Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Δευτέρα 4 Απριλίου 2016

Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ,, ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥς ΚΕΦΑΛΛΟΝΗΤΕς


φωτο Αποστολος Αγγουριας



The prime minister of Canada, Justin Trudeau, came to visit the Cephalonian House of Montreal after the parade, like he use to every year when he was a member of Parliement. 
After the greek parade, we had "skordalia" at the Cephalonian House.

ΣΚΟΡΔΑΛΙΑ ΣΤΟ ΚΕΦΑΛΛΟΝΙΤΙΚΟ 
ΣΠΙΤΙ ΣΤΟ ΜΟΝΤΡΕΑΛ 
Ήδη είμαστε στην τελική ευθεία για την κεφαλονίτικη σκορδαλιά την Κυριακή μετά την παρέλαση ο μπακαλιάρος κόπηκε και μπήκε για ξαρμυρισμα οι αρχιτέκτονες που για πολλά Χρόνια κρατούν τη συνταγή της σκορδαλιάς στα συρτάριατους ο στρατηγός κωςμας Αθανασάτος ο οποίος για να βάλει τα υλικά στην σκορδαλιά γυρίζει από εκεί και τον κυνηγάει Ο Ρασσιάς ο Αντρέας μήπως Και δει την βάζει μέσα αλλα ο στρατηγός δεν τον αφήνει να πλησιάσει κοντά Εφέτος στην παρέα θα είναι και ο Τζίμης ο Μιτάκης αυτός είναι Για όλες τις δουλειές από την σκορδαλιά και το μπακαλάο στο τηγάνι Μέχρι και το σερβίρισμα την Κυριακή το μεσημέρι βοηθώντας τον Κώστα τον Ψυχογιό τον Παναγή Τόν κατράβα και τους υπόλοιπους εθελοντές στην κουζίνα περιμένουμε να γεμίσει ηΑίθουσα από κόσμο Εάν λοιπόν έχετε αποφασίσει να έρθετε να φάτε μπακαλιάρο και Αλιάδα μόλις τελειώσει Η παρέλαση τρέξτε γιατί δεν πρόκειται να βρείτε θέση Εάν δε σας αρέσει η σκορδαλιά και ο μπακαλιάρος βάλτε τα με τον Αντρέα Το ρασια Εάν δεν
σας αρέσει το σερβίρισμα και όλη διαδικασία της ημέρας βάλτε τα μαζί μου

1 σχόλιο:

  1. Και για δε μου λες ορέ πατριώτη εμένα που είμαι Θιακοκεφαλλονίτης από ποια μεριά μου έχει έρτει κοντά από τη δεξιά, ή την αριστερή?
    Γιατί τόνε ψάχνω και έχω αλληθωρίσει!!

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή