Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 18 Ιανουαρίου 2012

Τ Ζ Ο Υ Λ Ι Α : ΕΤΟΙΜΑΖΩ ΚΟΜΜΑ!!!

 
ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ  ΑΠΟ  ΤΗΝ http://kefaloniapress.gr
H Τζούλια Αλεξανδράτου αποκαλύπτει τα μελλοντικά της σχέδια, λίγο πριν φύγει για να κατακτήσει τη βιομηχανία του πορνό στο Λος Άντζελες.
Τώρα τι νέο ετοιμάζεις στα επαγγελματικά;
«Τώρα θα δείτε σε λίγους μήνες… Ετοιμάζω ένα νέο κόμμα και είναι η πρώτη φορά που το λέω στο site σας, ούτε στην Ελλάδα το έχω πει… και σκέφτομαι πολύ σοβαρά όχι να κάνω ένα κόμμα για να λέω κάνω ένα κόμμα, αλλά ίσως είναι μια πρωτοποριακή κίνηση, ίσως και ο κόσμος από αντίδραση και μόνο, ποτέ δεν ξέρεις, να με ψηφίσει.
Ο κόσμος έχει αγανακτήσει με την πολιτική κατάσταση του τόπου μας και από όλη αυτή την κατρακύλα που επικρατεί στην Ελλάδα και, αντί να καθόμαστε με σταυρωμένα χέρια και να περιμένουμε το χειρότερο, ας δούμε και μια άλλη πλευρά, ή ας κάνουμε και μια άλλη κίνηση, που ίσως καλυτερέψουν τα πράγματα. Ποτέ δεν ξέρεις».
Έχεις μετανιώσει για επιλογές σου;
«Σίγουρα! Όπως όλοι οι άνθρωποι. Ευτυχώς για αυτά που έχω μετανιώσει δεν ήτανε σημαντικά στην Τζούλια, διότι για τα τριγύρω δεν με αφορά, να θεωρούν κάποιοι αυτά που κάνω εκτός ορίων. Στην καριέρα μου κάνω πράγματα εκτός ορίων, αυτό το είπα και πριν, αλλά στην ιδιωτική μου ζωή είμαι το άλλο άκρο. Είμαι ένα εντελώς διαφορετικό πρόσωπο».
Πηγή: Onlycy.com
 
POROSNEWS:
√ΚΑΙ  ΜΙΑ  ΧΡΗΣΙΜΗ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ (ΕΥΡΗΜΑ)  ΓΙΑ  ΤΟΥΣ  ΨΗΦΟΦΟΡΟΥΣ  ΤΟΥ ΝΕΟΥ ΚΟΜΜΑΤΟΣ  !!!!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου