Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 23 Ιανουαρίου 2012

ΑΝΕΚΔΟΤΑΚΙΑ !!!!!!!!!!!!!!!

Ο άντρας στη γυναίκα του:
Γυναίκα πρέπει να μάθεις να μαγειρεύεις για να απολύσουμε την υπηρέτρια.
Και εκείνη:
Και εσύ πρέπει να μάθεις να πηδάς για να απολύσουμε τον κηπουρό!
Ο Τοτός λέει στον καινούργιο μαθητή του σχολείου:
- "Ο καινούργιος διευθυντής δεν σου δίνει στα νεύρα;"
Και το καινούργιο παιδί λέει:
- "Ξέρεις ποιος είμαι εγώ; Ο γιος του!!!"
Και ο Τοτός:
- "Εσύ ξέρεις ποιος είμαι εγώ;
- "Όχι."
- "Πάλι καλά!!!"
 
Η πεθερά ρωτάει τον υποψήφιο γαμπρό :
- Πίνεις; - ΄Οχι!
- Καπνίζεις; - ΄Οχι!
- Παίζεις χαρτιά; - ΄Οχι!
- Είσαι γυναικάς; - ΄Οχι!
- Α μπράβο! Δηλαδή, δεν έχεις κανένα ελάττωμα;
- Μόνο ένα. Είμαι πολύ ψεύτης!
 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου