Σήμα Facebook
Κυριακή 26 Απριλίου 2015
6 σχόλια:
Αγαπητέ φίλε
ΑπάντησηΔιαγραφή
Θα ήθελα να μου δώσεις το email σου για να σου στείλω τις φωτογραφίες γιατί δεν μπορώ να κάνω επικόληση.
Τώρα βλέπω ότι είσαι σίγουρος γι' αυτά που γράφεις και αυτό με χαροποιεί γιατί έτσι μπορούμε να συζητήσουμε, πέρα από τις φωτογραφίες πάνω στα στοιχεία αυτά που πρέπει να έχει ένας τόπος για να είναι η Ιθάκη του Οδυσσέα.
Θα ήθελα να πιστεύω ότι αποδέχεσαι ότι η ομηρική Ιθάκη θα πρέπει να ταυτίζεται με την ομηρική περιγραφή αλλιώς δεν έχει νόημα η όποια συζήτηση. Αν θέλεις λοιπόν ας αρχίσουμε να δίνουμε ένα-ένα τα στοιχεία και αν ανταποκρίνονται στην εν λόγω πραγματικότητα.
Ξεκινώ με την τελευταία φωτογραφία. Η Ιθάκη είναι παραθαλάσσια με δύο λιμάνια το ένα δίπλα στο άλλο. Το σημείο που υποτίθεται σταμάτησε ο Μέντης είναι έξω από την πόλη δηλαδή ένα τρίτο λιμάνι. Αυτά τα στοιχεία δεν υπάρχουν στην φωτογραφία.σας ευχαριστω,, το πρώτο σχολιο σας το ειχα ήδη κάνει νέα ανάρτηση,,!! η Ομηρική τοπόγραφία είναι το βασικότερο όπως ακριβώς το θέτεις, εχω και στα δυο μπλοκ,, ξεδιπλωσει λίγο την τοπογραφία σε σχέση με την περιοχή μου, την οποία όσο την ψάχνω τόσο περισσότερες ομοιοτητες με τα γραφώμενα τοι Ομήρου βρίσκω.!
ΑπάντησηΔιαγραφή
το ένα λιμάνι στην εδώ τοποθεσία,, ήταν εντός ποταμού (όπως το δειχνει η φωτο του μπλοκ) το δευτερο η παραλία του σημερινού Πόρου,, ποπυ πριν την ολικη ανοικοδόμοιση από τους σεισμους 1953 ηταν τεράστια και αμώδες (ευκολο και στο να βγάζουν τα πλοία έξω) ενω το τρίτο,, τα σημερινά Λιμένια,, με την αναφορά από Ομηρο ως Λιμιώνας..,! το email moy είναι porosnews@gmail.com kai fotisfamily@hotmail.com
Α) Το σύμπλεγμα είναι στο Ιόνιο.
Β) Αναγκαστικά στην Ελλάδα.
Γ) Αναγκαστικά το καθαυτό βασίλειο είναι η Θιακοκεφαλονιά.
Δ) Έχει δίκιο μόνο στο ότι οι Έλληνες βάζουνε λεφτά μόνο για να βλέπουνε τη κωλοτούμπα τση Μαντόνας.
Και αφού θέλει να ψάξει ο φίλος και μπράβο του για το ενδιαφέρον ας ανατρέψει αυτά τα δεδομένα. ΄
Έτσι είναι φίλε Παυσανία χα χα χα. Μας αμολάρεις το μελάνι σα τη σουπιά τη μελανηφόρο και άντε να τραβιόσαστε, για ανάλυσέ το ανάποδα να τραβιέσαι εσύ?? Χα χα χα.
Σε βλέπω να τη παθαίνεις σα τον συνονόματό σου το στρατηγό ικέτη στον θολωτό των Τζανάτωνε!
Και για δε μου λες φίλε Γιώργη, καλά, έφτασες τη Ζάκυνθο μέχρι τη Λευκάδα, για δε τη κοτσάριζες σε κάνα ταμπελάκι πιο χαμηλά που τα άφησες άσπρα?? Και τι ήτανε εκεί πέρα η Μυσία?? Και έκαμες και εμάς προγόνους του Πυθαγόρα του Σάμιου…
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα.
ΕΓΩ Ο ΚΑΚΟΜΟΙΡΗς ΠΑΙΡΝΩ ΤΣΙ ΘΕΩΡΕΙΕς ΑΛΟΥΝΟΝΕ,, ΚΑΙ ΑΠΛΑ, ΕΚΦΕΡΩ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ, ΣΕ ΚΙΟ ΤΟΝ ΧΑΡΤΗ ΛΟΙΠΟΝ ,ΠΟΥ ΑΝΕΒΑΖΕΙ ΤΣΙ ΖΑΚΥΝΘΟ ΣΤΗΝ ΛΕΥΚΑΔΑ,, ΝΑ ΞΑΝΑΟΜΟΛΟΓΗΣΩ. ΕΒΑΛΕς ΚΑΙ ΕΣΥ ΤΟ ΛΙΘΑΡΑΚΙ ΣΟΥ ΝΑ ΜΕ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΕΙς, ΜΕ ΤΟ ΑΡΑΚΥΝΘΟΣ, ΜΕ ΤΟΝ ΖΕΥς ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΣΧΟΛΙΑ ΣΟΥ,, ΜΕΤΑ ΔΙΑΒΑΣΑ ΚΑΙ ΤΟΥς ΛΟΓΟΥς ΠΟΥ ΔΙΝΟΥΝ ΤΗΝ ΘΕΩΡΕΙΑ ΤΟΥ ΧΑΡΤΗ,,ΠΟΥ ΦΕΡΝΕΙ ΤΑ ΠΑΝΩ ΚΑΤΩ ΣΤΟΝ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ ΜΑς, ΚΑΙ ΑΠΛΑ Η ΣΕΙΡΑ ΝΗΣΙΩΝ ΑΛΑΖΕΙ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟ, (ΑΝΤΙ Η ΑΝΑΓΡΑΦΗ ΤΟΥΣ ΑΠΟ ΝΟΤΟ ΣΕ ΒΟΙΡΡΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΒΟΡΑ ΣΕ ΝΟΤΟ) ΖΑΚΥΝΘΟΣ-ΣΑΜΗ-ΙΘΑΚΗ-ΔΟΥΛΙΧΙ ΣΤΗΝ ΠΡΙΝ ΘΕΩΡΕΙΕς ΧΑΡΤΟΓΡΑΦΙΣΗ , ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΠΑΛΙ ΣΕΙΡΑ ΑΡΧΙΖΟΝΤΑΣ ΓΙΑ ΖΑΚΥΝΘΟ ΑΠΟ ΛΕΥΚΑΔΑ ΜΕΡΙΑ ΟΠΩς ΤΑ ΛΕΕΙ Ο ΧΑΡΤΗΣ.
Ευτείνη τη θεωρία περί Λευκάδας – Ζακύνθου την έχει γράψει σε ένα του βιβλίο ένας δηκηγόρος – ιστορικός που μου διαφεύγει το επίθετο, Βαγγέλης το μικρό του αν θυμάμαι καλά, αλλά δε δένει με τίποτα κατ΄ εμέ. Απλά έβαλε το Δουλίχιο στη σημερινή Ζάκυνθο και πέταξε την Ομηρική Ζάκυνθο που του περίσσευε εκεί αηπάνου!
Πώς να γίνει πιστευτό αφού εκεί ήτανε η Ομηρική Νήρικος που κατέλαβε ο Λαέρτης και την έχουνε ανακαλύψει κάτου από τη σημερινή πόλη τση Λευκάδας??
Έχω διαβάσει και μια άλλη όμως πιο πιστική και ριζοσπαστική λύση θα έλεγα, αλλά άστηνε γιατί θα μπλέξουμε άσκημα. Χα χα χα.
Χουά χα χα χα χα χα χα χα χα χα χα.
Δεν ήξερα ότι συνεχίστηκαν οι σχολιασμοί και δεν θέλω να πιστέψει κανείς ότι λοιποτακτώ από μια συζήτηση. Αρχικά να πω ότι εκτιμώ την όποια προσπάθεια κάνει κάποιος για να υποστηρίξει μια γνώμη άσχετα αν ασυμφωνώ όμως να τονίσω οτι ένας χάρτης με ταμπέλες δεν λέει σώνει και καλά την αλήθεια γιατι το κάθε ένα από αυτά τα μέρη θα πρέπει να ταυτίζεται με τις αντίστοιχες γεωγραφικές αναφορές, τους προσανατολισμούς και την δοσμένη χωροταξία. Έτσι προτείνω να οργανώσεις μια συζήτηση, να ορίσεις το θέμα για να μην χαθούμε σε χιλιαδες λεπτομέρειες και να ορίσεις την σειρά που θα μιλάμε. Είμαι έτοιμος από την μεριά μου να σας προσκομίσω στοιχεία για ν' αποδείξω την θέση μου.
Θα περιμένω λοιπόν την πρόσκλησή σου.
Υ.Γ Δεν έχω κανένα πρόβλημα να αντιμετωπίσω οποιονδήποτε συζητητή αρκεί να μπορώ να απαντώ και φυσικά να υπάρχει σεβασμός από όλες τις πλευρές.
Φυλικά Παυσανίας