Στο περί Ιθάκης = τόπος της Κεφαλληνίας συμφωνεί και ο Ησίοδος και δεν έχω ακόμα καταλάβει γιατί αυτή η πληροφορία έχει μείνει χωρίς έρευνα: Κάποια προσπάθεια γίνεται στο:
www.portoassos.gr/ησιόδου-ιθάκης-αποκάλυψη
Έ συμφωνούμε και σε μερικά σα πατριώτες! Έπειτα ανακάλυψα σε πολύ πρόχειρη ανάγνωση (θέλει χρόνο το άρθρο) ότι έρχομαι δεύτερος Ρόκκος στην έρευνα για τον Οδυσσέα μετά τον J. La Roche το έτος 1868, και να δείς μπας και είμαστε και συγγενείς! Έχω κάποιες πληροφορίες (αν και πολύ δύσκολο) αυτό, και άνευ πλάκας.
αναμενουμε λεπτομεριες! νομιζω η αναρτηση του Μεταξα,, Μετξυ μας ειναι κατατοπιστικοτατη, επισης τελικα δεν ξερω τελικα αν ειμασταν ο ομαφαλος (ή ο Φαλλος) κατα μερικους της τοτε γνωστης γης ,,αλλα εγω με σημεριινο χαρτη τον κυκλο τον εχω φτιαξει καπου, με κεντρο του τον πόρο χαχα
Μια παρατήρηση σε ένα σημείο των πιο πάνω αναφερόμενων:
Για να υπάρχει δυνατότητα σωστής ερμηνείας της περιγραφής της Ιθάκης από την Αθηνά πρέπει να γνωρίζουμε τι σημαίνει επ΄ ακριβώς η λέξη «γαία» (τηνδε τε γαίαν, ν-238). Δηλαδή το νησί της Ιθάκης ή όλη την επικράτεια της Ιθάκης? Όπως και τη λέξη «ηπείροιο» ( ηπείροιο μελαίνης , ξ-97) στην αφήγηση του Εύμαιου. [Υπάρχει άρα διαφορά μεταξύ της ηπείροιο μελαίνης και του εν ηπείρω (ξ-100) ] ?? Δεν νομίζετε ότι αν δεν ξεμπλέξουν αυτά, κάποιος από τους δύο ή ο Εύμαιος ή η Αθηνά είναι εκτός περιγραφής τόπου (δηλαδή της Ιθάκης) αναφερόμενοι στην εκτροφή βοοειδών και όχι μόνο?? Λέτε να είναι και οι δύο? χα χα.
Το λοιπόνε αφού δεν απαντάει κανείς να το συνεχίσω λιγουλάκι.
Εκείνη την Ομηρική λέξη που χαρακτηρίζει την Ιθάκη σα «χθαμαλή» καλά εκάμετε και τήνε βγάλετε «απόμακρη», γιατί πρώτο θα τρίζουνε τα κούκκαλα του Όμηρου που μας παιδεύει τόσους αιώνες και δεύτερο έχει σοβαρή βάση επειδής η Ιθάκη μπορεί να είναι έδεκεις απόμακρα στην Αϊτή!! Οι Αϊτιανοί λοιπόνε και μας έχουνε βοηθήσει στην επανάσταση του γένους και έχουνε στελιάσει και ένα άγαλμα νάααααα με το συμπάθιο του Αχιλλέα, όπου έχει βγάλει κι ο πατέρας μου αγκαλιά του μια φωτό 60 χρόνους πριν, όλο καμάρι!! Λέτε ορέ να έχουνε έβρει τίποτες εκεί και μας το κρύβουνε??
Ούτε ο Μπαμπινιώτης δε σας τη μπαίζει !!!!!!! Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα
Εγώ δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί υπάρχει φόβος να σε γελάσω.οταν δεν ξέρεις καλύτερα να μην μιλάς.Παντως για να κάνω μια προφητεία σαν εικόνες τον κωσμα. Άμα κάποιος κάποτε βρει την ιθακη θα είναι επειδή .του ανοίξαμε τα μάτια εμείς οι ασχετοι
Συνήθως φίλε μου οι σχετικοί εγκλωβίζονται στο γράμμα του «νόμου», είτε γιατί βρίσκονται κάτω από την πίεση της ειδικότητας (δηλαδή τι θα γίνει με τη «μόστρα» τους άμα διατυπώσουν κάποια κοτσάνα), είτε δεν έχουν αναπτυγμένη προσωπική κρίση να την συνδυάσουν με τις γνώσεις που απέκτησαν, δηλαδής είναι οι λεγόμενοι παπαγαλιστές που δυστυχώς ευνοεί μέχρι κάποιου σημείου και το εκπαιδευτικό μας και όχι μόνο σύστημα. Ενώ εμείς οι υποτίθεται άσχετοι τί έχουμε να χάσουμε? Θα μας αφαιρέσουν τον τίτλο του ντοκτορά?? Χα χα χα χα.
Το να μπορεί ένας επαγγελματίας σε οποιοδήποτε αντικείμενο να ξεφεύγει από την κλασική βιβλιογραφία και να διατυπώνει δική του άποψη, απαιτεί γνώσεις, σωστή προσωπική κρίση, και θάρρος, συνδυασμός ικανοτήτων που μάλλον τείνει να εκλείψει από τη μέχρι τώρα εμπειρία ζωής που έχω. Αυτές οι κινήσεις όμως είναι που κάνουν τους ανθρώπους να ξεχωρίζουν προς το καλύτερο και έχουν οδηγήσει στην οποιαδήποτε πρόοδο.
AKΡΙΒΩς ΕΤΣΙ,,ΕΜΕΙς ΟΙ ΑΔΑΗς ΛΕΜΕ ,, ΚΑΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΙΘΑΚΗ" ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙς ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΝΑ ΜΑς ΤΟ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΕΙ,, ή ΕΣΤΩ ΝΑ ΜΑς ΠΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕ ΚΟΤΣΑΝΑ ΜΑς??
Στο περί Ιθάκης = τόπος της Κεφαλληνίας συμφωνεί και ο Ησίοδος και δεν έχω ακόμα καταλάβει γιατί αυτή η πληροφορία έχει μείνει χωρίς έρευνα:
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάποια προσπάθεια γίνεται στο:
www.portoassos.gr/ησιόδου-ιθάκης-αποκάλυψη
Έ συμφωνούμε και σε μερικά σα πατριώτες!
Έπειτα ανακάλυψα σε πολύ πρόχειρη ανάγνωση (θέλει χρόνο το άρθρο) ότι έρχομαι δεύτερος Ρόκκος στην έρευνα για τον Οδυσσέα μετά τον J. La Roche το έτος 1868, και να δείς μπας και είμαστε και συγγενείς!
Έχω κάποιες πληροφορίες (αν και πολύ δύσκολο) αυτό, και άνευ πλάκας.
Χα χα χα χα χα χα χα
αναμενουμε λεπτομεριες! νομιζω η αναρτηση του Μεταξα,, Μετξυ μας ειναι κατατοπιστικοτατη, επισης τελικα δεν ξερω τελικα αν ειμασταν ο ομαφαλος (ή ο Φαλλος) κατα μερικους της τοτε γνωστης γης ,,αλλα εγω με σημεριινο χαρτη τον κυκλο τον εχω φτιαξει καπου, με κεντρο του τον πόρο χαχα
ΑπάντησηΔιαγραφήΜια παρατήρηση σε ένα σημείο των πιο πάνω αναφερόμενων:
ΑπάντησηΔιαγραφήΓια να υπάρχει δυνατότητα σωστής ερμηνείας της περιγραφής της Ιθάκης από την Αθηνά πρέπει να γνωρίζουμε τι σημαίνει επ΄ ακριβώς η λέξη «γαία» (τηνδε τε γαίαν, ν-238). Δηλαδή το νησί της Ιθάκης ή όλη την επικράτεια της Ιθάκης?
Όπως και τη λέξη «ηπείροιο» ( ηπείροιο μελαίνης , ξ-97) στην αφήγηση του Εύμαιου. [Υπάρχει άρα διαφορά μεταξύ της ηπείροιο μελαίνης και του εν ηπείρω (ξ-100) ] ??
Δεν νομίζετε ότι αν δεν ξεμπλέξουν αυτά, κάποιος από τους δύο ή ο Εύμαιος ή η Αθηνά είναι εκτός περιγραφής τόπου (δηλαδή της Ιθάκης) αναφερόμενοι στην εκτροφή βοοειδών και όχι μόνο??
Λέτε να είναι και οι δύο? χα χα.
Και με το συμπάθιο πατριώτες.
Ρόκκος Σπύρος
Το λοιπόνε αφού δεν απαντάει κανείς να το συνεχίσω λιγουλάκι.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕκείνη την Ομηρική λέξη που χαρακτηρίζει την Ιθάκη σα «χθαμαλή» καλά εκάμετε και τήνε βγάλετε «απόμακρη», γιατί πρώτο θα τρίζουνε τα κούκκαλα του Όμηρου που μας παιδεύει τόσους αιώνες και δεύτερο έχει σοβαρή βάση επειδής η Ιθάκη μπορεί να είναι έδεκεις απόμακρα στην Αϊτή!!
Οι Αϊτιανοί λοιπόνε και μας έχουνε βοηθήσει στην επανάσταση του γένους και έχουνε στελιάσει και ένα άγαλμα νάααααα με το συμπάθιο του Αχιλλέα, όπου έχει βγάλει κι ο πατέρας μου αγκαλιά του μια φωτό 60 χρόνους πριν, όλο καμάρι!!
Λέτε ορέ να έχουνε έβρει τίποτες εκεί και μας το κρύβουνε??
Ούτε ο Μπαμπινιώτης δε σας τη μπαίζει !!!!!!!
Κά κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα κα
Εγώ δεν μπορώ να σου απαντήσω γιατί υπάρχει φόβος να σε γελάσω.οταν δεν ξέρεις καλύτερα να μην μιλάς.Παντως για να κάνω μια προφητεία σαν εικόνες τον κωσμα. Άμα κάποιος κάποτε βρει την ιθακη θα είναι επειδή .του ανοίξαμε τα μάτια εμείς οι ασχετοι
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυνήθως φίλε μου οι σχετικοί εγκλωβίζονται στο γράμμα του «νόμου», είτε γιατί βρίσκονται κάτω από την πίεση της ειδικότητας (δηλαδή τι θα γίνει με τη «μόστρα» τους άμα διατυπώσουν κάποια κοτσάνα), είτε δεν έχουν αναπτυγμένη προσωπική κρίση να την συνδυάσουν με τις γνώσεις που απέκτησαν, δηλαδής είναι οι λεγόμενοι παπαγαλιστές που δυστυχώς ευνοεί μέχρι κάποιου σημείου και το εκπαιδευτικό μας και όχι μόνο σύστημα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ εμείς οι υποτίθεται άσχετοι τί έχουμε να χάσουμε?
Θα μας αφαιρέσουν τον τίτλο του ντοκτορά?? Χα χα χα χα.
Το να μπορεί ένας επαγγελματίας σε οποιοδήποτε αντικείμενο να ξεφεύγει από την κλασική βιβλιογραφία και να διατυπώνει δική του άποψη, απαιτεί γνώσεις, σωστή προσωπική κρίση, και θάρρος, συνδυασμός ικανοτήτων που μάλλον τείνει να εκλείψει από τη μέχρι τώρα εμπειρία ζωής που έχω.
Αυτές οι κινήσεις όμως είναι που κάνουν τους ανθρώπους να ξεχωρίζουν προς το καλύτερο και έχουν οδηγήσει στην οποιαδήποτε πρόοδο.
(Διατυπωμένα με την ελευθεριότητα του άσχετου).
Κα κα κα κα κα κα
AKΡΙΒΩς ΕΤΣΙ,,ΕΜΕΙς ΟΙ ΑΔΑΗς ΛΕΜΕ ,, ΚΑΠΟΥ ΥΠΑΡΧΕΙ "ΙΘΑΚΗ" ΕΧΕΙ ΚΑΝΕΙς ΤΑ ΠΑΝΤΕΛΟΝΙΑ ΝΑ ΜΑς ΤΟ ΕΞΑΚΡΙΒΩΣΕΙ,, ή ΕΣΤΩ ΝΑ ΜΑς ΠΕΙ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΚΑΘΕ ΚΟΤΣΑΝΑ ΜΑς??
ΑπάντησηΔιαγραφή