το Διόνυσο τόνε κάνανε κέφι για με εφκειά που γράφεις θα πλακώσουνε τώρα με τα Διονυσιακά καρναβάλια οι Σουμέριοι και θα μας κάμουνε λίμπα!!
Δε «μαζεύεσαι» καλού κακού??
Για θα φοβηθούνε τσι δράκαινες του Αβραάμ?
Κά κα κα κα κα κα
Φίλε μου Βαλλιανάτε για να γίνουν όλα αυτά περί Δουλιχίου χρειάζονται και κάποιες χιλιάδες χρόνια όχι μόνο 500 (και πολλά πάνε τα 500).
ΑπάντησηΔιαγραφήΈπειτα περί Μελλίτης νήσου πού βρίσκεις το παράξενο σε αλλαγή ονομάτων νησιών?
Πάρε τα νησιά του Αιγαίου και βρές μου ένα που το διατήρησε ίδιο από την Ομηρική εποχή μέχρι σήμερα.
Πάρε τη Σάμο παράδειγμα και πές μου πόσα ονόματα έχει αλλάξει.
Αυτό στο βάζω σαν άσκηση για απόκτηση εμπειριών γιατί σε βλέπω καινούριο, χα χα.
Και το Έρυσσος ποιός σου είπε ότι γράφεται με (υ)?
Το έγραφε έτσι κανείς αρχαίος?
Με (υ) το Έρισσος μας βγαίνει με ρίζα το ποτάμι (ρέω), άρα ποιά χερσόνησος ή νησί?
Δυναμικό σε βλέπω πάντως…
Καλή συνέχεια.
Χα χα χα.