Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 28 Μαρτίου 2013

NEA HMEΡΗΣΙΟΥ


OPΓIA AΠATHΣ

OPΓIA AΠATHΣ
KEΦAΛONIA και Zάκυνθος στο ...φαγοπότι των τ. Δήμων που αποκαλύπτει «Tο Bήμα» διαβάστε περισσότερα
 ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: ΠΡΩΤΑ ΘΕΜΑΤΑ

News Express

Γενικό τσεκ απ στον Tουρισμό μας, εν όψει της νέας σεζόν που καταφθάνει
27.3.2013

Γενικό τσεκ απ στον Tουρισμό μας, εν όψει της νέας σεζόν που καταφθάνει

Πρωτοβουλίες του αντιπεριφερειάρχη κ. Σωτήρη Kουρή  διαβάστε περισσότερα
Oι φετινοί χορηγοί του Kαρναβαλιού. Πάνω από 2.500 καρναβαλιστές συμμετείχαν στις παρελάσεις.
27.3.2013

Oι φετινοί χορηγοί του Kαρναβαλιού. Πάνω από 2.500 καρναβαλιστές συμμετείχαν στις παρελάσεις.

Mεγάλο μέρος της επιτυχίας οφείλεται στους επαγγελματίες.  διαβάστε περισσότερα

1 σχόλιο:

  1. Χα χα χα χα χα
    Χα χα χα χα χα.χαχα
    Μα τι λέει το βήμα τις συνηθισμένες ΛΑΣΠΟΛΟΓΙΕΣ του.
    Και που γινόταν αυτά? Στο φαρ Ουεστ?
    Ρε τι έκπληξη και εμείς δε ξέραμε τίποτα για το φόνο. Χα χα χα.
    Ευτυχώς δηλαδή που υπήρχε και η πεντακάθαρη Νομαρχία και δε μπορούσαν να φάνε περισσότερα! Χουά χα χα χα χα χα χα.
    Μπέεεε μπέεεε μπέεεε μπέεεε μπέεε.
    Υ.Γ. 1
    Το μπέεεεεεεε αφορά και κάποια υποτίθεται τοπικά μέσα ενημέρωσης αντιπροσωπεύοντας είτε τον ύπνο το βαθύ, είτε το μπέεεε τση προβατίνας όταν βλέπει το τσοπάνο να έρχεται με το τριφύλλι στη πλάτη.
    Τι κάνει το τριφύλλι αλήθεια!!
    Μπέεεε μπέεεε μπέεεε μπέεεε
    Το έχω προβλέψει εγώ όταν αρχίσουν το κελάδημα τα « πουλάκια» θα γίνουμε όλοι μια ωραία ατμόσφαιρα! Μέχρι τη Βουλή μας βλέπω!

    Ρε να μη βλέπουμε τίποτα, δε το συγχωρώ στον εαυτό μου πατριώτες!
    Μπέεεε μπέεεε μπέεεε μπέεεε.

    Υ.Γ. 2
    Έχω τις εμπειρίες μου δε είμαι άσχετος, αλλά με «συμβούλεψαν» να κάνω το αρνί.
    VIVA MAFIA. VIVA TSITSILIA.
    Χουά χα χα χα χα χα.

    Υ.Γ 3
    Λασπολογίες όλα τα αποπάνω είναι πλάκα, πιστεύω ακράδαντα ότι άμα είχε γίνει κάποια ματσαραγκοδουλιά έ κάποιος από τσου αιρετούς μας θα το ήξερε πρώτος.
    Η διαίσθηση του κόσμου πάντα αλήθειες βγάζει από τη κάλπη.
    Είναι και αυτό από τα παράξενα τση φύσης όπως έλεε και ο φίλος μου ο Αντρέας ο Κολόμπος!!

    Μμμμμμπέεεεε μμμμμμπέεεεε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή