Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 17 Ιανουαρίου 2020

ομηρικες αναρτησεις και στο μπλοκ μου Προνοι κεφαλονιας

Thodoris Androutsopoulos Γιωργο ακομη δεν καταλαβες τη θεση της ΟΜΗΡΙΚΗΣ ΙΘΑΚΗΣ ?. ΦΙΣΚΑΡΔΟ φιλε. Η περιοχη της ΡΙΖΑΣ εχει το ανακτορο που βρεθηκε.Αυτο ανηκε στην ΚΙΡΚΗ. Κοντα στις λιμνες {λαγουνια} σε καποια αποσταση υπαρχουν θεσεις των κτηριων τοσον της Ναυσικας οσον και του Περσεπολη. Βεβαια ΔΕΝ υπαρχουν αποδειξεις γιατι ΔΕΝ ησαν ανακτορα αλλα κατοικιες τος.Ομως οι κωδικοι ΔΕΙΧΝΟΥΝ τις θεσεις τους.Οι ταφοι τους ειναι σε αλλους χωρους πανω σε υψωμα. Σου εχω αναφερει οτι οι αρχαιοι μας μυημενοι εχουν χτισει τα παντα βασει κωδικων[Λεξαριθμων].Και ο ταφος στα ΤΖΑΝΑΤΑ ειναι του γιου του Τηλεμαχου και της Κιρκης ΑΓΡΙΟΥ. Εαν δεν το καταλαβατε τι να πω. Ο ΚΕΦΑΛΟΣ και ολα τα 5 τεκνα του, τα 4 με την ΤΕΤΡΑΠΟΛΗ και 5ος ο Αρκεισιος, ο γιος του Λαερτης ,ΟΔΥΣΣΕΑΣ,ΤΗΛΕΜΑΧΟΣ βρισκονται στην ΚΕΦΑΛΟΝΙΑ.. Η περιοχη της Ερισσου ειναι ΟΛΗ η περιοχη της πολης ,του ΔΗΜΟΥ Ιθακης.Κι ο φιλος απο την ΑΣΣΟ ας μαθει οτι το λιμανι της ειναι ο αρχαιος ΦΟΡΚΥΣ. Εκει στις ...ΔΥΟ σπηλιες εκρυψαν τα ...ΔΩΡΑ του Αλκινοου.Του τα υπεδειξε η Θεα. Να κανετε σωστη ερμηνεια του κειμενου με το εκαστοτε αναγλυφο της περιοχης . Τα εγραψα μια και ξαναβαλες το βιβλιο μου για το ΦΙΣΚΑΡΔΟ. Οταν αρχαιολογοι κανουν ανασκαφες εκει στο ΦΙΣΚΑΡΔΟ και γυρωθεν περιοχη της,θα βρειτε την ΑΛΗΘΕΙΑ. Καλη επιτυχια στο εργο σας. Ναστε παντα καλα..
    • Γιωργος Γκιαφης η ιστορια κεφαλου ειναι πολυ μπερδεμενη,,,


        • Γιωργος Γκιαφης αλλα αυτο δεν στεκει,, ο Αγκαιος ηταν καπετανιος της Αργω,, με πληρωμα τοσο τον Λαερτη οσο και τον Ηρακλη ,, παιδι του συμμαχου του Κεφαλου Αμφιτριωνα
          • Η Ηώ ερωτεύθηκε τον Κέφαλο και τον κατεδίωξε ώσπου τον έφθασε στη Συρία, τον άρπαξε και τον έκανε δικό της. Από την ένωσή τους γεννήθηκε ο Τιθωνός, κατ' άλλους και ο Φαέθοντας. Σκηνή από τον μύθο σώζεται σε ελληνικό αγγείο της Γέλας του 460 π.Χ. περίπου

        • Γιωργος Γκιαφης Μετά από οκτάχρονη απουσία, ο Κέφαλος επέστρεψε στην πατρίδα του, εμφανίσθηκε στη σύζυγό του Πρόκριδα Σύμφωνα με το κυκλικό έπος «Επίγονοι», ύστερα από τον φόνο της γυναίκας του ο Κέφαλος εξαγνίσθηκε από τους Θηβαίους. Μετά την κάθαρσή του, για να τους ευχαριστήσει τους παραχώρησε τον σκύλο του για να καταδιώξει την αλεπού του Τευμησσούπου κατέστρεφε τη χώρα τους.
        • Κατά μία εκδοχή, ο Κέφαλος δικάσθηκε από τον Άρειο Πάγο και καταδικάσθηκε σε εξορία από την Αττική. Τότε ακολούθησε τονΑμφιτρύωνα. Αφού επεκράτησε στην Κεφαλληνία, ο Κέφαλος ρώτησε το Μαντείο των Δελφών πώς θα αποκτούσε γιους. Η απάντηση του μαντείου ήταν ότι θα έπρεπε να ενωθεί με το πρώτο θηλυκό πλάσμα που θα συναντούσε στον δρόμο του. Ο Κέφαλος συνάντησε μια θηλυκή αρκούδα και, αφού ενώθηκε μαζί της, το θηρίο μεταμορφώθηκε σε όμορφη γυναίκα, τη Λυσίππη, και ο Κέφαλος μπόρεσε να την νυμφευθεί. Από τον γάμο τους γεννήθηκε ο Αρκείσιος, πατέρας τουΛαέρτη και παππούς του Οδυσσέα.

      PRONOIKEFALONIAS.BLOGSPOT.COM
      ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΡΟΝΝΟΥΣ ΚΑΙ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ

      και  λιγα λογια για Παλαμιδη

      Δεν υπάρχει διαθέσιμη περιγραφή για τη φωτογραφία.
      ΑΠΟ ΤΑ ΚΥΠΡΙΑ ΕΠΗ: ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΛΑΜΗΔΗ
      ( Η συκοφάντηση ενός εφευρέτη)

      Έρρωσθε, αγαπητοί Μυθολόγοι!

      Ας αρχίσουμε μ' ένα ερώτημα, φίλοι μου! Ποιοι ήρωες μάς έρχονται στο νου, όταν ανατρέχουμε στα ομηρικά ή αλλιώς κύκλια έπη;
      Το πρώτο όνομα που βγαίνει από τη μνήμη είναι του Αχιλλέα, μετά του Οδυσσέα, του Αγαμέμνονα, του Μενέλαου, του Αίαντα και ως εκεί.
      Το όνομα Παλαμήδης δε θα περάσει, όσο κι αν προσπαθήσουμε, από τους διαδρόμους της μνήμης.
      Πρώτα-πρώτα δεν δρα στην Ιλιάδα, γιατί η ζωή του κόβεται εν ατιμία στο ένατο έτος του Τρωικού πολέμου. Η δράση του σημειώνεται από την πρώτη προσπάθεια των Ελλήνων να μαζευτούν στην Αυλίδα, να υπερασπίσουν την τιμή των Ελλήνων, που πρόσβαλε ο Πάρις απαγάγοντας την Ωραία Ελένη. Επειδή μερικοί φάνηκαν απρόθυμοι να συμμετάσχουν, συγκροτούνται αποστολές, να πείσουν τους διστακτικούς.
      Ο Αγαμέμνονας, συνοδευόμενος από τον Μενέλαο και τον Παλαμήδη, φθάνουν στην Ιθάκη, όπου συναντούν μεγάλη δυσκολία στο να πείσουν τον Οδυσσέα. Οι ενδοιασμοί του έχουν σχέση με το χρησμό, που πήρε κάποτε από τον Ιθακήσιο μάντη Αλιθέρση:

      “Αν πας στην Τροία, δεν θα γυρίσεις παρά σε 20 χρόνια, μόνος και απένταρος”.

      Έτσι, λοιπόν, αποφεύγει τη συμμετοχή, παριστάνοντας τον τρελό.
      Η τριμελής αντιπροσωπεία τον βρίσκει να φορά ένα πίλημα(σκουφί) σε σχήμα αβγού στο κεφάλι, όπως οι χωρικοί, και να οργώνει μ' ένα γαϊδούρι και ένα μοσχάρι ζεμένα, ρίχνοντας αλάτι, αντί σπόρο, πίσω του με τις φούχτες.
      Επειδή έκανε σα να μην γνώριζε τους επιφανείς ξένους, ο επινοητικός Παλαμήδης αρπάζει το νήπιο Τηλέμαχο από τα χέρια της μάνας του Πηνελόπης και το ξαπλώνει κάτω μπροστά στα ζώα που πλησίαζαν. Ο Οδυσσέας σταματά απότομα, να μη σκοτώσει το γιο του.
      Έτσι το τέχνασμα του Παλαμήδη ρίχνει κάτω τη μάσκα του τρελού που φορούσε και αναγκάζεται να πάρει μέρος στην επιχείρηση. Φυσικά στο μυαλό του χαράζεται εντονότατα ο ρόλος του Παλαμήδη.
      Η πρώτη αυτή εκστρατεία ενάντια στην Τροία δεν τελεσφορεί, φθάνει μεν μέχρι την Τευθρανία που λεηλατείται, αλλά ακολουθεί η επιστροφή, ο καθένας αρχηγός στον τόπο του και ο Αχιλλέας στη Σκύρο.
      Στη δεύτερη εκστρατεία στην Τροία, που ξεκινά δραματικά από την Αυλίδα με τη θυσία της Ιφιγένειας, κόρης του αρχιστράτηγου Αγαμέμνονα, οι Έλληνες κυριεύουν και την Τένεδο. Εδώ ξανασυναντάμε τον Αργείο Παλαμήδη, το γιο του Ναύπλιου και της Κλυμένης, να προσφέρει εκατόμβη στον Απόλλωνα, την ευχαριστήρια θυσία για τη κατάληψη του νησιού, που, ωστόσο, έχει απρόβλεπτη κατάληξη. Ένα νερόφιδο σύρεται ως το βωμό και δαγκώνει το Φιλοκτήτη, αφήνοντας πάνω του τη γνωστή για τη δυσοσμία της ανίατη πληγή. Ο Φιλοκτήτης μεταφέρεται στη Λήμνο και εγκαταλείπεται.
      Πλησιάζει πια ο δέκατος χρόνος του πολέμου και οι Έλληνες, αφού λεηλάτησαν τις μικρασιατικές ακτές, συγκεντρώνουν τις δυνάμεις τους στην πόλη της Τροίας.
      Στην τελευταία προσπάθεια λαφυραγώγησης των γύρω περιοχών, ο Αγαμέμνονας στέλνει τον Οδυσσέα στη Θράκη, αλλά αυτός επιστρέφει άπρακτος, με τα χέρια άδεια. Ο Παλαμήδης τον κατηγορεί ανοιχτά για τεμπέλη και δειλό.
      Ο Οδυσσέας τονίζει πως η άκαρπη επιδρομή δεν οφείλεται στη δική του αμέλεια και πως και αυτός να πήγαινε, το ίδιο αποτέλεσμα θα έφερνε.
      Ο Παλαμήδης το εκλαμβάνει για πρόκληση και μπαρκάρει αμέσως.
      Πριν περάσει πολύς καιρός, επιστρέφει με ολόκληρο φορτίο στάρι.
      Ο Οδυσσέας δεν μπορεί να το χωνέψει αυτό, έκατσε στο στομάχι του, βρίσκοντας την άλλη μπουκιά, εκείνη που έκλεισε άδοξα την παράστασή του ως τρελού..
      Άπό εδώ αρχίζει και η στοχοποίηση του Παλαμήδη. Πολυμήχανος καθώς ήταν, καταστρώνει γρήγορα το σχέδιο της εκδίκησης. Πρώτα στέλνει μήνυμα στον Αγαμέμνονα:

      “Οι θεοί με προειδοποίησαν πως ετοιμάζεται προδοσία. Το στρατόπεδο πρέπει να μετακινηθεί για μια ολόκληρη μέρα και μια ολόκληρη νύχτα”.

      Ο Αγαμέμνονας πιστεύει στο μήνυμα και, όταν γίνεται η μετακίνηση, ο πανούργος Οδυσσέας με απόλυτη μυστικότητα θάβει ένα σάκο γεμάτο χρυσάφι στο σημείο που ήταν στημένη η σκηνή του Παλαμήδη. Ύστερα αναγκάζει κάποιο Φρύγα αιχμάλωτο να γράψει ένα γράμμα, σα να το έγραφε ο Πρίαμος στον Παλαμήδη:

      “Ο χρυσός που σου έστειλα είναι η αμοιβή σου για την προδοσία του ελληνικού στρατοπέδου”.

      Διατάσσει στη συνέχεια τον αιχμάλωτο να το παραδώσει στον Παλαμήδη, αλλά, πριν προλάβει να εκτελέσει την εντολή, τον σκοτώνει έξω από το στρατόπεδο. Όταν το στρατόπεδο ξαναγυρνά στην παλιά του θέση, κάποιος βρίσκει το νεκρό και το γράμμα και το παραδίνει στον Αγαμέμνονα.
      Ο Παλαμήδης περνά από στρατοδικείο, όπου αρνείται επίμονα ότι τον δωροδόκησε ο Πρίαμος ή οποιοσδήποτε άλλος. Ο πανούργος Οδυσσέας προτείνει να ερευνήσουν τη σκηνή του, όπου και βρίσκουν, όπως είναι φυσικό, το θαμμένο χρυσάφι.
      Έτσι εκτελείται ως ένοχος εσχάτης προδοσίας, με λιθοβολισμό από τους στρατιώτες.
      δειτε την συνεχεια στο  
      ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΛΑΜΗΔΗ
      PRONOIKEFALONIAS.BLOGSPOT.COM
      ΥΠΟΘΕΣΗ ΠΑΛΑΜΗΔΗ

      Δεν υπάρχουν σχόλια:

      Δημοσίευση σχολίου