Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 13 Αυγούστου 2019

Στο παρά πέντε περιφερειακός σύμβουλος ο Σωτήρης Κουρής

ΣΩΤΗΡΗΣ  ΚΟΥΡΗΣ


ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΕΣ ΕΚΛΟΓΕΣ 2019Η εικόνα ίσως περιέχει: 2 άτομα, περιλαμβάνεται ο Sotiris Kouris, , τα οποία χαμογελούν, άτομα κάθονται και εσωτερικός χώρος
Μεγάλο το βάρος της ευθύνης ! 
Σήμερα μετά την θετική απόφαση (200/2019)του Διοικητική Εφετείου Ιωαννίνων που δικαιώνει την ένσταση μου και με ανακυρήσσει ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ του συνδυασμού ΙΟΝΙΟ ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΘΕ ΝΗΣΙ ΨΗΛΑ, η ευθύνη είναι μεγάλη . 
Δικαιώνεται η προσπάθεια μου και μεγαλώνει η ευθύνη για την υλοποίηση των στόχων και δεσμεύσεων μου . 
Θέλω να ευχαριστήσω ολους όσους με στήριζαν σε αυτή την δύσκολη μεταβατική περίοδο , τους αγαπητούς μου συνηποψηφιους του συνδυασμού μου σε όλα τα νησιά της Περιφερειας μας και την Περιφερειάρχη μας κ ΡΟΔΗ ΚΡΑΤΣΑ - ΤΣΑΓΚΑΡΟΠΟΥΛΟΥ για την υπομονή και συμπαράσταση της ! 
Θέλω να ευχαριστήσω ολους τους φίλους για την συμπαράσταση τους και να τους πω ότι ο αγώνας ξεκινάει , ψηλά το κεφάλι , μας περιμένει πολύ δουλειά από δω και πέρα γιατί πρέπει να αποδώσουμε έργο στους πολίτες μας ! 
Οι Δεσμεύσεις μας προς τους πολίτες είναι νωπές και πρέπει να τις υλοποιήσουμε αποτελεσματικά και ουσιαστικά . 
Αργοστόλι 13/8/2019 
Σωτήρης Κουρής


Πολιτική 13-08-2019

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου