Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 5 Απριλίου 2016

ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΙ ΗΜΕΡΑΣ

Και για δε μου λες ορέ πατριώτη εμένα που είμαι Θιακοκεφαλλονίτης από ποια μεριά μου έχει έρτει κοντά από τη δεξιά, ή την αριστερή? Γιατί τόνε ψάχνω και έχω αλληθωρίσει!! Χουά χα χα χα χα χα χα χα. σε Ο ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ ,, ΤΟΥ ΚΑΝΑΔΑ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟΥς ΚΕΦΑΛΛΟΝΗΤΕς
 
Εμένα ΚΑΣΙΚΙΑΡΙ πάει το μυαλό σου πουθενά αλλού? Χουά χα χα χα χα χα χα. σε ΜΑΘΕ ΠΩς ΣΕ ΛΕΝΕ ,ΣΤΑ ΓΙΑΠΩΝΕΖΙΚΑ

Και τουλάχιστον  ακόμη  3 σχόλια :

ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΕΖΟΠΟΡΙΚΗ ΔΙΑΔΡΟΜΗ

ΣΤΟΥς ΣΧΟΛΙΑΣΜΟΥς ΚΑΠΕΤΑΝΙΟΥ
  1. Και για δε μου λες ορέ καπετάνιε εγραδάρισες τα νερά να μας πείς πόσο βάθος έχει, για σε έφαε μονάχα η ζήλια γιατί δεν ήσουνα εσύ Επίσκοπος στην Επισκοπή εκεί στο μοναστήρι?
    Χουά χα χα χα χα χα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και για δε μου λέτε ορέ Ποριώτες εφκείνο το όνομα τση λίμνης σας τί θέλει να πεί?
    Γιατί το Άκολη σημαίνει κολοβή.
    Ενώ το Άκωλη σημαίνει χωρίς κώλο με το συμπάθιο, δηλαδή χωρίς πάτο.
    Άμα είναι κολοβή λοιπόνε να το γράφεται κεφαλλονίτικα Κ ο λ ο β ή, και άμα είναι χωρίς πάτο πάλε Κεφαλλονίτικα Ά κ ω λ η.

    Χουά χα χα χα χα χα χα χα.
    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ακολη και αβυθος μου εχουν πει εχεουν το ιδιο νοημα! αλλα δεν ειμαι σιγουρος! Βασικο της γνωρισμα φυσικά το πολυ μεγάλο βαθος της (αν και τελικά υπάρχει βυθος) και αλλο ένα χαρακτηριστικο,, ειναι ότι σε πολυ κοντινη απόσταση ,,από την απέναντι ρεματια (προς Σάμη) υπάρχει μικρότερη λίγο σε μέγεθος λίμνη,, με ακριβώς τις ίδιες ονομασίες!, και για να τις ξεχωρίζουν τις λένε αυτην του Αγ. Νικολάου μεγάλη Αβυθος-ακολη, και την άλλη μικρη
  4. ΟΜΗΡΙΚΟΙ   ΤΟΠΟΙ,, ΤΟΥς ΟΠΟΙΟΥ  ΤΟΥΣ  ΕΧΟΥΜΕ  "ΓΡΑΜΜΕΝΟΥΣ"
  5. ΕΠΑΝΩ  Η ΜΙΚΡΗ ΑΚΟΛΗ-ΑΒΥΘΟς,, ΑΠΟ ΔΙΓΑΛΕΤΟ ΠΡΟΣ ΣΑΜΗ,, ΚΑΙ ΚΑΤΩ Η 
  6. ΒΡΥΣΗ (ΙΣΩς ΚΟΡΑΚΟΠΕΤΡΑς)  ΜΕ  ΠΑΛΙΟΤΕΡΗ ΤΗς ΦΩΤΟ ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΩ
  7.  ΣΕ ΥΠΟΣΥΝΔΕΣΜΟ ΚΑΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ,, ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΜΑς ΣΧΟΛΙΑΣΤΗ ΘΕΟ ΤΟΥ ΟΜΗΡΙΚΟΥ ΠΟΛΕΜΟΥ
  8. ΣΤΗΝ ΚΑΤΩ ΦΩΤΟ,,ΠΙΝΕΙ  ΝΕΡΟ  ΕΝΑΣ ΣΥΝΧΡΟΝΟΣ  ΟΔΥΣΣΕΑΣ
  9. ΔΗΜΟΦΙΛΕΊΣ ΑΝΑΡΤΉΣΕΙΣ ΣE POROVRESS

1 σχόλιο:

  1. Εδώ με τσι Αβύθους εμπερδεύτηκα.
    Δεν ήξερα ότι είναι δύο! Για ορέ όταν επέσανε μέσα βουτηχτάδες και εβρήκανε πάτο, εβρήκετε λύση με τη δεύτερη άκωλη που δεν έχει πάτο??
    Χουά χα χα χα χα χα χα

    Σα τη προφητεία του Ράλλη το κάμαμε!
    Άπαιχτη φίλε ! «ΘΑ ΕΥΘΥΓ*ΑΜΗΣΟΥΜΕ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ,,
    Κάκα κα κα κα κα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή