Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 26 Φεβρουαρίου 2020

Κραυγή απόγνωσης από τους περιπλανώμενους φοιτητές στο Αργοστόλι - Εγκαταλείπουν τις σπουδές τους !

Ωραίο το Αργοστόλι , ωραία και η Κεφαλονιά , που οπως εχω ξαναπεί τη νιώθω , δευτερο σπίτι μου, αλλα δυστυχώς σύμφωνα με το παρακάτω άρθρο, αρχίζει και εδω να υπάρχει το ιδιο πρόβλημα που αντιμετωπίζουν όλες οι Κυκλάδες και οι Τουριστικοί προορισμοί, γνώμη μου φυσικά σαν και ο ιδιος παθών, ότι σίγουρα πρέπει να βρεθεί μια λύση( ίσως στην ηδη υπάρχουσα εγκατασταση των κτηρίων ΕΠΑΛ ; ) Ο Δήμος κανει ή εστω σκέφτετε κατι; ή πετάει χαρταετό (λόγω Καθαρα Δευτέρας) , πάντα φιλικά προς το ομορφο αυτό νησί.
ΥΓ
Απλά να σας πώ ότι πέρυσι, στην Μύλο έτυχε να εχω μια παρόμοια κουβέντα με τον εκεί Δήμαρχο και η απάντησή του ήταν : Εγώ τι θές να σου κάνω;
Φυσικά αυτός δεν μου έκανε τίποτε, αλλα εγω εκτος των άλλων αναγκάστηκα να κοιμηθώ επι δύο μέρες μεσα στο αυτοκίνητο , με την οικογένεια μου!
Πολύ καλά ειναι τα χρήματα που αποκομίζουν όσοι νοικιάζουν δωματια και κατοικιες μεσω δυαδικτίου, αλλά η πλεονεξία καποιων δεν εχει όρια , υπάρχει και η ανθρωπιά για όσους το εχουν ξεχάσει.
Ευχαριστώ και συγνώμη αν δεν επρεπε να το αναρτησω αυτό.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου