Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 14 Ιουλίου 2018

Βλάβη στο ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ

Φωτο ωρα μια και μιση.




ΩΡΑ  22:20:31
Βλάβη στο ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ – Καθυστέρηση στο Fior di Levante για να παραλάβει τους επιβάτες, αλλά άλλες οι βουλές του κυρίου..

Λίγο μετά τις 07.00 μμ δεχτήκαμε τηλεφωνήματα από επιβάτες του φερυ μποτ ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ της kefalonian lines για καθυστέρηση του δρομολογίου από Κυλλήνη προς Πόρο λόγω βλάβης.   Η ανακοίνωση της εταιρίας ήταν για ολιγόλεπτη καθυστέρηση η οποία όμως κράτησε από τις 19.00 μμ έως τις 22:21:04 που γράφονται αυτές οι γραμμές . Από τα λεγόμενα των επιβατών το πλοίο δεν μπορούσε να σηκώσει την άγκυρα λόγω βλάβης και ήταν αδύνατος ο απόπλους.
Στο λιμάνι της Κυλλήνης την ίδια ώρα βρισκόταν και το FIOR DI LEVANTE της ΙΟΝΙΑΝ GROUP για το δρομολόγιο των 21.00 μμ Κυλλήνη – Πόρος. Η IONIAN GROUP με δική της πρωτοβουλία καθυστέρησε το δρομολόγιό της για να παραλάβει τους επιβάτες του ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ σε περίπτωση που δεν μπορούσαν να διορθώσουν τη βλάβη.
Το Λιμεναρχείο της Κυλλήνης στος 21.00 μμ ζήτησε απο την ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ ΛΙΝΕΣ να ενημερώσει τους επιβάτες της εάν το επιθυμούν να επιβιβαστούν στο FIORO. Η εταιρία ενημέρωσε τους επιβάτες της με τη διαβεβαίωση ότι η  βλάβη θα αποκατασταθεί σε δέκα λεπτά .  Έτσι ο περισσότερος κόσμος έμεινε στο ΝΗΣΟΣ πιστεύοντας στην γρήγορη αποκατάσταση της βλάβης.  Το FIORO  εφυγε στις 21.25 μμ αφού πλέον βεβαιώθηκαν ότι δεν θα κατέβαιναν άλλοι επιβάτες.
Σύμφωνα με μαρτυρίες των επιβατών του ΝΗΣΟΣ , ενημερώθηκαν από την εταιρεία ότι φθάνει το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ για να τους παραλάβει. Όμως είναι 22.18 μμ και το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ μόλις αναχώρησε από τη Ζάκυνθο σύμφωνα με τον χάρτη κίνησης πλοίων.  Στο ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ παραμένουν από τις 19.00 μμ επιβάτες “εγκλωβισμένοι” μέχρι την αποκατάσταση της βλάβης ή έως ότου έρθει το ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ Λ να τους παραλάβει ..
Λιγο πριν τις 23.00 μμ το FIORO εφθασε στο Πόρο. Οι επιβάτες του ΝΗΣΟΣ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ είναι ακόμα στην Κυλλήνη απο τις 19.00 μμ!!
Γιατί αυτή η ταλαιπωρία των επιβατών? Γιατί ενώ μπορούσαν να επιβιβαστούν στο FIORO στις 21.00 ΜΜ (μετά από ήδη δυο ωρών ταλαιπωρία), και να είναι τώρα στα σπίτια τους, μένουν στο ΝΗΣΟΣ επί τρεις ώρες και έχει ο θεός?
Γιατί συνεχίζονται τα παιγνίδια σε βάρος των επιβατών?
Ετσι θα βγάλουμε το καλοκαίρι? Αυτή είναι η εικόνα της ακτοπλοΐας που αξίζει το νησί μας για τους ντόπιους και ξένους επιβάτες?
Η συντακτική ομάδα του kefalonia press
====
Τα δικαιώματα των επιβατών της ακτοπλοϊας.
Γνωρίζετε ότι έχετε ορισμένα δικαιώματα όταν ταξιδεύετε με πλοίο στην ΕΕ;
Πρώτον, όταν αγοράζετε το εισιτήριο για το ταξίδι σας απαγορεύετε να χρεώνεστε με επιπλέον ποσό λόγω της εθνικότητάς σας ή του τόπου έκδοσης του εισιτηρίου.
Δεύτερον, έχετε επίσης δικαιώματα σε περίπτωση προβλήματος, π.χ. καθυστέρησης ή ακύρωσης που εμποδίζουν την επιβίβασή σας στο πλοίο και ισχύουν αν:
  • αναχωρείτε από λιμάνι της ΕΕ με οποιονδήποτε μεταφορέα
  • ή φθάνετε σε λιμάνι της ΕΕ με οποιονδήποτε μεταφορέα

Ακύρωση ή καθυστέρηση

Εάν το δρομολόγιο ακυρωθεί ή καθυστερήσει, δικαιούστε να ενημερωθείτε πλήρως και εγκαίρως για το τι συμβαίνει όση ώρα περιμένετε.
Σε περίπτωση που το δρομολόγιο ακυρωθεί, ή η αναχώρηση καθυστερήσει για πάνω από 90 λεπτά, έχετε τη δυνατότητα να επιλέξετε:
  • είτε επιστροφή του ναύλου και, κατά περίπτωση, δωρεάν επιστροφή στο σημείο όπου ξεκινήσατε το ταξίδι σας – για παράδειγμα, αν η καθυστέρηση ή η ακύρωση σάς εμποδίζει να εκπληρώσετε τον σκοπό του ταξιδιού σας
  • είτε μεταφορά, υπό περεμφερείς συνθήκες, στον τελικό προορισμό σας το ταχύτερο δυνατό και χωρίς επιπλέον επιβάρυνση.
Αν η αναχώρησή σας καθυστερήσει πάνω από 90 λεπτά, στις περισσότερες περιπτώσεις δικαιούστε:
  • γεύματα και αναψυκτικά – ανάλογα με τον χρόνο αναμονής
  • κατάλυμα – αν χρειαστεί να διανυκτερεύσετε
Αν η αφιξή σας στον τελικό προορισμό καθυστερήσει πάνω 1 ώρα, δικαιούστε αποζημίωση. Ανάλογα με την καθυστέρηση, η αποζημίωση είναι ίση με το 25% ή το 50% της τιμής του εισιτηρίου.
Δεν θα λάβετε αποζημίωση αν η καθυστέρηση οφείλεται σε ακραίες καιρικές συνθήκες ή φυσικές καταστροφές.

Παράπονα/καταγγελίες

Εάν θεωρείτε ότι τα δικαιώματά σας δεν έχουν γίνει σεβαστά, μπορείτε να υποβάλετε καταγγελία στον μεταφορέα εντός 2 μηνών από την ημερομηνία που σημειώθηκε το συμβάν. Ο μεταφορέας πρέπει να αντιδράσει εντός 1 μηνός και να σας δώσει την τελική απάντηση εντός 2 μηνών από την παραλαβή της καταγγελίας.
Αν η απάντηση δεν σας ικανοποιήσει, μπορείτε να επικοινωνήσετε με τον εθνικό φορέα επιβολής της νομοθεσίας  .

Ατυχήματα στη θάλασσα

Εάν τραυματιστείτε σε ατύχημα στη θάλασσα, δικαιούστε αποζημίωση από τον μεταφορέα ή τον ασφαλιστικό του φορέα. Σε περίπτωση θανάτου, αποζημίωση μπορούν να ζητήσουν τα εξαρτώμενα από εσάς μέλη της οικογένειάς σας.
Δικαιούστε επίσης αποζημίωση από τον μεταφορέα αν οι αποσκευές, τα οχήματα ή άλλα υπάρχοντά σας χαθούν ή υποστούν φθορές σε ατύχημα στη θάλασσα.
Εάν είστε άτομο με μειωμένη κινητικότητα, η αποζημίωση για την απώλεια ή τη φθορά των αναπηρικών αμαξιδίων ή άλλου ειδικού εξοπλισμού πρέπει να καλύπτει το πλήρες κόστος επισκευής ή αντικατάστασής τους.
Δικαιούστε να λάβετε προκαταβολή από τον μεταφορέα για την κάλυψη των άμεσων αναγκών σε περίπτωση τραυματισμού ή θανάτου που οφείλεται σε:
  • ναυάγιο
  • ανατροπή
  • σύγκρουση
  • προσάραξη του πλοίου
  • έκρηξη ή πυρκαγιά στο πλοίο
  • ελάττωμα του πλοίου

Παράπονα/καταγγελίες

Σε περίπτωση απώλειας ή ζημίας σε ατύχημα στη θάλασσα, μπορείτε να διεκδικήσετε αποζημίωση δια της δικαστικής οδού, σε οποιαδήποτε από τις παρακάτω χώρες:
  • στη χώρα της κύριας επιχειρηματικής δραστηριότητας του μεταφορέα ή της μόνιμης κατοικίας του
  • στη χώρα αναχώρησης ή προορισμού
  • στη χώρα μόνιμης κατοικίας σας εφόσον ο μεταφορέας ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα αυτή και υπόκειται στη δικαιοδοσία αυτής της χώρας
  • στη χώρα στην οποία συνάφθηκε η ταξιδιωτική σύμβαση, εφόσον ο μεταφορέας ασκεί επιχειρηματική δραστηριότητα στη χώρα αυτή και υπόκειται στη δικαιοδοσία της
Αν οι αποσκευές σας χάθηκαν ή υπέστησαν φθορά, θα πρέπει να ενημερώσετε γραπτώς τον μεταφορέα. Ιδανικά θα πρέπει να το κάνετε είτε κατά την αποβίβασή σας από το πλοίο, είτε κατά την παραλαβή των αποσκευών σας. Το αργότερο, θα πρέπει να ενημερώσετε τον μεταφορέα εντός 15 ημερών από την αποβίβαση ή την παράδοση. Διαφορετικά, θα χάσετε το δικαίωμά σας για αποζημίωση.
Σε γενικές γραμμές, θα πρέπει να προσφύγετε στα δικαστήρια εντός 2 ετών από το συμβάν – αν και η στιγμή έναρξης της περιόδου αυτής μπορεί να διαφέρει ανάλογα με τη φύση της απώλειας ή της ζημίας.
ΠΗΓΗ
http://www.kefaloniapress.gr


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου