Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 26 Δεκεμβρίου 2017

EYXEΣ ΑΠΟ ΓΙΩΡΓΟ ΣΠΗΛΙΏΤΗ

25 Δεκεμβρίου 2017
Αγαπητοί μου φίλοι,
Το  μέτρο της επί γης  ζωής είναι η καλλήν Υγεία και η ΕιρήνηΤο μήκος του χρόνου δεν έχει καμίαν αξία.
Σας εύχομαι να έχετε καλλήν Υγεία  και Θετική σκέψη για
 δημιουργία.
Οικογένεια Γιώργου Σπηλιώτη

  Η  Ιστορία  ενός φθινοπωριάτικου  φύλλου
        Στον αγαπητό γιατρό, δάσκαλο, ποιητή, φίλο και άνθρωπο, Φώτη Παυλάτο

C:\Documents and Settings\E615\Επιφάνεια εργασίας\ΠΟΙΗΣΗ\ΘΑΛΑΣΣΑ, Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ\ΕΙΚΟΝΕΣ 2 ΘΑΛΑΣΣΑ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ  ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ\ΦΘΗΝΟΠΩΡΙΑΤΙΚΟ ΦΥΛΟ.jpg
Ήλθα μιας  άνοιξης πρωί, να τόσο δα μικρούλη`

με λίγο φως, λίγο νερό και τη δική σου αγάπη
μεγάλωσα κι απλώθηκα στου ήλιου τα λημέρια.
Του ήλιου μάζεψα το φως και της βροχής τις στάλες
μαζί τα δυό τους  έπλασα με την δική σου αγάπη
στου έρωτα τα χρώματα και τ’ άρωμα να μοιάζει.
Τα χρώματα της Ίριδος κάλεσα να στολίσουν
και το δικό μου πρόσωπο, που έλαμπε στον ήλιο.
Άπλετο χάρισα  άρωμα στων κοριτσιών τα χείλη,
οι  νιές με γλυκοφίλαγαν  και οι γραίες με κρατούσαν
σαν φυλαχτό στα χέρια τους, που  άρωμα σκορπούσα.
Κοντά  δε στο  φθινόπωρο ο αγέρας  τραγουδούσε
ένα γλυκό σκοπό, που μέθυσα κι  άρχισα να χορεύω
με το ρυθμό της λευτεριάς  και  λεύτερο στο ήλιο.
Ήρθα εδώ γονατιστό για να σε ευχαριστήσω
για το νερό που μου έδωσες και την αγάπη αντάμα.
Στάσου διαβάτη μια στιγμή στα μάτια κοίταξέ με,
εγώ τη γνώση σου έφερα του κύκλου της ζωής.
Δεκέμβριος   2015
Καπετά – Γιώργος Σπηλιώτης

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου