Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Σάββατο 22 Νοεμβρίου 2014

ΠΑΛΙΟΤΕΡΗ ΣΥΖΗΤΗΣΗ ΜΕ ARIS,, ΣΕ ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥς

Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα. Ξεκινάω λίγο ανάποδα, τι να κάμω το αποτέλεσμα τση Εθνικής μας γαρ. Λοιπόνε γιατί ειρωνεύεστε τσου Φεροίτες? Άμα και δηλαδής είχε η Θιακοκεφαλονιά μια Εθνική και κέρδαε την Εθνική Ελλάδας στην έδρα της θα λέγαμε βοηθηθήκαμε οι κουρλοί?? Χα χα χα. Ή τα λιοντάρια μας που ξεσκίσανε την Εθνική Ελλάδας?? Λοιπόνε οι Φερόες νήσοι είναι σα τη Θιακοκεφαλονιά περίπου σε έχταση με τον ίδιο πληθυσμό, που άμα βάλουμε και τους δικούς μας τση διασποράς μπορεί νάμαστε και δεκαπλάσιοι! Για δε φτιάνουμε και εμείς μια αυτόνομη Δημοκρατία?? Έδεπα ξεκαρδίζουνται στα γέλια. Έτσι θα μου πούνε μερικοί ανεγκέφαλοι, αλλά για προσέξτε λίγο: Λοιπόνε θα έχουμε Κοινοβουλευτική Δημοκρατία όπως οι Φερόες και η Βουλή μας θα έχει βουλευτές τσου σημερινούς εκλεγμένους στο Δήμο και την εμφάνιση των σημερινών Δημοτικών συμβουλίων. Χα χα χα. Θα είχαμε σωθεί οικονομικά! Θα είχαμε ολοχρονίς τουρισμό, το κοινοβούλιό μας θα ήτανε χωρητικότητας ΟΑΚΑ και τα εισιτήρια προπουλημένα για σε την Τρίτη φιλικό με Σερβία
 ΚΑΙ  ΑΚΟΛΟΥΘΕΙ  ΣΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΑΠΑΝΤΗΣΗ  ΜΟΥ........


1 σχόλιο:

  1. Φίλε εγώ αλλού το πήαινα αλλά εσύ εκεί με τον Οδυσσέα.
    Δεν πάω και εγώ πίσω βέβαια…
    Είναι λοιπόν απαράδεκτο να έρχεται κάποιος στα νησιά μας να ακούει Ιθάκη και Ιθάκη να μη βλέπει. Έρχεται ένας φίλος πριν κάνα δυο χρόνια και γυρνάει και τα δύο.
    Ευχαριστημένος από τσι διακοπές του έμεινε, αλλά επειδή του έλεα και εγώ, άκουε και αυτός από τα ΜΜΕ για αυτές τις ανασκαφές με τα παλάτια από δω, τσου τάφους από κει τα γύρισε, τα είδε και μου λέει:
    Μακακίες είδα, τίποτα που να λέει κάτι το σοβαρό.
    Αυτό ήταν το συμπέρασμα ενός μέσου τουρίστα και πιστεύω ότι το ίδιο λένε οι περισσότεροι, μη κοιτάς που εμείς ξέρουμε κάτι λίγα και τα βλέπουμε από άλλη σκοπιά.
    Αυτό θα πρέπει να ανατραπεί κάποια στιγμή, πρέπει κάτι να αποδειχθεί, να γίνει χειροπιαστό, πώς να το πω πιο απλά δε ξέρω.
    Έρχεται στην Ιθάκη βλέπει κάτι που για κάποιον απλό δε λέει τίποτα, όπως και ο τάφος του Πόρου πάλι δε του γεμίζει το μάτι μια και καλώς, ή κακώς υπάρχει αμφισβήτηση αιώνων πλέον.
    Τα λέω αυτά γιατί αυτά έχω καταλάβει εγώ σαν αλήθεια και γνωρίζω ότι μπορεί να φάω «κόκκινη» επειδή η αλήθεια δεν αρέσει πάντα.
    Έρχονται το καλοκαίρι τόσοι τουρίστες, πόσοι ενδιαφέρονται για την Ομηρική Ιθάκη και τι στην πράξη να δουν? Αντί της Ιθάκης που τη ξέρει όλος ο κόσμος βλέπουν τη Μελισσάνη, εκεί καταντήσαμε. Λέω ψέματα? Αν ναι αφορίστε με ελεύθερα.
    Συνεργαζόμουνα πριν χρόνια με δυο Γάλλους τεχνικούς σε μια επιχείρηση.
    Είμαι από την Ιθάκη τη πατρίδα του Οδυσσέα τσου λέω.
    Χα χα χα αυτοί. Του Ούλης μου λένε.
    Που να ξέρω εγώ τότενες ότι τον Οδυσσέα τόνε λέανε και Ούλης!
    Οδυσσέα ρε μακάκες τσου λέω. Το μακάκες το πιάσανε. Ούλης μακάκας μου λένε?
    Όχι εσείς τσου λέω. Την άλλη μέρα αφού πήρανε τηλέφωνο κάπου στις Άλπεις, μου λένε δίκιο έχεις Οδυσσέας λέγεται. Καμιά σχέση με αρχαία, αλλά τον Οδυσσέα τόνε ξέρανε και αυτοί και οι γυναίκες τους, στην Ιθάκη όμως κολλάγανε.
    Γυρίσανε τότε όλες τις γνωστές αρχαιολογικές τοποθεσίες, μέχρι τη Σπάρτη φτάσανε αν και τους είπα ότι δε θα δούνε τίποτα αρχαίο θέλανε όμως να τη δούνε, για την Ιθάκη συμβαίνει το ίδιο? Τη Μελισσάνη την ξέρουν περισσότεροι. Χα χα χα.
    Κάπου πρέπει να μπούνε άλλες βάσεις πάνω στο θέμα, κάπου πρέπει να σταματήσει η φαγωμάρα μας και να βρούμε από κοινού λύσεις, από κάπου χρειάζονται χρηματοδοτήσεις και ουσιαστικό ενδιαφέρον. Δυο τρία το πολύ σημεία μπορούν να διεκδικήσουν την Ομηρική Ιθάκη και δυο νησιά είμαστε, δεν είμαστε η αχανής Σαχάρα και όμως τίποτα!! Και όλα αυτά τα πληρώνουμε χρόνια και μυαλό δε βάζουμε.
    Περνάς από Λευκάδα και εκεί άλλη Ιθάκη, ταβέρνα ο Οδυσσέας, ξενοδοχείο η Πηνελόπη, πιο κάτου ο Τηλέμαχος, στο τέλος δε θα προκάμουμε θα μας πάρουνε στο «ψιλό» και καληνύχτα που έλεε κι ο νόνος μου.
    Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή