Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

ΣΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗ ΕΙΝΑΙ!!!!!!!

Φωτογραφία του Dennis Germenis.ΣΤΑ ΓΟΝΙΔΙΑ ΤΟΥ ΚΕΦΑΛΟΝΙΤΗ
ΕΙΝΑΙ!!!!!!!
Ξάφνου μια μέρα Μανα
μου γλυκια θα φύγω της λέω,
το θυμάμαι σαν τώρα
δακρύζω και κλεω.
Η Ελλάδα είναι μικρή
δεν με χωράει,
το σύστημα αλλα
γκρεμίζει αλλα χαλάει.
Ο Καραμανλής δεν
μου αρέσει

ούτε και ο Παπανδρέου,
γιατι δεν δημιούργησαν
ενα κράτος δικαίου.
Τα υπόλοιπα κόμματα είναι γελοία
οι αριστεροί κάνουν σαματά φασαρία.
Δουλειές λίγες υπάρχουν για νέους
και αυτές τυχερός αν γνωρίζεις
κάποιους πολιτικους κορυφαίους.
Θα πάω στο Αμερικα
στις Ηνωμενες πολιτείες,
που έχει χρήμα άφθονο και
πάμπολλες ευκαιρίες.
Με κοίταξε η Μανούλα μου
με βουρκομένα μάτια
και λέει παιδακι μου η ξενιτιά
είναι φαρμακομένη στράτα.
Ίσως περισσότερα σου παρέχει
δυστυχώς όμως δεν σε πονά
δεν σε προσέχει.
Καθησε στην Πατρίδα σου
θα έλθει κάποια τάξη
νέος είσαι μια μέρα θα αλλάξει.
Δεν άκουσα έφυγα
τα τέλη του εξίντα,
πήγα στην Αμερική
για να περάσω φίνα.
Πενιντα χρόνια βιαστικά
από την ημέρα εκείνη,
που αφίσα το όμορφο Χωριό,
από την μια μεριά χαρά
από την άλλη οδύνη.
Χρόνια δύσκολα χρόνια καλά,
γεμάτα ανεβοκατεβάσματα
μακριά στην ξενιτιά.
Κάποτε με του Ανδρέα το ΠΑΣΟΚ
και της ΝΔ την ψεύτο-ευημερία,
πιστεψα το εσυ βλάκα έφυγες
πεταξες μια τέλεια ευκαιρία.
Αλλοδαποί να κάνουν τις
υποτιμητικες εργασίες,
και Έλληνες να διορίζονται
με το σωρό σε κρατικές υπηρεσίες.
Πενινταριδες σε σύνταξη να βγαίνουν
χρήμα να κυκλοφορεί με ευκολία,
λέω δεν είναι η Χώρα που άφησα
εδώ είναι γη επαγγελία !!!!!!!!!
Στην ζωή όμως ολα έχουν ένα τέλος,
έπεσε ο ουρανός οταν ο Γερμανός
μας λέει φίλε Έλληνα σε αγαπώ
μα τα λεφτά μου τώρα θέλωωωω......
Τα ρέστα είναι μια οδυνηρή επταετία
με μνημόνια λιτότητα και
μια ελεγχόμενη Χρεοκοπία.
Η Ελλάδα όπως πάντα χάνει πάλι,
γιατί δεν έχουμε κυβερνήτες
με γνωστικό κεφάλι.
Αν δεν σταματήσουμε Κεφαλονιτες
απ'την φευγάλα,
δεν θα αποκτήσουμε πρωθυπουργό
με μυαλά μεγάλα.
Σωστό μερικοί να μην συμφωνείτε
με αυτά που γράφω,
ανεβάστε έκθεση και εγώ τα δικά μου
ευχαρίστως διαγράφω.
Εν τω μεταξύ αν μου δινόταν
ακόμη μια ευκαιρία,
νομίζω ότι δεν θα άλλαζα πορεία.
Είναι στου Κεφαλονιτη το γονίδιο,
από τον τόπο του
κατά καιρούς να φεύγει
να παίρνει ενα διαζύγιο.......
By Dennis Germenis

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου