Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Πέμπτη 18 Νοεμβρίου 2010

ΒΙΚΤΩΡ ΡΟΥΧΩΤΑΣ,,,,, ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Σε αυτό το σκηνικό που διαμορφώθηκε υπόσχομαι πως θα είμαι παρών... .
Ευχαριστώ μέσα από τα βάθη της καρδιάς μου όλους και όλες εσάς που με στηρίξατε με την ψήφο σας. Σε αυτό το σκηνικό που διαμορφώθηκε υπόσχομαι πως θα είμαι παρών σε κάθε πρόβλημα κι απόφαση του τόπου μου προσπαθώντας στο μέτρο των δυνατοτήτων μου με ήθος, διαφάνεια και συνέπεια να τιμήσω τους ανθρώπους που με εμπιστεύθηκαν και να αντιστοιχίσω τις επιδιώξεις και τις προσδοκίες του επικεφαλής του συνδυασμού μας, αλλά και όλων των δημοτών, με το ευρύτερο περιεχόμενο των πολιτικών προτάσεων κι αποφάσεων που η ΝΕΑ ΕΠΟΧΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΑ θα καταθέτει πάντα.


ΒΙΚΤΩΡ ΡΟΥΧΩΤΑΣ
ΔΗΜΟΤΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου