Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 2 Ιουλίου 2015

Μεταξύ του ΝΑΙ και του ΟΧΙ, 2.500 χρόνια Ιστορίας

ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ  ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ
Προσωπικά, θα επιμείνω στο ΟΧΙ, ακόμα και αν πρόκειται να είμαι ο μόνος. Το ΟΧΙ ή το ΝΑΙ του δημοψηφίσματος, έχει αποκτήσει πλέον διαφορετικό χαρακτήρα και ερμηνεύεται αλλιώς από τον καθένα. Ακόμα και ανάμεσα σε εκείνους που ψηφίζουν το ίδιο. Όμως, δεν θα πω ΟΧΙ για τον Τσίπρα, ούτε για τον Καμένο. Ούτε μπαίνω στη λογική της πιθανότητας πως θα με εξαπατήσουν. Αυτό δεν με ενδιαφέρει πλέον. Το ΟΧΙ μου, έχει ξεπεράσει ακόμα και αυτούς! Είναι το χρέος μου. Είναι η λαχτάρα της αυτοδιάθεσης και της ελευθερίας. Τίποτα άλλο πέραν αυτού.
Θα πω ΟΧΙ, επειδή αυτό θέλει η ψυχή μου. Για να μπορώ να κοιτάζομαι στον καθρέπτη. Για να είμαι συνεπής με την ιστορία των προγόνων μου. Με όποιο τίμημα. Για να μην ανήκω στην πρώτη γενιά εκείνων των μεταλλαγμένων Ελλήνων που φίλησαν τη μπότα του κατακτητή. Τελικά, επειδή έχω αλλεργία στους εκβιασμούς και στα τελεσίγραφα και είμαι της «παλιάς» σχολής, που έχει ηλικία 2.500 χρόνων…..
Ζυγίστε, λοιπόν, εσείς τις πιθανότητες και ταυτόχρονα επιλέξτε το ποιοι επιθυμείτε να είστε από εδώ και στο εξής απέναντι στην ιστορία!
ART ISSUES- Απόψεις και άρθρα για την Τέχνη και τον Πολιτισμό, την Φιλοσοφία και την Ιστορία, την Θρησκεία και την Επικαιρότητα
PERITEXNISOLOGOS.BLOGSPOT.COM|ΑΠΟ ΓΕΡΑΣΙΜΟΣ Γ. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου