Antonis MaKris έωςΚομπόγιο ιστορίας Κεφαλονιάς & Ιθάκης
Το "Κεφαλληνία"
Κατασκευάστηκε το 1965 στα ναυπηγεία στο Πέραμα για λογαριασμό της εταιρίας Strinzis Lines.Είχε μήκος 82 μέτρα και βύθισμα 3,04 μέτρα.
Είχε 2 κινητήρες diesel 8-κύλινδρους μέγιστης ισχύς 2.942kW (3.945hp),με ταχύτητα 15 κόμβους (17 ήταν η ανώτερη).
Μπορουσε να μεταφέρει 600 επιβάτες.
Απο το 1965 μέχρι το 1993 παρέμεινε στη γραμμή Κεφαλονιάς-Πάτρας.
Το 1993 μετονομάστηκε σε Express Paros ,και εκτελούσε δρομολόγια μεταξύ Σύρου,Νάξου,Πάρου ,Ίο και Σαντορίνης μέχρι το 1999.
Το 1999 πουλήθηκε στην Victoria Marine Passenger Transport Ltd με έδρα την Τανζανία,όπου μετονομάστηκε σε Zahara και εκτελούσε δρομολόγια μεταξύ Dar es Salaam και Mtwara,μέχρι το 2001.
Το 2005 πήγε για scrap .
(Φώτο με τα σινιάλα του Στρίντζη και λίγο πριν το scrap)
ΔΕΙΤΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου