Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 28 Οκτωβρίου 2013

ΤΑ ΑΚΤΟΠΛΟΙΚΑ ,,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΤΣΙ ΖΑΚΥΝΘΟΥ,,ΣΕ ΠΑΛΙΕΣ ΔΗΜΟΣΙΕΥΣΕΙΣ


19 Δεκ. 2012 ... Το πρώτο εμπορικό του δρομολόγιο πραγματοποιήθηκε στις 14.30 από το λιμάνι της Κυλλήνης για Πόρο Κεφαλλονιάς ενώ τις επόμενες μέρες ...
imerazante.gr

9 Ιαν. 2012 ... Το σενάριο απομάκρυνσης του Στρίντζη από τη γραμμή Πόρου – Κυλλήνη αλλά πιθανόν και από τη γραμμή Σάμης – Πάτρα, δικαιώνει την ...
imerazante.gr

 Stigmes Inzante A

http://imerazante.gr/2013/10/22/72863

Παρασκευή, 4 Ιανουαρίου 2013

ΔΙΑ ΤΟΥΣ ΛΟΓΟΥΣ ΕΞΗΓΗΣΕΩΣ  ΤΗΝ ΠΥΛΗΣ ΤΟΥ ΝΗΣΙΟΥ,, ΚΑΙ ΤΟΥ ΛΟΓΟΥ ΠΟΥ Ο  ΑΝΑΚΤΑΣ ΤΩΝ ΚΕΦΑΛΛΗΝΩΝ  ΘΑ  ΤΟ ΔΙΑΛΕΞΕ  ΓΙΑ ΒΑΣΙΛΕΙΟ ΤΟΥ!!!!

ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΗ ΣΑΣ – Της γραμμής το… κάγκελο


     Δημοσίευση: 19 Ιουνίου 2013

Η μάχες των συνεδριάσεων και ο έρμος επιβάτης
ΖΑΚΥΝΘΟΣ – Το μπάχαλο με την υπόθεση της ΕΡΤ είναι αλήθεια ότι έχει αποσυντονίσει το κυβερνητικό έργο….
Οι αιτήσεις στο ΣΑΣ, που αφορούν στη γειτονιά μας, ήταν δύο, παραίτηση του Στρίντζη από τη γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης, παραίτηση της κοινοπραξίας από τη γραμμή Σάμης – Ιθάκης – Πάτρας και δρομολόγηση του Στρίντζη στην τελευταία γραμμή.

Στον περίγυρο της συνεδρίασης, έντονα ακουγόταν η πληροφορία ότι η κοινοπραξία τα βρήκε με το Στρίντζη με απώτερη σκέψη να μπει και το «Επτάνησος» στην παρέα. Η επόμενη μέρα, βρίσκει την εταιρία «Kefalonian Lines», μόνη της απέναντι σε όλους τους άλλους!
Ωστόσο στη χθεσινή συνεδρίαση του ΣΑΣ (Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών) ο παρών Περιφερειάρχης Σπύρος Σπύρου, έφερε τα πάνω – κάτω και αυτό, γιατί υποστήριξε ότι έπρεπε να εφαρμοσθεί ο νόμος και με βάση τις συμφωνίες που έχει υπογράψει η Κοινοπραξία με το αρμόδιο Υπουργείο, δεν υπάρχει περίπτωση αποδρομολόγησης από τη Σάμη. Το Συμβούλιο δεν μπορούσε να κάνει διαφορετικά, με αποτέλεσμα η κοινοπραξία να μείνει στην εν λόγω γραμμή και το πλοίο «ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ» έξω από όλα τα δρομολόγια.
Η είδηση διοχετεύθηκε αργότερα ως ήττα του Στρίντζη από την Κοινοπραξία, αλλά η αλήθεια είναι ότι οι δύο πλευρές έχουν έρθει σε συμφωνία συνεργασίας για τα επόμενα χρόνια.
Η κότα με τα χρυσά αυγά είναι η Ζάκυνθος!
Όλες αυτές οι συμφωνίες σαφώς εξελίχθηκαν από τη στιγμή που κάποιος «απείλησε» ότι θα φέρει νέο πλοίο στη Ζάκυνθο. Η γραμμή της Ζακύνθου, έχει τη μεγάλη σημασία, την κίνηση και τα αποτελέσματα.
Σάλος δημιουργήθηκε στη συνεδρίαση, όταν ο εκπρόσωπος του πλοίου «Κεφαλονιά» παρουσίασε δύο εισιτήρια της κοινοπραξίας, κομμένα στην ίδια ημερομηνία. Τα εισιτήρια αφορούσαν φορτηγό δέκα μέτρων. Στη γραμμή Κυλλήνη – Πόρος, (23 ναυτικών μιλίων) το κόστος ήταν 65 ευρώ, ενώ στη γραμμή Ζακύνθου – Κυλλήνης (17 ναυτικά μίλια) το κόστος 106 εύρω!!!
Ναυμαχίες 
Στο προσκήνιο και το παρασκήνιο μιας συνεχούς κόντρας και μάχης, η υπόθεση αφορά στην μόνιμη προσπάθεια ελέγχου κυρίως της γραμμής Ζακύνθου – Κυλλήνης και δευτερευόντως στις γραμμές της Κεφαλονιάς.
Οι αρχές της Ζακύνθου σύσσωμες αυτή τη φορά, έχουν πάρει ξεκάθαρη και σαφή θέση υπέρ των Ζακυνθινών πλοιοκτητών.
Ο Βουλευτής, είναι γνωστό ότι κατέθεσε την γνωστή επερώτηση στη βουλή.
Ο Δήμος Ζακύνθου έστειλε έγγραφο στο ΣΑΣ που έλεγε ότι τα Ζακυνθινά πλοία είναι υπέρ αρκετά στη γραμμή και δεν χρειαζόμαστε άλλα…
Ο Αντιπεριφερειάρχης Ζακύνθου δήλωσε στον αρμόδιο υπουργό ότι δρομολόγηση άλλου πλοίου στη γραμμή Ζακύνθου είναι «αιτία πολέμου».
Άρα οι εκπρόσωποι του Ζακυνθινού λαού – που τον εκφράζουν άλλωστε – είναι υπέρ της σημερινής κατάστασης και ξεκάθαρα υπέρ των σκέψεων των Ζακυνθινών πλοιοκτητών.
Να ωφεληθεί και η Ζάκυνθος, και ο επιβάτης και τα πλοία
Αφού λοιπόν ο λαός είναι σύμφωνος, δια των παραπάνω εκπροσώπων του, στο δια ταύτα, πρέπει οι ίδιοι αλλά και η κοινοπραξία να απαντήσουν (με δεσμεύσεις ή με πράξεις) σε τέσσερα απλά ερωτήματα, ώστε να μας βρουν σύμφωνους κι εμάς (τα γράψαμε πάλι):
- Η τιμολογιακή πολιτική της Κυλλήνης θα στείλει χιλιάδες καλοκαιρινό κόσμο στην Κεφαλονιά γιατί η γραμμή της Ζακύνθου είναι πολύ ακριβή (χωρίς αντίστοιχες εκπτώσεις) σε σχέση με τους γείτονες και ήδη βρισκόμαστε στα τέλη του Ιουνίου. Η Ζάκυνθος θα πάθει ζημιά στον εσωτερικό τουρισμό και στο κόστος των μεταφερομένων προϊόντων.
- Τα δρομολόγια αυτή τη στιγμή, είναι κατά ένα περισσότερα από πέρυσι και εξυπηρετούν ικανοποιητικά. Τώρα που δεν υπάρχει Στρίντζης, θα μειωθούν πάλι; Τι θα γίνει τον ερχόμενο χειμώνα;
- Θα υπάρξει πολιτική εκπτώσεων στη γραμμή για να ανασάνει ο ντόπιος επιβάτης – όπως ο Κεφαλλονίτης επιβάτης – και παράλληλα να ανεβάσουμε τον εσωτερικό τουρισμό; Εξασφάλισαν δεσμεύσεις οι Βουλευτής, Δήμαρχος, Αντιπεριφερειάρχης;
- Θα υπάρξει μέριμνα της κοινοπραξίας να θωρακίσει – με συγκεκριμένα μέτρα, υπέρ του επιβάτη – τη γραμμή και να μην βρεθεί στο τέλος με κανένα στόλο πλοίων, στη λογική του ελέγχου των πάντων;
Πρέπει να καταλάβει η κοινοπραξία ότι η κρίση φέρνει ευκαιρίες και στην πιάτσα πολύ καλά πλοία πωλούνται για πολύ λίγα χρήματα. Μέχρι πότε θα παλεύουν να ελέγχουν την παρτίδα και μέχρι πότε θα μπάζουν κάθε ενδιαφερόμενο στην παρέα της κοινοπραξίας και θα μοιράζονται την πίτα; Συνεχίσουν τα λάθη και συνεχίζουν να είναι απόλυτα βέβαιοι ότι το παιχνίδι κερδίζεται με τους υπουργούς, τους φίλους και το ΣΑΣ. Πλέον δεν είναι έτσι. Το μέλλον είναι πολύ κοντά. Μέσα σε 6 μήνες έχουν συμβεί απίστευτα γεγονότα και θα έρχονται κι άλλα… Παντού συμβαίνουν.
Είναι η πρώτη φορά που ο περιφερειάρχης Ιόνιων νησιών – έστω και αν κλήθηκε από συγκεκριμένους κύκλους – πήρε λαϊκή θέση, για να υπάρχει μια νομοτέλεια και οι γραμμές στο νότιο Ιόνιο να λειτουργήσουν όπως στην Κέρκυρα. Οι μεγαλόθυμοι φίλοι Κεφαλονίτες, χάνουν το δάσος…
Επί του πιεστηρίου
Σύμφωνα με έγκυρες πληροφορίες το δεμένο στο λιμάνι μας πλοίο ΟΔΥΣΣΕΑΣ ΕΛΥΤΗΣ πουλήθηκε από την ΑΝΜΕΖ. Η αποχώρηση του πλοίου από το λιμάνι θα γίνει μέσα στο καλοκαίρι, με προορισμό χώρα της Άπω ανατολής. Το γεγονός δημιουργεί καλή εξέλιξη για την ΑΝΜΕΖ αφού η εταιρία, εν μέσω κρίσης δεν θα μπορούσε να αξιοποιήσει στην Ελλάδα το πλοίο, λόγω κόστους κατασκευής αλλά και αβεβαιότητας για την κερδοφόρα δρομολόγησή του.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου