Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 2 Σεπτεμβρίου 2014

ΝΕΑ ΣΚΑΛΑΣ

Μια από τις μεγαλύτερες ηθοποιούς του κόσμου, η Μέριλ Στρίπ, κάθισε και έγραψε ένα κείμενο το οποίο κυκλοφορεί τις τελευταίες ώρες στο διαδίκτυο και κυριολεκτικά αγγίζει πολλούς. 


Γράφει η Μέριλ Στριπ:

«Δεν έχω υπομονή για κάποια πράγματα, όχι επειδή είμαι αλαζονική, αλλά επειδή έχω φτάσει σε ένα σημείο της ζωής μου όπου δεν μπορώ να χάνω χρόνο με ότι με δυσαρεστεί, ή με πληγώνει. Δεν έχω υπομονή για τον κυνισμό, για την υπερβολική κριτική και τις απαιτήσεις οποιασδήποτε φύσης. 
ΔΕΙΤΕ  ΤΟΝ ΣΥΝΔΕΣΜΟ
http://newsskala.blogspot.gr/2014/09/199.html

199 λέξεις από την Μέριλ Στρίπ που συγκλονίζουν

ΕΠΙΣΗς

Οργή στους Εμπορο-επαγγελματίες της Κεφαλονιάς και...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου