Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 7 Ιανουαρίου 2020

ΣΕΜΙΝΑΡΙΟ Service Excellence - στο Αργοστόλι 13 & 14 Ιανουαρίου.

 

Ένωση Ξενοδόχων Κεφαλλονιάς & Ιθάκης

Ξεπερνώντας τις προσδοκίες μας για την πρώτη χρονιά διοργάνωσης των σεμιναρίων του ΙΝΣΕΤΕ στην Κεφαλονιά, με συμμετοχή  που αγγίζει το 90%, έφτασε η στιγμή για το 3ο κατά σειρά σεμινάριο με τίτλο "Service Excellence" που θα πραγματοποιηθεί στο Αργοστόλι 13 & 14 Ιανουαρίου. Για τις λίγες εναπομένουσες θέσεις μπορείτε να κάνετε εγγραφή ΕΔΩ 

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΣΕΜΙΝΑΡΙΟΥ
Τί είναι αυτό που κάνει έναν πελάτη ενθουσιασμένο από ένα ξενοδοχείο ή ένα εστιατόριο;
Όχι, δεν είναι το δωμάτιο, τα κτίρια και οι εγκαταστάσεις.

Όχι, δεν είναι τα φαγητά, τα γλυκά και τα ποτά.
Όχι, δεν είναι αν συνέβη ή δεν συνέβη κάτι άσχημο κατά τη διάρκεια της παραμονής ή της επίσκεψής του. Ή, τέλος πάντων, αυτά δεν είναι τα σημαντικότερα…
Την μεγαλύτερη σημασία για την ικανοποίηση ενός πελάτη έχει πάντα ο ΑΝΘΡΩΠΙΝΟΣ παράγοντας. Δηλαδή, το πώς συμπεριφερθήκατε στον πελάτη κατά τη διάρκεια της παραμονής ή της επίσκεψής του.
Τι είπατε, τι κάνατε, πως τον κάνατε να αισθανθεί.
Είναι πολύ ευκολότερο απ’ όσο νομίζετε, να δημιουργήσετε Θετική Εμπειρία σε κάθε πελάτη.
Είναι πολύ ευκολότερο απ’ όσο νομίζετε να ικανοποιήσετε, ή μάλλον, να ενθουσιάσετε κάθε πελάτη. Να δημιουργήσετε Αφοσιωμένους Πελάτες (Loyal Customers).
Αρκεί να έχετε: κατανόηση του ρόλου σας, γνώση του πελάτη και 7 συγκεκριμένες δεξιότητες.
Αυτό είναι το Service Excellence!
ΑΝΑΛΥΣΗ ΘΕΜΑΤΟΛΟΓΙΑΣ
  • Ποιος είναι και τί θέλει ο σύγχρονος ταξιδιώτης-πελάτης
  • Η σημασία της δημιουργίας Αφοσιωμένων Πελατών - Creating Loyalty
  • Επαγγελματισμός και διαχωρισμός ρόλων: “ποιος είναι ΑΥΤΟΣ (ο πελάτης), ποιος είμαι ΕΓΩ (ο εργαζόμενος)”
  • WIIFM – “Εγώ, τί έχω να κερδίσω απ’ αυτή την υπόθεση…;”
  • Τα στοιχεία του Service Excellence
  • Τα 3 προαπαιτούμενα για Service Excellence
  • Οι 7 δεξιότητες που πρέπει να αναπτύξετε
  • Παράπονα & προβλήματα = “Χρυσή Ευκαιρία”
  • Διαδικασία αντιμετώπισης παραπόνων και προβλημάτων
 
ΠΡΟΦΙΛ ΣΥΜΜΕΤΕXOΝTΩΝ
Εργαζόμενοι πρώτης γραμμής (όλων των τμημάτων που εξυπηρετούν ή έρχονται σε επαφή με πελάτες)
Σημείωση: Σε όλα τα σεμινάρια του ΙΝΣΕΤΕ, διενεργείται έλεγχος των συμμετοχών σε σχέση με το προφίλ συμμετεχόντων, με σκοπό την ομοιογένεια των τμημάτων και την βέλτιστη διεξαγωγή της εκπαίδευσης. Για τυχόν διευκρινήσεις της αίτησης συμμετοχής, ενδέχεται να επικοινωνήσει μαζί σας μέλος της ομάδας Διεύθυνσης Εκπαίδευσης του ΙNΣΕΤΕ.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου