Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΚΑΙ ΛΙΓΑ ΣΧΟΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ FACEBOOK

ΚΑΤΑΡΧΗΝ  ΣΥΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΧΘΕΣ  ΓΙΑ ΛΙΓΗ ΩΡΑ ΣΑΣ  ΤΡΟΜΑΞΑ,, ΕΒΑΛΑ ΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΤΟΥ ΒΑΣΙΛΑΚΗ ,ΠΟΥ ΥΠΟΤΙΘΕΤΑ  ΟΤΙ ΜΕ ΟΣΑ ΠΕΡΑΣΕ,, ΑΠΟ ΧΩΡΙΑΝΟΥΣ ΜΟΥ ΑΡΚΕΤΑ ΟΞΥΘΥΜΟΥΣ ,ΛΟΓΙΚΟ ΗΤΑΝ ΝΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΕΙ ΜΟΝΙΜΑ  ΣΤΗΝ ΟΜΟΡΦΗ ΚΡΗΤΗ,, ΤΕΛΙΚΑ ΘΑ ΕΙΝΑΙ  ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ!!!!
ΑΝΤΙΓΡΑΦΩ ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΤΟΥ  ΣΧΟΛΙΑ,,!!  ΣΑΝ ΚΛΕΦΤΡΟΝΑΚΙ ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ.
Πριν από 4 ωρες, "έκλεισα" την ανασκαφή στα Τζαννά Πόρου. Η λιακάδα ήταν φανταστική! Καλύψαμε τα ευπαθή σημεια (πηλόχριστες εστίες, πηλόχριστα δάπεδα) και περιφράξαμε τον ανασκαμμένο χώρο. Τώρα πια η Κεφαλληνία μπορεί να ναι περήφανη που διαθέτει ενα εμφανίσιμο καθαρό μυκηναϊκό οικισμό, τον πρώτο που ανασκάφτηκε μετα από 200 χρονια έρευνας, και που μπορεί να θέσει την μόνη σοβαρή υποψηφιότητα -για τους αμφισβητίες, γιατι για μας είναι περισσοτερο από ξεκάθαρο-, οτι: Ναι εδω ηταν η πρωτεύουσα της επικράτειας των "μεγάθυμων" Κεφαλλήνων (σημερινά νησιά Κεφαλληνία, Ιθάκη, Λευκάδα και Ζάκυνθο, αλλά και τμήματα της απέναντι στεριάς), στους οποίους "άνακτας" ήταν ο Οδυσσέας! Στις 4 άρχισαν τα αστραπόβροντα! Αποχαιρετσισα τους καλους φιλους με μια ανθρωπινη συνεστίαση. Στις 7 άρχισε νεροποντή. Ο Δίας ο Αινήσιος μας επέτρεψε να τελειώσουμε για φέτος! Καλή αντάμωση φίλοι Κεφαλονίτες. Σας ευχαριστώ για τις συγκινήσεις που μου χαρίσατε, Μάκη, Εριέτη, Οδυσσέα, Φίλιππε, Στέλιο, Κώστα, Γιώργο, Σακη, Γιωργο, Πέτρο, Ρούλα.... πάντα θα σας έχω στην καρδιά μου!

1 σχόλιο: