ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΔΙΟΝΥΣΗ ΛΥΚΟΥΔΗ ΣΤΗΝ ΕΡΑ-Κ & ΣΤΗΝ ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΚΟΥΛΟΥΡΙΩΤΟΥ, στο ραδιόφωνο της ΕΡΑ-Κ
5. Μίλησε για την γραμμή Πάτρα-Σάμη-Ιθάκη. Τόνισε ότι το 2012 σταμάτησε η εταιρεία Στρίντζη με 2.000.000 ευρώ ζημιά. Το 2013 την ανέλαβαν οι Ζακυνθινοί που αποχώρησαν με 1.800.000 ευρώ ζημιά. Εάν τότε μπαίναμε εμείς, στα τρία χρόνια θα είχαμε εγγράψει ζημιά 3.600.000 ευρώ το λιγότερο. Άρα θα είχαμε κλείσει την εταιρεία. Και θα είχαν φύγει τα πλοία και από τον Πόρο με ότι αποτελέσματα συνεπάγεται αυτό. Η εταιρεία είναι οικογενειακή επιχείρηση, είπε.
6. Ποιά όμως είναι τα αποτελέσματα της παρέμβασης της Kefalonian Lines στα ακτοπλοικά δρώμενα του νησιού μας; Όπως τονίζει ο Δ. Λυκούδης: Πρώτον έχει η Κεφαλονιά 180 ημέρες το χρόνο, 7 δρομολόγια την ημέρα προς την στεριά. Κάθε 1,5 ώρα ο Κεφαλονίτης μπορεί να φύγει από το νησί του και να πάει στην στεριά. Αυτό είναι μία κατάκτηση της εταιρείας μας. Δεύτερον για πάρα πολλά χρόνια η τιμή του εισιτηρίου ήταν 48 και 45 ευρώ και σήμερα είναι 38 ευρώ. Αυτό το επιβάλλαμε εμείς. Τρίτον από την ημέρα που μπήκε η Kefalonian Lines στις γραμμές δεν υπάρχει ούτε μία μέρα, εκτός από τις απεργίες και κάποια ακραία καιρικά φαινόμενα, που να μείνει η Κεφαλονιά χωρίς πλοίο και χωρίς σύνδεση με την στεριά. Τέταρτον, πρέπει να πιστώσουμε στην εταιρεία ότι όλοι οι άνεργοι ναυτικοί μας ξαναβρήκαν δουλειά
7. Ο επόμενος στόχος της εταιρείας, σύμφωνα με τον Διονύση Λυκούδη είναι ότι εμείς θα τολμήσουμε να σηκώσουμε την σημαία της Κεφαλονιάς στα νησιά του Αιγαίου πολύ σύντομα.
anexarttitosblog.gr,, ΔΕΙΤΕ ΟΛΟΚΛΗΡΗ ΤΗΝ ΑΝΑΡΤΗΣΗ ΣΤΟ
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου