Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


FREE SUNBEDS IN POROS

KEFALONIAN LINES

KEFALONIAN LINES

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

Τετάρτη, 22 Μαρτίου 2017

ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΗΜΕΡΑ ΠΟΙΗΣΗΣ - Aπο Γνώσης Πανόραμα


Θαλασσά μου
Σε λέω ξελογιάστρα γιατί δεν είσαι ?
Σε λέω γλυκιά, πονηρή ματιά γυναικός, γιατί δεν είσαι ?
Σε λέω απέραντη , που λαμπιρίζεις με το φως του φεγγαριού, γιατί δεν είσαι?
Προσπαθώντας να κρύψεις, τα ένοχα μυστικά σου, γίνεσαι κακιά σαν μάγισσα
Θέλεις να κράτησης χαρακτήρα , πλαφ, πλαφ ακούγεται το μικρό κυματάκι Στα υφαλα του καραβιού ,
μας κοροϊδεύεις και ξεθαρρεύεις και σιγά σιγά πονηρά
Αρχίζεις ,πλαααφ πλαααφ και το πλοίο μου αρχίζει να ποτζάρι πιο δυνατά , πιο δυνατά ,πιο δυνατά , σταμάτα πια ,σταμάτα πια στρίγγλα ,θα μας βουλιάξεις,
Σε χαϊδολογούσα και σε κανάκευα ,σου έλεγα γλυκόλογα πως σε λατρεύω !
Και εσύ ,γιατί έγινες τόσο κακιά βαλθηκες να με πνίξεις ? δεν λυπάσαι τα νιάτα μου μια κοπελίτσα είμαι …
εμπιστοσύνη σου έδειξα ,και μπήκα στο καράβι κάνοντας όνειρα τρελά για την λατρεία που είχα, για σένανε, θάλασσα πλατιά πλανεύτρα ,
Γλυκιά και ξελογιάστρα ,πονηρή ,πανούργα θάλασσα μου.
ΚΑΙ ΟΜΩΣ ΣΕ ΛΑΤΡΕΥΩ
Γνώσης Πανόραμα

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου