Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Παρασκευή 14 Οκτωβρίου 2011

ΛΗΞΗ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΣΗΜΕΡΑ - ΑΝΑΣΚΑΦΗΣ!! Η ΟΜΑΔΑ ΔΙΝΕΙ ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΓΙΑ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ.

-ΑΚΟΛΟΥΘΟΥΝ ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ ΟΙ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΜΕΤΑΞΑ ΚΑΙ ΒΑΣΙΛΑΚΗ!!!  ΑΠΟ  ΤΟ  ΒΗΜΑ  ΤΟΥ  ΠΟΛΙΤΗ

Η μέρα αυτή είναι πολύ μεγάλη για την Αρχαιολογία, την Ιστορία, τους Κεφαλλονίτες, και για όσους πιστεύουν ότι αυτή η πατρίδα έχει μέλλον. Είναι μια μεγάλη μέρα για την Κεφαλλονιά που την ονειρευόμαστε με αυτά τα στοιχεία της και όχι με άλλα στοιχεία που μας λυπούν και που μας φέρουν καμιά φορά σε μια θέση πολύ δύσκολη, όπως την προχθεσινή. Η προχθεσινή δεν ήταν η Κεφαλλονιά που θέλουμε. Η σημερινή είναι η Κεφαλλονιά, αυτή που θέλουμε, αυτή που θα θελήσουμε και στο μέλλον να στηρίξουμε και που βεβαίως είχαμε την καλή τύχη να έχουμε έναν μεγάλο αρχαιολόγο της Προϊστορικής Αρχαιολογίας, τον Αντώνη Βασιλάκη, ο οποίος, ερχόμενος στο νησί μας, έκανε αυτό που ονειρευόμαστε όλοι μας: εντόπισε και ανέσκαψε έναν χώρο όπου αυτός είναι υπεύθυνος πλέον να πει τι είναι. Εγώ δεν θα μπω στα αρχαιολογικά ζητήματα γιατί, όπως αντιλαμβάνεσθε, πρέπει να κρατηθούμε μακριά όλοι εμείς από την ερμηνεία για ό,τι βρίσκει ο Αντώνης Βασιλάκης. Θα τον ρωτήσετε αυτόν να σας πει τι είναι, εγώ, εκείνο που μπορώ να πω μόνο είναι ότι θα στηρίξω με όλες μου τις δυνάμεις τη συνέχεια των ανασκαφών ως Πρόεδρος της Εταιρείας Μελετών της Προϊστορικής Κεφαλλονιάς, αλλά και ως πολίτης. Όταν έφυγα από τον Δήμο, παραιτούμενος, - θα κριθούμε ως πολίτες πλέον και εκείνο είναι το πιο δύσκολο έργο- και εδώ κρίνεται ο καθένας που προσπαθεί να κάνει το καθήκον του και σε ένα  βαθμό ανταποκρινόμαστε σε αυτόν τον ρόλο… Και εγώ και η γυναίκα μου και τα παιδιά μου και οι φίλοι μου που βρισκόμαστε εδώ –είναι πολλοί εθελοντές που δουλεύουνε- … ένα μπορώ να πω μόνο: η δικαίωση δεν είναι δική μου. Η δικαίωση είναι μια συλλογική προσπάθεια πολλών ανθρώπων, της γυναίκας μου, των παιδιών μου, των φίλων μου, μεγάλου αριθμού ανθρώπων που πίστεψαν σε αυτό το όραμα –και είναι πάρα πολλοί-. Εγώ πλήρωσα αυτό το τίμημα. Η πολιτική ήταν για μένα εκείνο το διάστημα μια υποχρέωση…. Έχω την υποχρέωση να υποστηρίξω το έργο του Αντώνη Βασιλάκη, -τότε του Λάζαρου Κολώνα-, αλλά και όποιου θελήσει να αναδείξει την ιστορική διαδρομή αυτών των νησιών… Ο κ. Κολώνας, πηγαίνοντας στην Γενική Διεύθυνση Αρχαιοτήτων του ΥΠ.ΠΟ. ήταν ένας ανώτατος δημόσιος λειτουργός που ήταν πλέον εγκλωβισμένος στους τοίχους του Υπουργείου του… Επέδειξα στον κ. Κολώνα τον τόπο αυτό. Εξετέλεσε με τον καλύτερο τρόπο (ενν. την ανασκαφή) … Ο Λάζαρος ποτέ δεν έχασε το όραμά του για την περιοχή αυτή. Ίσα-ίσα που πριν δυο βδομάδες ήταν μαζί με τον Αντώνη και συζητούσαν τα της ανασκαφής. Πιστεύω ότι θα τους δούμε και τους δυο μαζί σε μια μεγάλη παρουσίαση όπου ο Αντώνης Βασιλάκης, ο Λάζαρος Κολώνας, το Πανεπιστήμιο του Simon Frazer και η Γεωργία Στρατούλη -που έχει σκάψει σε αυτήν την περιοχή- θα παρουσιάσουν στον λαό της Κεφαλλονιάς αυτά που δεν ξέρει και οφείλει να μάθει.

Ο κ. Βασιλάκης, ερωτώμενος από τον κ. Βούτο αναφορικά με τους συνεργάτες του απάντησε:

- Κύριος εμπνευστής είναι ο Μάκης Μεταξάς, γνωστός για το έμπρακτο ενδιαφέρον του, εδώ και περίπου 25-30 χρόνια για τον τόπο του και για τα μνημεία. Με την συνεργασία και τη βοήθειά του και με δικές μου πρωτοβουλίες που έχω μέσω γνωριμιών με τα Πανεπιστήμια, φρόντισα να εξασφαλίσω τέσσαρους καλούς αρχαιολόγους, μεταπτυχιακοί, διδάκτορες ή που κάνουν τώρα το μεταπτυχιακό τους, και είναι η Φλωρεντία Φραγκοπούλου που είναι Κεφαλλονίτισσα, ο Θανάσης Δελλής, παλιός αρχαιολόγος της Εφορίας, γνωστός εδώ στους ντόπιους, είναι ο Οδυσσέας Μεταξάς, και ο Νεκτάριος Αυγουστόπουλος από το Ναύπλιο τον οποίο μου σύστησε μια φίλη μου καθηγήτρια, γιατί ήθελα να πάρω ανθρώπους άξιους, εργατικούς και φιλότιμους. Και είμαι πολύ τυχερός που έχω αυτούς τους συνεργάτες. Επίσης, διαλέξαμε προσωπικό με μεγάλο κόπο, βρήκαμε ανθρώπους που μπορούν να συνεργαστούν μαζί μας, να συνεννοηθούν, να έχουν όρεξη για δουλειά. Ένας δεν μας έκανε όταν τον πήραμε. Όλοι οι άλλοι, ειδικά οι νεώτεροι, γίνονται πάρα πολύ καλοί εργάτες για ανασκαφές που τους χρειαζόμαστε. Είχαμε και έναν παλιό που ήξερε κάτι. Έχουμε μια καλή μαγιά για να δουλέψουμε. Και όποιος άλλος θέλει να δουλέψει από την Κεφαλλονιά… Περιμένω να το στηρίξουν οι Κεφαλλονίτες, οι βουλευτές και υπουργοί… Περιμένω να στηρίξουν το νησί τους, τον τόπο τους, όχι εις βάρος άλλων νησιών. Όσο πρέπει… Ο Δήμαρχος ενημερώθηκε από εμένα την Τετάρτη σε μια σύσκεψη. Έδειξε ενδιαφέρον. Τον Βουλευτή δεν τον βρήκα στο τηλέφωνο… Ο Κουρής έχει ενημερωθεί έμμεσα, γιατί, επίσης, δεν τον βρήκα. Ελπίζω μέχρι το Σαββατοκύριακο να ενημερωθούν όλοι από εμένα προσωπικά… Περιμένω το ενδιαφέρον τους, αλλά και χωρίς αυτό εγώ θα προχωρήσω.
Για την απομαγνητοφώνηση και την επιλογή για αντιγραφή τμήματος του αναφερθέντος ήδη εγγράφου: Ευρυδίκη Λειβαδά, 11.10.2011
ΤΡΑΠΕΖΙ ΤΟΥ ΑΠΟΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥ,  ΜΙΑ ΠΟΛΥ ΔΕΜΕΝΗ ΟΜΑΔΑ, ΠΟΥ ΕΚΑΝΕ ΤΡΟΜΕΡΗ ΔΟΥΛΕΙΑ!!ΟΠΏΣ ΔΗΛΩΣΕ ΚΑΙ Ο  ΕΦΟΡΟΣ!!τέσσαρους καλούς αρχαιολόγους, μεταπτυχιακοί, διδάκτορες ή που κάνουν τώρα το μεταπτυχιακό τους, και είναι η Φλωρεντία Φραγκοπούλου που είναι Κεφαλλονίτισσα, ο Θανάσης Δελλής, παλιός αρχαιολόγος της Εφορίας, γνωστός εδώ στους ντόπιους, είναι ο Οδυσσέας Μεταξάς, και ο Νεκτάριος Αυγουστόπουλος από το Ναύπλιο τον οποίο μου σύστησε μια φίλη μου καθηγήτρια,

ήθελα να πάρω ανθρώπους άξιους, εργατικούς και φιλότιμους. Και είμαι πολύ τυχερός που έχω αυτούς τους συνεργάτες. Επίσης, διαλέξαμε προσωπικό με μεγάλο κόπο, βρήκαμε ανθρώπους που μπορούν να συνεργαστούν μαζί μας, να συνεννοηθούν, να έχουν όρεξη για δουλειά.!!

ΚΑΙ  ΤΟ  ΒΑΣΙΚΟΤΕΡΟ,, ΣΤΑ ΠΟΛΛΑ ΤΟΥ ΑΠΟΛΟΓΙΣΜΟΥ,,ΕΙΝΑΙ  ΤΟ  , ΟΤΙ ΒΓΑΙΝΕΙ  ΣΤΗΝ ΕΠΙΦΑΝΕΙΑ ΑΠΟ ΕΔΩ ΚΑΙ ΣΤΟ ΕΞΗΣ  ,ΝΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΟΥΜΕ,, ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΘΑΜΕΝΑ ΔΕΝ ΚΙΝΔΥΝΕΥΟΥΝ, ΤΩΡΑ  ΠΟΥ ΤΑ ΦΕΡΝΟΥΜΕ ΣΤΟ ΦΩΣ  ΘΕΛΟΥΝ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ ΜΑΣ,  ΚΑΙ  ΕΧΟΥΜΕ ΠΟΛΛΑ ΝΑ ΔΟΥΜΕ!!

ΤΟ  ΝΕΟ  ΡΑΝΤΕΒΟΥ  ,  ΦΥΣΙΚΑ  ΜΕ ΤΗΝ ΝΕΑ ΣΕΖΟΝ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου