Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 27 Οκτωβρίου 2013

ΑΡΙ-ΑΨΩΔΙΑ Α!!

Θεών αγορά. Αθηνάς παραίνεσις προς Τηλέμαχον. Μνηστήρων εὐωχία.



Τον άντρα τον πολύπραγο τραγούδησέ μου, ω Μούσα,
που περισσά πλανήθηκε, σαν κούρσεψε τής Τροίας
το ιερό κάστρο, και πολλών ανθρώπων είδε χώρες
κι έμαθε γνώμες, και πολλά στα πέλαα βρήκε πάθια,
5για μία ζωή παλεύοντας και γυρισμό συντρόφων.
Μα πάλε δεν τους γλύτωσε, κι αν το ποθούσε, εκείνους,
τι από δική τους χάθηκαν οι κούφιοι αμυαλωσύνη,
τού Ήλιου τού Υπερίονα σαν έφαγαν τα βόδια,
κι αυτός τους πήρε τη γλυκειά τού γυρισμού τους μέρα.

Ορέ Αβραάμ διαλεμπαμέσα μου πως το κατάλαβες?
Με έπιασε η ψυχοπόνια για τσου Κεφαλλονίτες και γράφω πάλε την Οδύσσεια πραματικά.
Δε την αλλάζω δηλαδής όλη κάτι κομματάκια μονάχα έτσι που να μη πολυφαίνομαι, που να δείχνει όμως καθαρά και πως η Ομηρική Ιθάκη είναι η σημερινή.
Άκουε λοιπόνε:
Αμα ψάξε από δω, ψάξε από φτού σκάσει κάνα κανόνι ότι είναι η Ιθάκη στη Κεφαλονιά οι Κεφαλλονίτες τη βάψανε!
Σύμφωνα με τσου διεθνείς κανονισμούς πρέπει να γίνει ανταλλαγή πληθυσμών. Να κουβαληθούνε δηλαδής οι Θιακοί στη Κεφαλονιά και οι Κεφαλλονίτες στην Ιθάκη.


Επειδής όμως δε θέλουνε μήτε να το ακούσουνε οι Κεφαλλονίτες γιατί δε τσού χωράει και θα κάθεται ο ένας απά στον άλλονε θα αναγκαστούνε να πληρώνουνε αποζημιώσεις και νοίκια τσου Θιακούς όπως λένε οι διεθνείς κανονισμοί.
Αυτά μου τα ανέλυσε ένας φίλος Κεφαλλονίτης και μου είπε φάτσα μπάτσα « διάλε παρ και σας και δαύτηνε τη σκρόφα (την Ιθάκη), σκάλισε – σκάλισε σε μπελάδες θα μας βάλετε με τσου κουρλοθιακούς»! Τώρα ποιοι είναι πιο κουρλοί δε ξέρω αλλά σα να έχει δίκιο.
Είμαι κι ο μισός Κεφαλλονίτης (γιός του Αινήσειου και μιάς Φορκυνοπούλας άσε τι λέει η μυθολογία, αλλά ξέρεις «φερμουάρ») και το αίμα νερό δε γένεται, δε θα κουραστώ και πολύ κάτι κόμματα και κάτι λεξούλες θα αλλάξω στα έγραφα του Ομήρου και κανείς δε θα καταλάβει τίποτις.
Τι να κάμω άλλη ώρα σφάζω με τη χατζάρα άλλη είμαι ψυχόπονος, τώρα με πιάσανε οι καλές μου με τσου Κεφαλλονίτες.

Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου