Σήμα Facebook

ΓΙΩΡΓΟΣ ΓΚΙΑΦΗΣ | κινητο 6907471738


ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ

ΚΑΛΩΣ ΗΡΘΑΤΕ ΣΤΗΝ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ ΑΠΟ ΠΟΡΟ ΚΕΦΑΛΟΝΙΑΣ
Συνεχή Ροή Ειδήσεων από το νησί

Τετάρτη 25 Απριλίου 2012

ΔΕΝ ΨΗΦΙΖΩ ΠΑΣΟΚ ΚΑΙ ΝΕΑ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑ ΓΙΑΤΙ..

Εκλογές '12 στο YouTube
Αυτή τη φορά η φωνή σου ακούγεται. Μπες στο Κανάλι για τις Εκλογές!
youtube.com/ekloges12


Γιατί είμαι απελπισμένος
Γιατί είμαι οργισμένος…
.
Γιατί με πρόδωσαν
Γιατί είμαι στα όρια μου
Γιατί είναι ψεύτες
Γιατί είναι ανίκανοι
Γιατί είναι άχρηστοι
Γιατί δεν υπάρχει ΥΓΕΙΑ
Γιατί δεν υπάρχει ΠΑΙΔΕΙΑ
Γιατί η βενζίνη πήγε 2 ΕΥΡΩ
Γιατί ο μισθός πήγε 600-800 ΕΥΡΩ
Γιατί το πετρέλαιο πήγε 1 ΕΥΡΩ
Γιατί έκλεισε η επιχείρηση μου
Γιατί μου κόψανε την σύνταξη
Γιατί είμαι άνεργος και δεν μπορώ να βρω εργασία
Γιατί δεν έχω να ταΐσω κυριολεκτικά τα παιδιά μου
Γιατί δεν έχω να πληρώσω ΟΤΕ-ΕΥΔΑΠ-ΔΕΗ
Γιατί δεν έχω να πληρώσω το ενοίκιο μου
Γιατί δεν βάλανε ούτε έναν κλέφτη πολιτικό στην φυλακή
Για το μέλλον των παιδιών μου
Για να δω επιτέλους κάποια στιγμή ένα φως
Για να μην ντρέπομαι που είμαι ΈΛΛΗΝΑΣ
Για τις 1900 αυτοκτονίες
Για τους 20.000 άστεγους
Για τους συνταξιούχους των 300 ευρώ
Για τους πολύτεκνους που τους κόψανε τα επιδόματα
Γιατί δεν έχουν δουλέψει ποτέ στην ζωή τους ΑΥΤΟΙ!!
Γιατί δεν αντιπροσωπεύουν την δημοκρατία που θέλω να έχω ΑΥΤΟΙ!!
Γιατί τους σιχάθηκα
Γιατί περπατάω με σκυμμένο το κεφάλι
Γιατί είμαι σε απόγνωση
Γιατί είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας και λατρεύω την ΕΛΛΑΔΑ ΜΟΥ !!!
Γιατί πια δεν χαμογελάω
Γιατί πια δεν πάει άλλο
ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΕΙΜΑΙ ΕΛΛΗΝΑΣ ΕΝΩ ΑΥΤΟΙ ΟΧΙ!!
ΣΕ ΑΥΤΕΣ ΤΙΣ ΕΚΛΟΓΕΣ ΨΗΦΊΖΩ ΓΙΑ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΟΥ!!!
 ΑΝΑΡΤΗΣΗ   ΠΟΥ ΑΝΤΕΓΡΑΨΑ ΑΠΟ ΤΟ  http://mykefallonia.gr/blog/?p=32795
ΚΑΙ  ΣΥΝΤΑΣΩΜΑΙ    ΑΠΟΛΥΤΑ!!!

3 σχόλια:

  1. Συμφωνώ απόλυτα αλλά ποιο από τα άλλα κόμματα αγαπούν τον Έλληνα και την Ελλάδα; Τα αριστερά και οι οικολόγοι ενδιαφέρονται μόνο για τον διεθνισμό.
    Δίνουν στα Σκόπια το όνομα Μακεδονία και στην Θράκη συνεργάζονται με βουλευτές που δηλώνουν Τούρκοι.Για ποιο λόγο να τους ψηφίσω; Για τα φούμαρα που μας πουλάνε; Αν ήθελαν θα είχαν συνεργαστεί. Δεν θέλουν,δεν τους συμφέρει. Είναι βολεμένοι στο σύστημα. Άλλωστε δεν αρνήθηκαν μόλις προχθές την χρηματοδότηση τους την στιγμή που ο Έλληνας υποφέρει. Τ'άρπαξαν και αυτοί.Και από ότι γράφεται θα βολέψουν τώρα και τα παιδάκια τους.Πολιτεύεται με τον Σύριζα η κόρη του πρώην Κωνσταντόπουλου και στο κόμμα του Κουβέλη θα πάει στο Επικρατείας η κόρη του Σημίτη.Αξιοκρατία!!!!!!!!!!Α ρε χάλια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΔΥΣΤΗΧΩΣ ΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΠΙΟ,, ΑΠΛΑ ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΑΡΟΥΣΙΑ ΚΑΙ ΜΙΚΡΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΣ,ΙΣΩΣ ΥΠΑΡΞΟΥΝ ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΣΩΣΤΟΙ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. mono aristera kommata ektos tou kouveli giati einai parakladi tou pasok!!! psifizoume aristera i mnimonio kai katastrofi auto einai to dilima kurioi!

      Διαγραφή