Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 18 Σεπτεμβρίου 2010

ΔΙΑΚΥΡΗΞΗ ΥΠΟΨΗΦΙΟΤΗΤΑΣ!!

Στο ξεκίνημά μας αυτό, έχω την τιμή να με εμπιστεύονται και να στελεχώνουν τον συνδυασμό μας άτομα με ιδέες και γνώσεις, με πολύχρονη δράση στην Τοπική Αυτοδιοίκηση, αλλά και νέοι άνθρωποι, επιστήμονες και επαγγελματίες.
Όλοι μαζί με σοβαρότητα, με σεβασμό στον πολίτη χωρίς υποσχέσεις, χωρίς προεκλογικές δεσμεύσεις για έμμισθες θέσεις θα εργαστούμε ώστε  να αναπτυχθεί   ένα αυτοδιοικητικό κίνημα.
Η υποστήριξη της υποψηφιότητάς μου από το εσας  αποτελεί τιμή στο πρόσωπό μου. Παράλληλα όμως εκ μέρους μου θα υπάρξει ανεξαρτησία στη δράση με γνώμονα πάντα το συμφέρον του κοινωνικού συνόλου, όπως άλλωστε γινόταν σε όλες τις προηγούμενες θητείες μου.
Σέβομαι και υπηρετώ το θεσμικό ρόλο του τύπου και των ΜΜΕ. Γνωρίζω πως λειτουργούν και επιζητώ τη συμβολή τους για το καλό του τόπου.
Σε ότι αφορά την προεκλογική περίοδο εγώ και οι συνεργάτες μου θα εξαντλήσουμε τις προσπάθειες για πολιτισμένο διάλογο και παράθεση επιχειρημάτων. Το γεγονός ότι οι περισσότεροι υποψήφιοι έχουν γνώση της Τοπικής Αυτοδιοίκησης συμβάλλει ώστε να είναι η Αυτοδιοίκηση στο επίκεντρο και όχι το παρασκήνιο και η παραπολιτική.
Φίλες και Φίλοι,
Στο ξεκίνημα της ΝΕΑΣ ΠΟΡΕΙΑΣ για την επόμενη μέρα  σας καλούμε
Να στηρίξετε την προσπάθειά μας
Να στελεχώσετε τα ψηφοδέλτιά μας και
Να δώσουμε όλοι μαζί στον  τόπο  μας τη θέση που του αξίζει!!!
Με εκτίμηση,
ΓΚΙΑΦΗΣ  ΓΙΩΡΓΟΣ....
Πρόκειται για την υποψηφιότητα μου στον σύλλογο γονέων που θα βάλω στο δημοτικό πόρου , πού θα γίνουν λογικά παρεμφερή με τις δημοτικές περίπου εκλογές ,διότι τα προβλήματα που μου εξέθεσε ο διευθυντής του σχολείου με απασχολούν ιδιαίτερα και θα προσπαθήσω από αυτή την θέση να βοηθήσω στο εκπαιδευτικό τους έργο, και στις απαιτήσεις που δικαιολογημένα θα έχουν από τον Δήμο.
ΑΝΑΝΕΟΜΕΝΟ.  Ο Αγώνας της προεκλογικής καμπάνιας εμαθεύτηκε και εκτός νησιού!!!
http://kefaloniapress.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=15196&Itemid=38

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου