Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 20 Οκτωβρίου 2013

ΚΟΥΒΕΝΤΟΥΛΑ ΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΟ

Aπο την σελίδα  

*Ε=εγώ Α=Άγιος


Επήγα στη Κεφαλλονιά
Αφέντες συντοπίτες
Έτσι να δω τους φίλους μου
Ζουρλοκεφαλλονίτες.
ef
Να δω μήπως αλλάξανε
Τα ήθη κι` έθιμα τους
Κι` αν μεταλαμπαδεύουνε
Τη κούρλα στα παιδιά τους.
ef
Μ` αυτά που είδα κι` άκουσα
Ικανοποιημένος
Που όλα στην εντέλεια
Δουλεύουν, επομένως,
ef
Στο σπίτι ξαναγύρισα
Και πίσω στη ρουτίνα
Με την ικανοποίηση
Πως όλα πάνε φίνα.
ef
Όμως θα πρέπει να σας πω
Προτού να το ξεχάσω
Επήγα και στον Άγιο
Ένα κερί ν` ανάψω.
ef
Πάνω εκεί στα Ομαλά
Που κατοικοεδρεύει
Και τους Κεφαλλονίτες μου
Άγρυπνος προστατεύει.
ef
Μπαίνω λοιπόν στην εκκλησιά
Κεράκι του ανάβω
Με δέος με κατάνυξη
Και το σταυρό μου κάνω.
ef
Προχώρησα στη χάρη του
Να τονε προσκυνήσω
Μα μια φωνή που άκουσα
Λέει να σταματήσω.
ef
Α-Μη προχωρείς αμαρτωλέ
Κάτσε εκεί που είσαι
Να βγάλεις τα παπούτσια σου
Και τη γραβάτα λύσε.
ef
Έμεινα στήλη άλατος
Δεν ξέρω τι να κάνω.
Απ` έξω μου φωνάξανε
Ή μήπως από πάνω;
ef
Α-Τι κάθεσαι σα παλαβός
Κάνε αυτό που λέω.
Ε-Ποιος είστε κύριε εσείς
Εγώ του αντιλέγω.
ef
Α-Είμαι εγώ ο Άγιος
Γεράσιμος Νοταράς
Ε-Ω! είμαστε συνονόματοι
Του λέω μετά χαράς.
ef
Α-Το ξέρω βρε ανόητε
Και γιατί με βλαστημάς;
Ε-Κεφαλλονίτης Άγιε
Τηρώ τα καθ` ημάς.
ef
Α-Ποια καθ` ημάς αμαρτωλέ
Υποκριτή και ψεύτη
Όλα για σε μου τά `πανε
Τη περασμένη Πέμπτη.

Ε-Κουτσομπολιά είν` Άγιε
Αυτοί είναι ρουφιάνοι
Κάθε λογής αργόσχολος
Στο στόμα του με πιάνει.
ef
Α-Αυτά που λες υποκριτή
Να μη τα λες εμένα
Τόσα και τόσα που `γραψες
Σου ΄τάχω μαζεμένα.
ef
Ε-Μη με τρομάζεις Άγιε
Αλήθειες έχω γράψει
Α-Μη μου υψώνεις τη φωνή
Γιατί την έχεις βάψει.
ef
Ε-Άγιε Συνονόματε
Πες μου τι έχω κάνει;
Α-Είπες η Αγιοσύνη μου
Πως θαύματα δεν κάνει.
ef
Θα ξέχασες αμαρτωλέ
Ένα σωρό διαόλους
Που είχες στο κεφάλι σου
Τους έχω διώξει όλους;
ef
Ε-Μα Άγιε τι να σου πω
Τι είναι τούτο πάλι;
Α-Για σύνελθε αμαρτωλέ
Μη σου τους στείλω πάλι.
ef
Για το Προκόπη έγραφες
Πως μού `κοψε κομμάτια
Τα πούλησε πανάκριβα
Που τά `κανε πραμάτεια.
ef
Για τους παππάδες έγραψες
Που με υμνολογάνε
Με κάνουνε εμπόριο
Και τα οικονομάνε.
ef
Ε-Μα είν` αλήθεια Άγιε
Δεν έπαιρνες χαμπάρι;
Α-Για μάζεψε τη γλώσσα σου
Μην έρθει και σε πάρει!
ef
Ε-Μ` όλο το σέβας Άγιε
Ο κάθε θεομπαίχτης
Πλουτίζεται εις βάρος σου
Και είμ` εγώ ο φταίχτης;
ef
Δεν βλέπεις τις κοιλάρες τους
Που έχουν ξεχειλίσει
Τόσες και τόσες ανιψιές
Που έχουνε προικίσει;
ef
Ενώ εσύ αδύνατος
Μέσα στη λάρνακα σου
Προσμένεις να συντηρηθείς
Από τα θαύματα σου;
ef
Για σκέψου το καλύτερα
Και μη παραθυμώνεις.
Α-Για τη φωνή χαμήλωσε
Και μη μου την υψώνεις!
ef
Ε-Δεν την υψώνω Άγιε
Αλήθεια σου το λέω
Με πιάνει το παράπονο
Που μού `ρχεται να κλαίω.
ef
Α-Μπα είσαι και ευαίσθητος
Βρε είσαι κατεργάρης
Στην εκκλησιά μου κόπιασες
Ότι μπορείς να πάρεις;
ef
Ε-Αα όχι συνονόματε
Τέτοια εγώ δε κάνω
Από Μελβούρνη έφτασα
Παράκληση να κάνω.
ef
Α-Αα στο καλό σου άχρηστε
Από την Αυστραλία;
Τι κάνουν οι προέδροι σας
Παππάδες κι` εκκλησία;
ef
Ε-Ω Άγιε μη τα ρωτάς
Είν` όλοι γερασμένοι
Αλλά και στη καρέκλα τους
Είναι καλά δεμένοι.
ef
Όσο για τους παππάδες σου
Αυτοί μυαλό δε βάζουν
Οι πιο πολλοί τους Άγιε
Το χρήμα το στοιβάζουν.
ef
Α-Θυμάσαι ρε Γεράσιμε
Που `ρθα στην Αυστραλία
Και μου `χες έτοιμη δουλειά
Ν` αρχίσω εργασία;
ef
Κι` αμέσως ξαναγύρισα
Εις τη Κεφαλληνία
Τόσα στραβά που έχετε
Μού `ρθε ημικρανία.
ef
Τη δέχθηκα τη πρόσκληση
Για να σας βοηθήσω
Μα τόσα που συνέβαιναν
Που να πρωτοαρχίσω;
ef
Γι` αυτό κι` εγώ σας άφησα
Να πάτε στα κομμάτια
Και με την ησυχία σας
Να βγάζετε τα μάτια.
ef
Ε-Ξέρεις τι κάνουν Άγιε
Κάποιοι στην Αυστραλία;
Θέλουν τους δώδεκα θεούς
Να φέρουν με το Δία.
ef
Α-Βρε τι μου λες! Τους άθλιους!
Μα θα τους κανονίσω
Να τους το πεις Γεράσιμε
Πως θα τους δαιμονίσω.
Ε-Και τους Κεφαλλονίτες σου
Κι` αυτούς θα δαιμονίσεις;
Α-Εκείνους τους θεόκουρλους
Θέλεις να ξεχωρίσεις;
ef
Ξέχασες τις παντόφλες μου
Πως μου τις έχουν κλέψει;
Μία απ` τις καλόγριες
Που μου τις είχε πλέξει.
ef
Και τώρα τα ποδάρια μου
Κρυώνουν το χειμώνα
Που κάνει κρύο παγωνιά
Αέρα κι` έχει χιόνια;
ef
Ναι έχεις δίκιο Άγιε
Μα κάνε μου τη χάρη
Αφού τους ξέρεις άσε τους
Π` ο διάβολος να πάρει.
ef
Α-Αφού το λες Γεράσιμε
Αυτούς θα τους αφήσω
Μα αν το Δία προσκυνούν
Κι` αυτούς θα δαιμονίσω.
ef
Ε-Ευχαριστώ σε Άγιε
Για τούτο το χατίρι.
Α-Και τώρα στρίβε από δω
Και πήγαινε σηχτίρι.
ef
Κι` έτσι λοιπόν περήφανος
Μιλώ και καμαρώνω
Που τους Κεφαλλονίτες μου
Και πάλι τους γλυτώνω
Σεπτέμβριος 2013

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου