Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Κυριακή 30 Απριλίου 2017

ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΜΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΓΙΑΝΓΚΟ ΜΕΤΑΞΑ , KAI ΣΑΚΗ

Καλημέρα και καλή Κυριακή!
Από το 1976 δεν έχω ξανανεβεί στον Δία για δω τι απόγιναν αυτά τα ωραία μαγιόλια στο εκκλησάκι...

Σαν περπατήσεις στην κοίτη του Βόχυνα θα φτάσεις στο φράγμα. Τότε καταλαβαίνεις τι εννοούσε ό Όμηρος με την φράση "εν λιμένι ρείθρω"

Γιωργος Βαρυπατης Καλημερα φιλε Γιανκο , πολυ ωραια φωτο . Ο Βοχυνας ειναι το ποταμι του Πορου ? Και εξηγησε μου τη φραση του Ομηρου . Ευχαριστω .

Yangos Metaxas Καλημέρα Γιωργος. Ο Βόχυνας είναι το ποτάμι του Πόρου. Θα πρει να περιπλανηθείς λίγο στο μπλογκ του Γιώργου Γκιάφη όπου θα καταλάβεις καλύτερα την Ομηρική φράση και ποιο φαίνεται ότι ήταν το λιμάνι της Ομηρικής Ιθάκης. http://pronoikefalonias.blogspot.gr/.../blog-post_6631.html
ΓΙΩΡΓΟς ΓΚΙΑΦΗΣ,, Πολλά  ευχαριστω  για τα καλά λόγια Γιανγκου, εγω απλά  ειμαι ενας απλος παρατηρητης που διεγνωσα  τις μεγάλες αποκαλυψεις που εχουν γινει  μετα  το  1992,, με  την ευρεση και το  μηκυναικου ταφου,, και  η μονη μου προσπαθεια  δεν εινα να πεισω  τους εκτος Πόρου, αλλα τους εντος,, που  δειχνουν τελικα  να ειναι αυτοι οι τυφλοι και οχι ο  ΟΜΗΡΟΣ!!
ΣΥΝΕΧΕΙΑ
ΚΑΙ  ΑΠΟ  ΣΑΚΗ   -  (ΠΑΤΗΣΤΕ ΣΤΟΝ ΚΑΤΩ ΦΩΤΟ ΛΙΝΚ,, ΓΙΑ ΤΟ  ΒΙΒΛΙΟ ΤΟΥ)

ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΚΗ ΔΑΝΙΗΛ

ΒΙΒΛΙΟ ΣΑΚΗ ΔΑΝΙΗΛ 
ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΤΑΞΙΔΙΟΥ
ΚΑΙ  ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ  ΑΝΑΡΤΗΣΗ

ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΜΕ ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΜΕ ΑΡΧΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΟΜΗΡΙΚΗ ΙΘΑΚΗ
POROSNEWS.BLOGSPOT.COM

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου