Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τρίτη 1 Αυγούστου 2023

Ριμνα Δημητρη Θοδωρατου


 Εμένα ο πατερας μου ητανε Μαιμάρης.

Μα ητανε λιγακι γυναικας , και μαλλον πουτανιάρης.

Αλλο παιδι δεν ειχανε. Μονακριβο εμένα

Καποια βλαβη επαθε η μανα μου στην γεννα..

Το σπιτι μας ητανε μικρο, ενα δωματιάκι, και διπλα απο 

την κοκετα τους ειχανε κρεβατάκι.

Ειχα τρομαξει απο τους σεισμους, και παντα τρομαγμενος,

το πληστην να γενομουνα ολο κουκουλομενος.

Το λιγνο τον εσβιουσανε, οι γεροι καθε βραδυ., 

Δηθεν προσπιουμενοι πως δεν εχουνε και λαδι.!!!


Μα καθε βραδυ συνεχως ετριζε το κρεβατι,

σας βεβαιω, πολλες φορες δεν εκλεινα και ματι.

Πατερα εκανε σεισμο?

Του λέω σε μια δοση!

Απαντηση δεν μου εδωσε, "κοιταε"να τον εχωσει.

Μια μερα που ρθα απο το σχολειο 

τους τσακωσα καβάλα.

Με πονηρια ωρε παιδια ανεβηκα την σκάλα.

Ειδα μια σταση ελεινή,

μου με επιασαν τα γέλια,

και κατι τσεμπαινοβγαινε αναμεσα στα σκελια.

Οταν ειδα κιο τον διαολο

να ειναι κοκκινισμενο

που λες εγω το περασα  για δαυλι αναμεννο.

Το παιδακι δεν ηξερε και ρωταγε

  τι συμβαιβεικαι τους δυο,

τιποτε το αξιολογο, κατι για το σχολειο.

Μωρη παλιομουστογρια, ψεματα λες ακομα,

που ειδα εκεινο το δαυλι , να αφριζει απο το στόμα!!

Παιδι μου ειναι γιατρικό

κεινε για την αγκαστρια μου

μου το διορισε ο γιατρος , για να βρω την υγειά μου.


Ποιος ειναι ευκεινος ο γιατρος,, για να τον εξεσκλισω

οπου διορισε φκιο το φαρμακο να ειναι απο πισω


Δωσε δυο φραγκα του παιδιου να παρει καραμέλες

και σε παρακαλω πολυ μικρε ασε τσι δικες μας τρελες

Μολις επειρα τα λεφτα , και πηγα στον μπακάλη

αμέσως μου παρατησαν οι εγνιες το κεφαλι!!!

Ριμνα Δημητρη Θοδωρατου,, που μου την αφηγηθηκε ο Γερασιμος!


δειτε και παλιοτερη αναρτηση




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου