Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 15 Ιουνίου 2011

ΠΟΡΟΣ 15 ΙΟΥΝΙΟΥ!







Λοιπές φώτο από τον σημερινό Πόρο  ε δ ώ ,  δύστυχως  αυτή είναι η εικόνα του χωριού  μου, και μόνο αν  βρίσκω  να  βάζω παλιές , άλλων χρόνων δηλαδή θα δείχνει  ίσως ωραίος!!
Το θέμα είναι  όμως   το  τι να λέμε σε αυτούς  που περνάνε, και δεν θα  ξανάρθουν;;;;;!!
Εξάλλου αυτοί δεν με διαβάζουν που ανησύχησε η πανέμορφη Σοφία , μόνοι μας βγάζουμε τα μάτια μας, γι αυτό την προτρέπω να τα πει στον Δήμαρχο,   γιατί εγώ αυτόν κατηγορώ ευθέως  ότι μας τα έβγαλε  τα  μάτια!!!
Ωραία είναι θα την προσέξει, !!!! Αντιπροσωπεία  , εμένα  και με 300 υπογραφές , αλλά και ξανά σε αίτημα μου για Πόρο  ,  δεν μας  έδωσε καμία σημασία!!!!  αυτά για σήμερα  ακολουθεί και ένας σύνδεσμος με το ιστορικό της υπόθεσης , και αύριο θα σας έχω νέες  Φώτο!  ΑΓΑΝΑΚΤΙΣΜΕΝΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΔΗΜΑΡΧΟ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου